Дилема...

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
vesko
КОЛЕГА
Мнения: 185
Регистриран: нед яну 04, 2009 2:52 pm

Дилема...

Мнение от vesko » вт окт 08, 2019 8:31 am

Митсубуши аутлендър 2011г 2.2 177коня пежо мотор е май, чудя се ако разкача баланс валовете дали ще даде някво отражение в работата на мотора, много шум издават разбита е капачката на зъбното колело преди карданчето и няма намиране...

ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2077
Регистриран: ср мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дилема...

Мнение от ivanovbg » вт окт 08, 2019 1:14 pm

Ми никакво, някой тъп инженер ги е мушнал... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Обновление и активация на всички Launch - Easidiag, Idiag, Golo, Mdiag... 0898607267

Todio
КОЛЕГА
Мнения: 520
Регистриран: нед юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Re: Дилема...

Мнение от Todio » вт окт 08, 2019 4:07 pm

След време нов колянов вал.

vesko
КОЛЕГА
Мнения: 185
Регистриран: нед яну 04, 2009 2:52 pm

Re: Дилема...

Мнение от vesko » ср окт 09, 2019 7:51 pm

С кво точно биха допринесли тез валове, за счупването на коляновия...

ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2077
Регистриран: ср мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дилема...

Мнение от ivanovbg » ср окт 09, 2019 9:34 pm

Веско, мисли малко? Хан Кубрат какво е завещал на наследниците си? Не ги ли е учил , че колкото повече са заедно толкова са по силни. Та и тук е така. Първо са сложили само един, но не е издържал щото е много крив. За да не сменят целия мотор са му дупнали за още един, после още.... и те така. Като е спрял да се чупи са спрели да му добавят още валове. Затова са с белези, за да не почнат да се ритат тия кривундели. Тъпи инженери - ако бяха сложили първия още да е прав, нямаше да има нужда от други, ама те - крив искат. Тъпанари!!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Обновление и активация на всички Launch - Easidiag, Idiag, Golo, Mdiag... 0898607267

Todio
КОЛЕГА
Мнения: 520
Регистриран: нед юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Re: Дилема...

Мнение от Todio » чет окт 10, 2019 4:17 pm

Проста логика, от която аз се ръководя. Ако един детаил струва 1евро, на 1 000 000 автомобила, биха ли ги икономисали (простите иненери), ти как мислиш?

rudoni
КОЛЕГА
Мнения: 747
Регистриран: ср авг 24, 2011 8:40 pm
Местоположение: Крумовград

Re: Дилема...

Мнение от rudoni » чет окт 10, 2019 7:07 pm

Аз като тъп инженер ще вметна ,че тези валове се монтират за уровновесяване на силите и моментите създавани в КММ при работата на ДВГ.
Примерите са много ,но тук не сме училище! :)
С нами Бог!

0886 224486

vesko
КОЛЕГА
Мнения: 185
Регистриран: нед яну 04, 2009 2:52 pm

Re: Дилема...

Мнение от vesko » чет окт 10, 2019 8:50 pm

всички мнения са верни,аз също съм ги чел тези неща,но ако си спомняте прочутия ,,фият ланчия,,2,0 кубиков бензинов мотор който се ползваше в колите от 90-те ,там се установи че основните проблеми с мазането де... идват иммено от тези валове...
аз съм махнал поне на 5 такива мотора след което нямат проблем,та за тва викам и тук да не се е установило ,че е по добре да ги няма

Todio
КОЛЕГА
Мнения: 520
Регистриран: нед юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Re: Дилема...

Мнение от Todio » пет окт 11, 2019 4:41 pm

Е гати чорбаджията, купил си джип, а пари за една капачка няма🤣🤣🤣

gergesevlievo
КОЛЕГА
Мнения: 106
Регистриран: нед ное 15, 2009 11:39 am
Местоположение: Севлиево

Re: Дилема...

Мнение от gergesevlievo » съб окт 12, 2019 7:47 am

Не е проблема само в капачето . Като свалиш тая балансираща група и ще останеш много изненадан от отвора в блока . Станал е елипсовиден . Редуктурчето се криви и пръска капачката . Проблемът се решава със смяна на цилиндров блок . Забравих да вметна , без валовете доста неприятно се тресе мотора , виждал съм го няколко пъти . Мотора си е на Митсубиши , нищо общо с Пежо . По наблюдения , рядко минават 100 000км.

vesko
КОЛЕГА
Мнения: 185
Регистриран: нед яну 04, 2009 2:52 pm

Re: Дилема...

Мнение от vesko » съб окт 12, 2019 7:16 pm

Е за този отговор ставаше дума, наистина е изяден вече блока при леглото...
Имаш предвид без валовете не минават 100 000хил.
Ако е така събирам го без тях :)

gergesevlievo
КОЛЕГА
Мнения: 106
Регистриран: нед ное 15, 2009 11:39 am
Местоположение: Севлиево

Re: Дилема...

Мнение от gergesevlievo » съб окт 12, 2019 9:36 pm

Във фабричен вид не могат да надминат 100000 , а без валовете -господ знае . От цялата гама двигатели на тия кенефи , май само Пежото доживява края на гаранцията безпроблемно . Ремонтът при тебе ще надмине 4-цифрена сума ....... както се казваше в една реклама - автомобили за ценители . :D

ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 707
Регистриран: чет окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: Дилема...

Мнение от ogromnii » нед окт 20, 2019 5:28 am

Увеличават се вибрациите, основно на празен ход. Доколкото си спомням отвора, мажещ групата има резба, все едно заводски си е предвидено да ги махнеш и да го запушиш ;)
Иначе за 100-те хиляди е вярно. Не струва мотора.

Отговори