Проблеми с газова уредба

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
Милен

Проблеми с газова уредба

Мнение от Милен »

Здравейте колеги(казвам колеги заради образованието, а не че работя в сервиз)!
Току що открих този форум и поизчетох доста теми. Много интересни неща има тук и мисля, че има много разбиращи и можещи хора, та затова реших да потърся помощ и за моя проблем.
Преди време си сложих газова уредба на автомобила(Ford Orion 1,6L карбуратор), обаче нали все гледам да мина по-евтино отидох при един майстор дето разбирапе по-малко от мен ми се струва. Та проблемите ми са следните: 1)при движение с обороти по-малки от 2500 при подаване на газ докрай(да отвори втората клапа) колата вместо да дръпне забива нос; 2)при движение ако изключа от скорост колата направо гасне; 3)откакто сложих газовото ниските обороти са непостоянни(един път ги държи друг път държи около 450 об/мин, трети път гасне).
Миналата година ходих в софия на сервиз (мисля че беше Радиал) и там уж ми направиха настройка на газанализатор, но се оказа че колата не иска да тръгне с тия настройки и аз си отвъртях малко кранчетата и си продължих. Оказа се обаче че имам клапан който беше изпуснал и свалях глава и го оправих, но след това на бензин направо не искаше да върви и опушваше свещите и аз отвих жигльора за въздуха та се пооправи малко, но на газ си е същото.
И така ще се радвам много ако някой може да ми помогне с компетентен отговор и да ми каже някой сервиз където наистина ще ми свършат работа по възможност в Плевен, Враца или в краен случай София.
П.П.- забравих да кажа, че на карбуратора има едно моторче дето регулира ниските и колкото и да въртя винта за ниските на изпарителя оборотите не се променят. Карбуратора е Weber двукамерен.
Предварително благодаря!!!
georgiam

Re: Проблеми с газова уредба

Мнение от georgiam »

предполагам 4е си с двоиник и два марку4а ти влизат в карбуратора за подаване на газта! предполагам 4е триабва да отвориш този на втората клапа пове4е 6тото не и стига газ! ниякаде към 2 оборота пов4е от другия !
за сругия проблем:
след като сте свалиали главата добре ли сте зацепили ремъка?
почисти целия карбуратор и всичките жигльори!
а за гасненето махни си въздъховода ако не са го махнали!!
имам предвит това дето засмуква въздуха от престилката или калника и го подава към въздушния филтър и карбуратора!
успех
epcilon
Мнения: 22
Регистриран на: Пет Мар 03, 2006 10:11 am

Мнение от epcilon »

Съгласен съм с Георги, но все пак какъв е изпарителя и кафде е монтирана плочката?
Милен

Мнение от Милен »

Изпарителя е Ловато вакуумен, а плочката е монтирана във филтъра.
А тръбата, която засмуква въздух от решетката я няма.
Presley

Мнение от Presley »

Милен написа:Изпарителя е Ловато вакуумен, а плочката е монтирана във филтъра.
А тръбата, която засмуква въздух от решетката я няма.
Тази работа е като да отидеш на доктор по телефона.
Със сигурност изпарителя ти е наи-добрия,но това като марка...Твоя нов ли е или втора употреба?Ако е втора ръка е тварде вероятно проблема да е в него.Също зависи от модела на плочката и от регулировката на тройника и изпаритела.По това,което си написал,най-вероятно става въпрос за електронен карбуратор,което означава,че може да се наложи и промяна в инсталацията на карбуратора(1 на 1000:))
Ако имаш път към Севлиево се обади да ти я оправя.Остави тел.за да ти изпратя моя номер.
svet

Мнение от svet »

Не съм много сигурен, но мисля, че имаш проблем, с който мисля, че съм се сблъсквал и аз. Смесителят ти, който е в ъв филтъра, трябва да бъде според предписанието на производителя на изпарителя за съответния модел автомобил. Ако не е съобразен с това, много е вероятно да не може да се създаде достатъчен вакуум за увличане на горивото, което от своя страна ще доведе до нестабилни обороти и голям разход. Не съм голям специалист, но мисля, че колегите с по-голям опит с АГУ могат да потвърдят и доразвият тезата ми или да я отхвърлят.
Дано съм бил с нещо полезен.
Публикувай отговор