Range Rover '96 2,5tdi- върти стартера, но не пали. Грешката в двигателя я чета с BMW Car Soft:
45 Theft protection system
Advice: The engine does not start to operate!
Please check the line from DDE control unit PIN45 to the DWA control unit!
DWA e алармата. По принцип дистанционното си заключва и отключва. Когато е заключен с дистанционното и се опитам да запаля, няма и стартер и изписва на дисплея ENGINE DISABLED. Някой знае ли къде се намира модула на алармата? Доста поразглобих и не го намерих.
Приемам всякакви идеи.
Проблем с Range Rover '96 2,5tdi- не пали
Re: Проблем с Range Rover '96 2,5tdi- не пали
Стигнах дотам , че най-вероятно проблема е в компютъра на двигателя. На 45 краче при задействана аларма не идва нищо(0V), а при изключена алармо, около 9-10 V.
Може би му трябва синхронизация между двата модула или премахване на имобилайзера в ECU? В София, кой може да го направи?
Може би му трябва синхронизация между двата модула или премахване на имобилайзера в ECU? В София, кой може да го направи?
Re: Проблем с Range Rover '96 2,5tdi- не пали
Нещото е под пасажерската седлака и има сигурно 50 букси. Колата не пали защото иска да въведеш 4 цифрен код чрез ключалката на шофьорската врата.Мисля че кода го пише на ключа ако не е сменен въвежда се по спомен - заключваш 4 пътии на таблото трябва да изпише нещо и почваш да въвеждаш кода първата цифра наляво втората надясно и т.н.
Re: Проблем с Range Rover '96 2,5tdi- не пали
BOSCH 0 281 001 273
Re: Проблем с Range Rover '96 2,5tdi- не пали
Запали!
Колега , занимаващ се с чип тунинг махна имото от ECUто.
Колега , занимаващ се с чип тунинг махна имото от ECUто.