пежо 307 1.6 16V не пали

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
komi

пежо 307 1.6 16V не пали

Мнение от komi »

Здравейте!Имам следния проблем :колата когато е студена не пали след много мъки по някое време запалва и започват детонации при подаване на газ в смукателния колектор след като загрее на място работи добре но отиташ ли да тръгнеш забива.В предишният сервиз са сменили бензинова помпа и бобини.Грешки не трупа.Това кое то аз забелязах е че няма плюс през контакт на бобините а в същото време за мое учудване дава слаба искра на свещите.Според мен слабата искра е причина за трудното палене но защо не идва плюс на бобините? всички релета щтракат всички механизми които трябва да се задействат при контакт си се задействат.Колегите от предния сервиз споделиха че от както са сменили бензиновата помпа(а тя наистина не качва налягане) е станало така преди време е имала подобни проблеми но незнам какви точно но уж била оправена до смяната на помпата.
gmivanko

Мнение от gmivanko »

Що не попиташ ето ТУКА... туко виж някой ти помогне :roll: :wink:
hristo
КОЛЕГА
Мнения: 121
Регистриран на: Нед Юни 05, 2005 6:43 pm
Местоположение: София, Картроник ЕООД
Обратна връзка:

Мнение от hristo »

Така на да ли някой ще може да ти каже нещо.Измери налягането на помпата!Измери емисйте на отработените газове!Измери времето на отваряне на дюзите! Като направиш тези неща и сам ще разбереш какъв е проблема, ако не можеш да ги направиш -направи някъде диагностика.
Картроник ЕООД - BOSCH Модул
тел.: 832 11 67
komi

Мнение от komi »

hristo написа:Така на да ли някой ще може да ти каже нещо.Измери налягането на помпата!Измери емисйте на отработените газове!Измери времето на отваряне на дюзите! Като направиш тези неща и сам ще разбереш какъв е проблема, ако не можеш да ги направиш -направи някъде диагностика.

ЗДрасти! Значи пежото е готово и то отдавна но все пак благодаря за вниманието.Второ пишеш ми да измеря налягането на помпата а аз писах че пмпата е била СМЕНЕНА и всичко останало което казваш съм направил и за мое голямо учудване инжекторното време си е внормите окло 3ms настуден мотор и после пада още.А колото да отида на диагностика може но нали аз самия съм диагностик и притежавам необходимото оборудване вече 4 години а с такъв проблем не бях се сблъсквал и затова потърсих помощ тук именно от колеги а преди да пиша се бях консултирал и с други колеги които също бяха доста учудени от проблема.И в крайна сметка извини ме за нещо ако съм те засегнал но ме дразни факта че и тук май става като в другите форуми а уж е за колеги и да си помагаме защото никой не се е родил научен
hristo
КОЛЕГА
Мнения: 121
Регистриран на: Нед Юни 05, 2005 6:43 pm
Местоположение: София, Картроник ЕООД
Обратна връзка:

Мнение от hristo »

Извинявай ако съм те засегнал,но описанието което даваш , не е хич професионално,така предположих че не си колега.
Ако беше написал стоиностите които са много важни за една оценка и отговора щеше да е по-конкретен.(Това, че помпата е сменена в друг сервиз не е аргумент че налягането е в нормата, поне за мен)
Картроник ЕООД - BOSCH Модул
тел.: 832 11 67
komi

Мнение от komi »

няма проблем но и на помпата съм и мерил налягагането и беше добре а колата дойде от сервиз на Бош а се чудя как там не са могли да оправят проблема с профисионалната си техника.
Car Test™
КОЛЕГА
Мнения: 31
Регистриран на: Нед Юни 05, 2005 11:30 pm
Местоположение: Ямбол
Обратна връзка:

Мнение от Car Test™ »

Приятелю ......
Компютрите гуми не лепят !!!! Пък били те и Бош ....

А проблема ти е бил слаба връзка .... някъде ...

Ама друг път като питаш ..... пиши какво си мерил, как, колко ....

Друго МНОГО важно е идентификацията на автомобила ...
Номер двигател, (по-скоро букви), вид на системата за управление ...
Христо правилно ти е писал ..... че не питаш професионално ....
Година ????

2000.....2002
NFU (ME 7.4.4)

Ама що ..... да пишеш .....

И не се засягай .... ама си е така !!
Публикувай отговор