Интересен проблем с МБ-ВИТО

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
standi48
Мнения: 17
Регистриран на: Сря Апр 10, 2013 7:33 am

Интересен проблем с МБ-ВИТО

Мнение от standi48 »

Автомобила е ВИТО 638-2,2CDI-2000 година. Проблема е,че когато загрее двигателя на температура между 50-60 градуса отказва да пали.При всички други условия пали без проблем.Не записва грешки и при живи данни не се забелязват отклонения.
За съжаление АУТОКОМА няма данни за работата на ЕГР.
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да помага.
Поздрави.
Станди.
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Интересен проблем с МБ-ВИТО

Мнение от ivanovbg »

Колега ти сериозно ли или се ебаваш? Къф ЕГР те брига като е с вакум и спокойно можеш да го изолираш.

Нищо не казваш за основните неща. Налягане имаш ли и колко става когато не пали? Импулси на дюзите имаш ли? Все пак се отнася за обикновено ЦДИ

И ползвай аутокома в пълната му функционалност. Има графичен режим и вероятно можеш да направиш лог и да го постнеш тук, че боба сега го насадих. Графиките ги прави една по една за по голямо бързодействие.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
standi48
Мнения: 17
Регистриран на: Сря Апр 10, 2013 7:33 am

Re: Интересен проблем с МБ-ВИТО

Мнение от standi48 »

Благодаря за съвета колега Иванов,но мисля че си закъснял със боба-аз моят го засях преди 15 дни.
Иначе за ВИТОТО-както писах живите данни изглеждат ОК.
-налягане на дюзите около 250 единици на стартер при 55С.
-импулси към дюзите има при 55С.
-ЕГР ме интересува,защото си мисля,че и да е изолиран,ако е заседнал отворен през него влизат газове. А новият е 750 лв.
Имах подобен случай с едно САНТА ФЕ-няма палене при заседнал ЕГР. :mrgreen:
Ако клиента се върне след празниците ще приложа лог...
Поздрави.
Ст.
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Интересен проблем с МБ-ВИТО

Мнение от ivanovbg »

Никога не е късно. На мен жената ми е казала да не бързам, когато свърша - тогава :lol:

ЕГР-а ако е заседнал отворен няма да палиш винаги. Винаги следи зададено и актуално налягане. Оборотите да не са по ниски. Как видя импулсите? Пробвай да емулираш датчика за температура като не пали, за да се отдели механичен от електрически проблем.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
standi48
Мнения: 17
Регистриран на: Сря Апр 10, 2013 7:33 am

Re: Интересен проблем с МБ-ВИТО

Мнение от standi48 »

Е,това с емулирането на температурата ме ме уби.Аз не съм добре с емулаторите и не разбирам какво искаш да кажещ,но като доиде автомобила и загрее до 50С ще откача датчика за температурата у ще видим тогава емулацията :roll: ..
Ст.
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Интересен проблем с МБ-ВИТО

Мнение от ivanovbg »

Емулация означава да включиш на мястото на топлия датчик съпротивление със стойност като за студен или като за горещ. Е може и друг студен датчик.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
kateri
КОЛЕГА
Мнения: 43
Регистриран на: Нед Юли 10, 2005 10:22 am
Местоположение: Левски
Обратна връзка:

Re: Интересен проблем с МБ-ВИТО

Мнение от kateri »

Какво е налягането в рейла кагато загрей на стартер?
Публикувай отговор