Колеги оставена ми е една Вектра с 2.5 мотор.М/у двете глави навит към блока има маслен радиатор потопен във водната риза.Същия е с пропуски и мотора смесва масло и охлаждане.
Сега цената за нов е над 1000-ка ,и въпроса ми е някой правил ли е при някого радиатори за да съдеиства с контакти .
Ремонт на маслен радиатор(оил кулър)
Ремонт на маслен радиатор(оил кулър)
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: Ремонт на маслен радиатор(оил кулър)
при ограничения в бюджета се сещам за 2 варианта - втора радост или бай спас (байпас)
диагнозата сигурна ли е? да не е изгоряла някоя гарнитурка? масло в антифриза или антифриз в маслото?
диагнозата сигурна ли е? да не е изгоряла някоя гарнитурка? масло в антифриза или антифриз в маслото?
Re: Ремонт на маслен радиатор(оил кулър)
Масло в антифриза.Главите минаха хидравличен тест-задрави.ogromnii написа:при ограничения в бюджета се сещам за 2 варианта - втора радост или бай спас (байпас)
диагнозата сигурна ли е? да не е изгоряла някоя гарнитурка? масло в антифриза или антифриз в маслото?
А оил кулера ,го натопих в съд с вода ,тапа и въздух и то показа
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: Ремонт на маслен радиатор(оил кулър)
От какъв материал е? Не съм свалял това нещо ,макар да обслужвам един такъв моргел. По принцип с калай правя всичко! Стига да е от месинг или мед.
С нами Бог!
0886 224486
0886 224486
Re: Ремонт на маслен радиатор(оил кулър)
Мед видях ,че не е.rudoni написа:От какъв материал е? Не съм свалял това нещо ,макар да обслужвам един такъв моргел. По принцип с калай правя всичко! Стига да е от месинг или мед.
Намерих 3-та употреба,дано да е здрав.че да я изхвърлям вече.
Бензина е за измиване на дизелови части.