Страница 1 от 2

Зафира А

Публикувано на: Сря Май 11, 2016 3:29 pm
от karamilev
Трябва да сменя мотора на една зафира 2.2 с помпа с управление PSG16,но двигателя който ми донесоха помпата е с различен номер едната 225 другата 215.Не мога да разменя помпите защото този двигател има "някаква" гаранция ако не се пипа по него нищо пък и старата имаше течове така че не е вариант.Въпросът ми как се процедира и как може да се обучи/премахне имобилайзера?Става ли през обд-то или самата помпа трябва да се закача.Нямам нищо от колата донор нито пин нито ключ с имо.

Re: Зафира А

Публикувано на: Сря Май 11, 2016 3:57 pm
от ivanovbg
Kakъв е проблема да размениш електрониката само?

Re: Зафира А

Публикувано на: Сря Май 11, 2016 4:42 pm
от karamilev
Пусто на клиента като са му казали да не се пипа нищо по мотора и се дърпа,но в краен случай така ще е.Но аз не съм сменял управление на различни номера помпи и не съм сигурен дали ще стане.Ако е с еднакъв номер ясно но в този случай незнам......

Re: Зафира А

Публикувано на: Сря Май 11, 2016 4:44 pm
от bobolin4o
Глупости... и после? Нам си к'во правила топла, студена, вървяла, ама не вървяла и т.н...

1. С КарПрог-а вадиш пин от оригиналната помпа - това си е пина на имото в колата.
2. Пак с КарПрог-а ресетваш новата помпа...
3. С GlobalTIS препрограмирваш новата помпа със съответния софтуер за тая ЗаМфира. Естествено, че вече трябва да си я монтирал в колата, барабар с двигателя...
4. С Оп-Ком влизаш в имото на колата, вкарваш пина от оригиналната помпа и казваш на тъпото имо, че си монтирал само ECU...

Вуаля...!

Re: Зафира А

Публикувано на: Съб Май 21, 2016 3:44 pm
от karamilev
Изкарах пина на оригиналната помпа,след това смених вина на новата и я ресетнах(притеснява ме че стана много бързо за разлика от прочитането)Но нещо с оп-кома не мога да се оправя.Влизам в имото въвеждам пина,казва че е верен и като му дам ресет на еку казва че пина е грешен и се почва едно чакане на секюрити тайм-а.Незнам къде бъркам? Ако не сменя софтуера ще има ли проблем с паленето и обучаването на имото?

Re: Зафира А

Публикувано на: Пон Май 23, 2016 8:54 am
от bobolin4o
karamilev написа:Влизам в имото въвеждам пина,казва че е верен и като му дам ресет на еку казва че пина е грешен и се почва едно чакане на секюрити тайм-а.Незнам къде бъркам? Ако не сменя софтуера ще има ли проблем с паленето и обучаването на имото?
С Оп-Ком влизаш в имото на колата, вкарваш пина от оригиналната помпа и казваш, че си монтирал само ECU... не ресет, а обучаване правиш в случая...
Ако не смениш софтуера (препрограмирване с GlobalTIS, Tech 2 или с пастру) и софта е различен от за тази кола, после може да очакваш разни аномалии.
Ако не разбираш какво пиша, използвай телефона от посписа ми.

Re: Зафира А

Публикувано на: Пет Май 27, 2016 7:03 am
от karamilev
Днес ще имам малко време да се занимавам с нея и може да те притесня по телефона.Но си мисля че не ми се получава,защото карпрога не ресетва помпата.Има ли как да разбера дали помпата е ресетната.Като прочета дъмпа на помпата на едиси кой ред си стои пина записан,така ли трябва да е или след ресет трябва да са примерно FFFF-ве.Макар че карпрога не разпознава пина,а изписва само FFFF аз го намирам ръчно

Re: Зафира А

Публикувано на: Пет Май 27, 2016 12:26 pm
от bobolin4o
Обади ми се...

Re: Зафира А

Публикувано на: Пет Юни 03, 2016 1:44 pm
от presko79
При мен има същия проблем,понеже няма кой да ми помогне с имото на psg16 в 2.2 Зафира какво трябва да взема още освен ГНП ,чипа в ключа и бобинката около контакта?

Re: Зафира А

Публикувано на: Пет Юни 03, 2016 2:06 pm
от bobolin4o
Нищо, това е.

Re: Зафира А

Публикувано на: Пон Юни 06, 2016 9:21 am
от karamilev
Ако помпата е пак от зафира явно проблема е никакъв с обучаването на имото,но в моя случай без смяна на софтуер няма да стане.Моято помпа която сложих е от вектра Ц и комуникацията е по кан а зафирата само к линия. С външна инсталация напълно опроводена ресетнах помпата но няма да мога да обуча зафирския имобилайзер.Дали мога по БДМ да изчета старата помпа и да прехвърля в новата,защото не мога да намеря кой да смени софтуера,Каргоекспрес нямали такава услуга на адрес.

Re: Зафира А

Публикувано на: Пон Юни 06, 2016 4:43 pm
от bobolin4o
Пастру кабел някакъв имаш ли?
Ако имаш - сваляш си от рутракера Глобал Тис 25, инсталирваш го и ми звънкаш...
Ха, от моргата казали да не се пипа помпата... че от това какво повече да и се пипа?
Ако нещо не и е у ред ми е интересно като им я върнеш флашната за дърта Зафира какво ще я правят... :lol:

Re: Зафира А

Публикувано на: Вто Юни 07, 2016 4:58 am
от ivanovbg
Мале, станало ебати сагата. Ако ме беше послушал да сложиш само старата електроника, да си забравил. Единственото условие е да оставиш новите клапани и датчика на обороти. А ги демонтира, а се насра. Ако искаш да е перфектна можеш да я пратиш на стенд, но досега не ми се е налагало. Моргаджиите обикновено са съгласни да им се върне електрониката.

Re: Зафира А

Публикувано на: Вто Юни 07, 2016 7:43 am
от bobolin4o
Колега, не искам да се заяждам, но би ли ми казал къде да си пращам PSG16 помпите на стенд, че нещо не знам...?

Re: Зафира А

Публикувано на: Вто Юни 07, 2016 9:57 am
от ivanovbg
Вече на 3 помпи псг16 ми сменяха корпус в супердизел заради задрал авансатор, да не говорим за останалите. Да не би да не ги центроват там? ? Не е ли същото - корпус???
А иначе аз си ги понастройвам с датчика. Разхлабвам и малко напред или назад докато % ми се догодят що годе. Обикновено или от раз или от 2-3 пъти става ок. За +-10тина % не го и мисля. Клапаните не ги и пипам ако не са окъсили или прекъснали. Оплакване нямам засега.