Съвет за важните неща при автобояджийството?

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
Cobretti
Мнения: 17
Регистриран на: Вто Фев 17, 2015 5:20 pm
Местоположение: Стара Загора

Съвет за важните неща при автобояджийството?

Мнение от Cobretti »

Здравейте колеги !

Ще се захващам с пълна външна реставрация на личната кола, че не мога да я гледам вече. Неприятно ми е да я измия от сумати драскотини, дето излизат след баня.
До сега с тенекеджийство не съм се занимавал.

Някой може ли да ми даде насоки за какво да внимавам и на какво да обърна повече внимание? Имаме бояджийска камера с филтри против прах.
Добра идея ли е да сваля на цяло боята до гол метал и да пръскам всички слоеве на ново, или само частично да я тръкна?

Най-много ме притеснява философията по самото пръскане, да не нанеса повече или по-малко, да не се стекат капки и как да стане равномерно.

Другото, което не ми е ясно е последователността на нанасяне на слоевете и по колко слоя.

Мисля да свалям калници, брони и капак, да ги търкам и да ги пръскам по отделно.
Dig down deep and you'll find your pride
Floor it all the way, what's behind the wheel can't be denied
stasi
КОЛЕГА
Мнения: 68
Регистриран на: Пет Мар 04, 2016 1:48 pm
Местоположение: Златица

Re: Съвет за важните неща при автобояджийството?

Мнение от stasi »

Cobretti написа:Здравейте колеги !

Ще се захващам с пълна външна реставрация на личната кола, че не мога да я гледам вече. Неприятно ми е да я измия от сумати драскотини, дето излизат след баня.
До сега с тенекеджийство не съм се занимавал.

Някой може ли да ми даде насоки за какво да внимавам и на какво да обърна повече внимание? Имаме бояджийска камера с филтри против прах.
Добра идея ли е да сваля на цяло боята до гол метал и да пръскам всички слоеве на ново, или само частично да я тръкна?

Най-много ме притеснява философията по самото пръскане, да не нанеса повече или по-малко, да не се стекат капки и как да стане равномерно.

Другото, което не ми е ясно е последователността на нанасяне на слоевете и по колко слоя.

Мисля да свалям калници, брони и капак, да ги търкам и да ги пръскам по отделно.
:D Колега без да се обиждаш съветът ми е да не се захващаш . Работил съм тази работа 20 години за да направиш нещо качествено си иска години практика за да свикне окото и ръката. Рискуваш да си оклепеш колата и после да те е яд и накрая пак ще отидеш при някой да я оправя въпросът е дали ще иска
doktorabg
КОЛЕГА
Мнения: 71
Регистриран на: Нед Окт 26, 2014 4:23 pm
Местоположение: EU

Re: Съвет за важните неща при автобояджийството?

Мнение от doktorabg »

Колега Stasi много си прав ама не му чупи хатъра на момчето,поне ще се учи на собствената си кола.
:lol:
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Съвет за важните неща при автобояджийството?

Мнение от bobolin4o »

Е... то на личната не е интересно... друго си е на клиент на колата да се из****ш!
TuningMaster Изображение
0887 704 900
doktorabg
КОЛЕГА
Мнения: 71
Регистриран на: Нед Окт 26, 2014 4:23 pm
Местоположение: EU

Re: Съвет за важните неща при автобояджийството?

Мнение от doktorabg »

bobolin4o написа:Е... то на личната не е интересно... друго си е на клиент на колата да се из****ш!
+1
:wink:
presko79
КОЛЕГА
Мнения: 528
Регистриран на: Пон Мар 02, 2009 9:08 pm
Местоположение: gabrovo

Re: Съвет за важните неща при автобояджийството?

Мнение от presko79 »

Добре де,камера за боядисване има ,а бояджия колега там няма ли ?Да казва кое как и т.н.
Бензина е за измиване на дизелови части.
ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 1118
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: Съвет за важните неща при автобояджийството?

Мнение от ipivan »

Колегата преди време имаше една Корса А.Боядисваше я с валяк и четка и беше доволен от резултата!Боята не беше металик.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
Публикувай отговор