пежо 307
пежо 307
исках да я видя тая кола просто по между другото,струваше ми се познат проблем ама май,ще ссе задълбае та ако някой колега е имал подобен казус да сподели за да не се лутам...
Колата е 2004-2005 2,0 хди 136к.с,угасена от ключ на бензиностания,и след тва няма палене дърпана клатена ама ъъъъ ,на аутокома ми искара всевъзможни грешки,но таз която не се трие е,,p2670,, по спомен(обороти на двг,датчик климатизация,и датчик раз.вал ниско напрежение).Взех датчик колянов вал,монтирах и запали веднага до момента в който я угасих и пак същата работа няма палене,смених и на горния вал,от раз запали пак до първото угасяне.не съм правил друго исках да го операвим в движение ама не стана не съм мерил захранването на датчицит, ама хваща ниско напрежение от каде го губи нз,ако някой се сеща да сподели...
Колата е 2004-2005 2,0 хди 136к.с,угасена от ключ на бензиностания,и след тва няма палене дърпана клатена ама ъъъъ ,на аутокома ми искара всевъзможни грешки,но таз която не се трие е,,p2670,, по спомен(обороти на двг,датчик климатизация,и датчик раз.вал ниско напрежение).Взех датчик колянов вал,монтирах и запали веднага до момента в който я угасих и пак същата работа няма палене,смених и на горния вал,от раз запали пак до първото угасяне.не съм правил друго исках да го операвим в движение ама не стана не съм мерил захранването на датчицит, ама хваща ниско напрежение от каде го губи нз,ако някой се сеща да сподели...
Re: пежо 307
След като така пали, опитай да откачиш и закачиш буксата без значение на кой датчик и опитай пак да запалиш. Ако така се получава най вероятно ще е някоя връзка по инсталацията. Разгледай подробно всички кабели защото обикновено при смяна на съединител или някакъв ремонт майсторите откачат снопове с инсталации прикрепени към някоя планка и така нататък и после никой не си прави труда да ги връзва обратно. Та за мен е само от инсталацията ако имаш възможност вземи цяла от някое друго пежо и пробвай с нея
Re: пежо 307
днес замерих датчиците, на вала долу си излиза захранвания напрежения по ,,аутодата,,както ги дават,ама на разпредекителния вал датчика където трябва да ми даде 5v ми изкарва 3v дали тва е причината да не пали,мерих директно и на компа едно и също пак малко под 3v.И защо екуто не пуска 5-те волта...
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря Дек 19, 2012 8:16 pm
- Местоположение: Добрич
Re: пежо 307
Нещо, което се захранва с 5V товари системата. При мен не на пежо, на Стило даваше същата грешка от окъсил датчик за налягането на фреона отпред на тръбите за климатика където е, защото беше се напълнил с вода и окъсяваше.
Re: пежо 307
Пробвай с откачане буксата на EGR
Re: пежо 307
пробвах днес с повечето датчици,ама без успех а като дам байпас от долния и пали веднага демек,че имам ли 5волта пали,ако го оставя така дали ще се товари компа нз,къде са тея 5 волта
Re: пежо 307
Здравей колега,провери си зацепването на ангренажа,предполагам знаеш как е долу на кв,ако не е стегнат както трябва при смяната това се получава.
Re: пежо 307
Откачи датчика за позиция на геометрията на турбото ( ако не си до сега ) и виж как ще реагира.
Поздрави
Поздрави
Re: пежо 307
колата си отиде след ремонт на екуто,не бях сигорен в това да я издавам с байпас,и дадох компа за ремонт и всичко си дойде на мястото...
а проблема бе дошъл от датчика за положение на геометрията...
а проблема бе дошъл от датчика за положение на геометрията...
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: пежо 307
Класика...
Ми като се преебе, почти винаги окъсява захранващите 5 волта... понякога дръгливият стабилизатор в компа не издържа.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900