Страница 1 от 1

пежо 307

Публикувано на: Сря Фев 22, 2017 10:50 pm
от vesko
исках да я видя тая кола просто по между другото,струваше ми се познат проблем ама май,ще ссе задълбае та ако някой колега е имал подобен казус да сподели за да не се лутам...
Колата е 2004-2005 2,0 хди 136к.с,угасена от ключ на бензиностания,и след тва няма палене дърпана клатена ама ъъъъ :) ,на аутокома ми искара всевъзможни грешки,но таз която не се трие е,,p2670,, по спомен(обороти на двг,датчик климатизация,и датчик раз.вал ниско напрежение).Взех датчик колянов вал,монтирах и запали веднага до момента в който я угасих и пак същата работа няма палене,смених и на горния вал,от раз запали пак до първото угасяне.не съм правил друго исках да го операвим в движение ама не стана не съм мерил захранването на датчицит, ама хваща ниско напрежение от каде го губи нз,ако някой се сеща да сподели...

Re: пежо 307

Публикувано на: Чет Фев 23, 2017 12:08 am
от snoopito
След като така пали, опитай да откачиш и закачиш буксата без значение на кой датчик и опитай пак да запалиш. Ако така се получава най вероятно ще е някоя връзка по инсталацията. Разгледай подробно всички кабели защото обикновено при смяна на съединител или някакъв ремонт майсторите откачат снопове с инсталации прикрепени към някоя планка и така нататък и после никой не си прави труда да ги връзва обратно. Та за мен е само от инсталацията ако имаш възможност вземи цяла от някое друго пежо и пробвай с нея

Re: пежо 307

Публикувано на: Чет Фев 23, 2017 9:28 pm
от vesko
днес замерих датчиците, на вала долу си излиза захранвания напрежения по ,,аутодата,,както ги дават,ама на разпредекителния вал датчика където трябва да ми даде 5v ми изкарва 3v дали тва е причината да не пали,мерих директно и на компа едно и също пак малко под 3v.И защо екуто не пуска 5-те волта...

Re: пежо 307

Публикувано на: Чет Фев 23, 2017 9:48 pm
от sagemmyv65
Нещо, което се захранва с 5V товари системата. При мен не на пежо, на Стило даваше същата грешка от окъсил датчик за налягането на фреона отпред на тръбите за климатика където е, защото беше се напълнил с вода и окъсяваше.

Re: пежо 307

Публикувано на: Пет Фев 24, 2017 2:58 pm
от vilivas
Пробвай с откачане буксата на EGR

Re: пежо 307

Публикувано на: Пет Фев 24, 2017 9:51 pm
от vesko
пробвах днес с повечето датчици,ама без успех а като дам байпас от долния и пали веднага демек,че имам ли 5волта пали,ако го оставя така дали ще се товари компа нз,къде са тея 5 волта

Re: пежо 307

Публикувано на: Сря Мар 08, 2017 2:28 am
от gurutu
Здравей колега,провери си зацепването на ангренажа,предполагам знаеш как е долу на кв,ако не е стегнат както трябва при смяната това се получава.

Re: пежо 307

Публикувано на: Сря Мар 08, 2017 9:12 am
от Mitaka12
Откачи датчика за позиция на геометрията на турбото ( ако не си до сега ) и виж как ще реагира.



Поздрави

Re: пежо 307

Публикувано на: Съб Мар 11, 2017 11:05 pm
от vesko
колата си отиде след ремонт на екуто,не бях сигорен в това да я издавам с байпас,и дадох компа за ремонт и всичко си дойде на мястото...
а проблема бе дошъл от датчика за положение на геометрията...

Re: пежо 307

Публикувано на: Нед Мар 12, 2017 8:11 pm
от rudoni
Извинявай не разбрах, как този датчик е повредил ЕБУ?!

Re: пежо 307

Публикувано на: Пон Мар 13, 2017 7:33 pm
от bobolin4o
vesko написа: Съб Мар 11, 2017 11:05 pm колата си отиде след ремонт на екуто,не бях сигорен в това да я издавам с байпас,и дадох компа за ремонт и всичко си дойде на мястото...
а проблема бе дошъл от датчика за положение на геометрията...
Класика...
rudoni написа: Нед Мар 12, 2017 8:11 pm Извинявай не разбрах, как този датчик е повредил ЕБУ?!
Ми като се преебе, почти винаги окъсява захранващите 5 волта... понякога дръгливият стабилизатор в компа не издържа.

Re: пежо 307

Публикувано на: Пон Мар 13, 2017 8:42 pm
от rudoni
ОК!Благодаря!