Здравейте, колеги
Искам да попитам дали някой се е сблъсквал с моя проблем.
Колата е Mercedes Е220 ОМ651 2009г.
Клиента идва с оплаквания че при топъл двигател на празен ход двигателя работи неравномерно.
Закачих го и направих диагностика с XENTRY, първоначално нямаше никакви грешки. Паля и колата работи перфектно, но след 1мин колата найстина започва да работи неравномерно. Гледам актуални стойности и дюзите буквално откачиха почнаха да дават ненормално стойности, също така и актуалното впръсквано гориво също скочи. И отново няма грешки, след 1мин двигателя се успокойни и всички актуални стойности в граници. След това го загасих, проверям отново за грешки... няма. Запалих го и го осавих да работи, отново започна неравномерно да работи, подадох му газ и се оправи, оставих го работи на празен ход 10мин и накрая вече записа грешки в двигателния блок P062B64 и P061B04. Следователно и една в ESP блока 630F00.
Mercedes E220
Re: Mercedes E220
И двете грешки са за вътрешна повреда в компютъра - едната е за мониторинга на инжекторите, другата е за грешна калкулация на въртящия момент.
За проблемите на този мотор, може да се напише книга с големината на телефонен указател... От инжектори и вериги, до инсталация, всмукателни колектори и прочие. Но досега проблем с моторния компютър не съм виждал. По съм склонен съм да приема, че някой от инжекторите ти окъсява цялата верига ( няма да е нещо ново ).
Бих те посъветвал да провериш първо, всички захранвания на компютъра под товар дали са наред. Също инсталацията от инжекторите до компютъра, пак под товар. Ако имаш възможност на флашнеш моторния компютър с нов софт, ще е супер.
Ако няма аномалии, нещата за мен отиват към инжектори.
Поздрави
За проблемите на този мотор, може да се напише книга с големината на телефонен указател... От инжектори и вериги, до инсталация, всмукателни колектори и прочие. Но досега проблем с моторния компютър не съм виждал. По съм склонен съм да приема, че някой от инжекторите ти окъсява цялата верига ( няма да е нещо ново ).
Бих те посъветвал да провериш първо, всички захранвания на компютъра под товар дали са наред. Също инсталацията от инжекторите до компютъра, пак под товар. Ако имаш възможност на флашнеш моторния компютър с нов софт, ще е супер.
Ако няма аномалии, нещата за мен отиват към инжектори.
Поздрави
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Mercedes E220
Не сиписал и колко е било налягането в рейла. Подобен проблем съм имал и от клапана за високото.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Mercedes E220
Колега това което си написал го направих вичко окей, без да флашвам моторния компютър.Mitaka12 написа: ↑Вто Май 16, 2017 8:17 pm И двете грешки са за вътрешна повреда в компютъра - едната е за мониторинга на инжекторите, другата е за грешна калкулация на въртящия момент.
За проблемите на този мотор, може да се напише книга с големината на телефонен указател... От инжектори и вериги, до инсталация, всмукателни колектори и прочие. Но досега проблем с моторния компютър не съм виждал. По съм склонен съм да приема, че някой от инжекторите ти окъсява цялата верига ( няма да е нещо ново ).
Бих те посъветвал да провериш първо, всички захранвания на компютъра под товар дали са наред. Също инсталацията от инжекторите до компютъра, пак под товар. Ако имаш възможност на флашнеш моторния компютър с нов софт, ще е супер.
Ако няма аномалии, нещата за мен отиват към инжектори.
Поздрави
Реших да пратя инжекторите на стенд.
След като ги извадих видях колко мръсотия и нагар има на разпръсквачите. Най-вероятно ще излезе инжектори, ще отговория на по-късен етап, след като знам какво е вече.
Благодаря ти колега за дадените насоки.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Mercedes E220
Питам те защото вече няколко пъти съм имал такъв проблем. Когато започнеше да прекъсва колата налягането почваше да варира с -+20 30 бара.Компа се сбъркваше да компенсира и ... Та всичко се оправяше със смяна на регулатора.Почистването му само веднъж даде ефект, но след месец се върна на същото дередже и го смених. От дюзи нещата са по постоянни мисля. Поне сети ли се да видиш цедката му?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Mercedes E220
Честно казано НЕ, найстина не съм го извадил да го погледна, днес ще го отворя и ще го видя.ivanovbg написа: ↑Чет Май 18, 2017 11:25 pm Питам те защото вече няколко пъти съм имал такъв проблем. Когато започнеше да прекъсва колата налягането почваше да варира с -+20 30 бара.Компа се сбъркваше да компенсира и ... Та всичко се оправяше със смяна на регулатора.Почистването му само веднъж даде ефект, но след месец се върна на същото дередже и го смених. От дюзи нещата са по постоянни мисля. Поне сети ли се да видиш цедката му?
Re: Mercedes E220
След рециклиране на инжекторите колата си работи нормално.
Благодаря на всички колеги който се включиха.
Благодаря на всички колеги който се включиха.