Страница 1 от 1

Mercedes E220

Публикувано на: Вто Май 16, 2017 7:56 pm
от Shtelyan
Здравейте, колеги
Искам да попитам дали някой се е сблъсквал с моя проблем.
Колата е Mercedes Е220 ОМ651 2009г.
Клиента идва с оплаквания че при топъл двигател на празен ход двигателя работи неравномерно.
Закачих го и направих диагностика с XENTRY, първоначално нямаше никакви грешки. Паля и колата работи перфектно, но след 1мин колата найстина започва да работи неравномерно. Гледам актуални стойности и дюзите буквално откачиха почнаха да дават ненормално стойности, също така и актуалното впръсквано гориво също скочи. И отново няма грешки, след 1мин двигателя се успокойни и всички актуални стойности в граници. След това го загасих, проверям отново за грешки... няма. Запалих го и го осавих да работи, отново започна неравномерно да работи, подадох му газ и се оправи, оставих го работи на празен ход 10мин и накрая вече записа грешки в двигателния блок P062B64 и P061B04. Следователно и една в ESP блока 630F00.

Re: Mercedes E220

Публикувано на: Вто Май 16, 2017 8:17 pm
от Mitaka12
И двете грешки са за вътрешна повреда в компютъра - едната е за мониторинга на инжекторите, другата е за грешна калкулация на въртящия момент.
За проблемите на този мотор, може да се напише книга с големината на телефонен указател... От инжектори и вериги, до инсталация, всмукателни колектори и прочие. Но досега проблем с моторния компютър не съм виждал. По съм склонен съм да приема, че някой от инжекторите ти окъсява цялата верига ( няма да е нещо ново ).

Бих те посъветвал да провериш първо, всички захранвания на компютъра под товар дали са наред. Също инсталацията от инжекторите до компютъра, пак под товар. Ако имаш възможност на флашнеш моторния компютър с нов софт, ще е супер.

Ако няма аномалии, нещата за мен отиват към инжектори.


Поздрави

Re: Mercedes E220

Публикувано на: Вто Май 16, 2017 9:06 pm
от ivanovbg
Не сиписал и колко е било налягането в рейла. Подобен проблем съм имал и от клапана за високото.

Re: Mercedes E220

Публикувано на: Чет Май 18, 2017 10:29 pm
от Shtelyan
Mitaka12 написа: Вто Май 16, 2017 8:17 pm И двете грешки са за вътрешна повреда в компютъра - едната е за мониторинга на инжекторите, другата е за грешна калкулация на въртящия момент.
За проблемите на този мотор, може да се напише книга с големината на телефонен указател... От инжектори и вериги, до инсталация, всмукателни колектори и прочие. Но досега проблем с моторния компютър не съм виждал. По съм склонен съм да приема, че някой от инжекторите ти окъсява цялата верига ( няма да е нещо ново ).

Бих те посъветвал да провериш първо, всички захранвания на компютъра под товар дали са наред. Също инсталацията от инжекторите до компютъра, пак под товар. Ако имаш възможност на флашнеш моторния компютър с нов софт, ще е супер.

Ако няма аномалии, нещата за мен отиват към инжектори.


Поздрави
Колега това което си написал го направих вичко окей, без да флашвам моторния компютър.
Реших да пратя инжекторите на стенд.
След като ги извадих видях колко мръсотия и нагар има на разпръсквачите. Най-вероятно ще излезе инжектори, ще отговория на по-късен етап, след като знам какво е вече.
Благодаря ти колега за дадените насоки.

Re: Mercedes E220

Публикувано на: Чет Май 18, 2017 10:30 pm
от Shtelyan
ivanovbg написа: Вто Май 16, 2017 9:06 pm Не сиписал и колко е било налягането в рейла. Подобен проблем съм имал и от клапана за високото.
Колега налягането си беше в граници около 280-300бара.

Re: Mercedes E220

Публикувано на: Чет Май 18, 2017 11:25 pm
от ivanovbg
Питам те защото вече няколко пъти съм имал такъв проблем. Когато започнеше да прекъсва колата налягането почваше да варира с -+20 30 бара.Компа се сбъркваше да компенсира и ... Та всичко се оправяше със смяна на регулатора.Почистването му само веднъж даде ефект, но след месец се върна на същото дередже и го смених. От дюзи нещата са по постоянни мисля. Поне сети ли се да видиш цедката му?

Re: Mercedes E220

Публикувано на: Пет Май 19, 2017 6:44 am
от Shtelyan
ivanovbg написа: Чет Май 18, 2017 11:25 pm Питам те защото вече няколко пъти съм имал такъв проблем. Когато започнеше да прекъсва колата налягането почваше да варира с -+20 30 бара.Компа се сбъркваше да компенсира и ... Та всичко се оправяше със смяна на регулатора.Почистването му само веднъж даде ефект, но след месец се върна на същото дередже и го смених. От дюзи нещата са по постоянни мисля. Поне сети ли се да видиш цедката му?
Честно казано НЕ, найстина не съм го извадил да го погледна, днес ще го отворя и ще го видя.

Re: Mercedes E220

Публикувано на: Чет Май 25, 2017 10:09 pm
от Shtelyan
След рециклиране на инжекторите колата си работи нормално.
Благодаря на всички колеги който се включиха.