Страница 1 от 1

Мазда Примаси 2,0д гасне топла

Публикувано на: Вто Юни 06, 2017 6:46 pm
от Nickolay
Здр. Колеги тая мазда дизел 2000 DTID. 2004г.Колата пали работи нормално загрее ли гасне и на празен ход и в движение .После понякога пали веднага и колкото повече загрява учестява гасненето и по някое време трудно пали като изстине пали без проблем.Преди да угасне светва реотана и записва FUEL SHUT OFF клапан.После пали веднага..Сменнени са преди мене 2 релета който са проблемни без резултат .Направих им байпас няма промяна.Сменихме модула който управлява Дозирашия клапан.Тока до FUEL shut клапана когато угасне не спира. тока не прекъсва а колата угася.Клапана е проверяван когато не пали штрака .Извадихме пружината на клапана с гумичката и сега работи без него и откачих кабелчето ако самия соленойд нешо закъсява .Проблема остава.Казаха ми че големия Дозатор е проблемен ,Смених го без промяна Грешката която набива е P1182.Изчерпан съм.Когато угасне за да видя датчик колянов вал се саморазскача по време на въртене за да видя обороти .Чета я с ЛАУНЧ буксата е от старите няма ЕОБД.Когато не пали виждам на стартер че оборотомера мърда ????Закачах ОСци когато угасне губи тока към големия дозатор после веднага пали не ми се случи когато не пали да видя импулси обикновенно когатъо не пали осцито не е било вързано а то се случва рядко обикновенно угасне ли венага запалва и не мога да видя

Re: Мазда Примаси 2,0д гасне топла

Публикувано на: Вто Юни 06, 2017 8:28 pm
от ivanovbg
Два пъти съм правил такова и винаги е била проблемна инсталацията. Махай гофретата и гледай за протрито и прогнило. Особено в местата на закрепване на инсталацията.

Re: Мазда Примаси 2,0д гасне топла

Публикувано на: Пет Юни 09, 2017 7:07 pm
от kateri
Инсталацията е със сигурност имал съм подобни и то на ПРИМАСИ.

Re: Мазда Примаси 2,0д гасне топла

Публикувано на: Съб Юни 10, 2017 7:29 am
от Shtelyan
Аз също съм имал такъв проблем и пак се оказаха кабели, отвън изглежда гофрето добре а като го махнеш самото гофре е протрило кабелите.

Re: Мазда Примаси 2,0д гасне топла

Публикувано на: Пон Юни 12, 2017 6:56 pm
от Nickolay
Мн.ме изстормози Маздата.Оправи се .На другия ден след писаното сутринта я запалих и чека светеше и не угасяше на студено.КОлата работеше но беше в авариен режим с светещ чек без турбо .Грешката беше SHUT OFF клапан и не искаше да се трие .Отворих схемата на колата имаше я само в УОРКШОПА.РАзгледах внимателно управлението на клапана .КЪм клапана имаше 2 кабела.Замислих се зашо като консумацжията му я мерих около 900мА.Единия дебел другия тънък.Видях че управлението е през реле и има обратна връзка към компота да следи дали отива ток .ЗАбелязах че точно до клапана на помпата има букса и като я откача колата угася и не пали а когато откача кабелчето на клапана работи .значи не проблема е в управлвнието а в обратната връзска.Отворих Компота и презапойх всичко до процесора който следи тия 12 волта на клапана и се оправи .Това ми е втори DENSO Комп оправен след презапойки издадох я за проба няколко дена засега няма проблеми :)))