Страница 1 от 4

audi q7

Публикувано на: Нед Окт 28, 2018 6:18 pm
от vesko
2008 4,2tdi изчезнал е вървежа,колата от доста преди това е със софт за егр,дпф,клапи.Гледах я с ,,vag-com,, хваща грашка,,004441-signals from maf 1 and maf2
p1159- implausible correlation-intermitent.пробвах с други дебитомери ама е същата работа,прави пиково налягане от 0,8 при искано 1,2 и пада на 0.6 при искан 1-бар...мисля си дали едната турбина не здава багажа и за тва да има разлика в дебитомерите.Някой да е имал такъв проблем.

Re: audi q7

Публикувано на: Нед Окт 28, 2018 6:52 pm
от Todio
Какво значи "софт за агр, дпф, клапи"? А случайно софт ECUsafe?

Re: audi q7

Публикувано на: Нед Окт 28, 2018 7:12 pm
от vesko
ами значи,че е спрян дпф-а,егр-а и клапите(с откачени букси е),а за ,,ecu safe,,нз. може ама и с оригинален файл пак я има таз грешка...

Re: audi q7

Публикувано на: Нед Окт 28, 2018 8:06 pm
от Todio
С оригинален софт ще има и куп други грешки, които ще влияят на мощността, втъкни един манометър на мястото на първия температурен сензор на Дпф-а и виж налягането. Може да има пробив в колектори те и тубото да не се развърта нормално.

Re: audi q7

Публикувано на: Пон Окт 29, 2018 8:26 pm
от vesko
Todio написа: Нед Окт 28, 2018 6:52 pm Какво значи "софт за агр, дпф, клапи"? А случайно софт ECUsafe?
Ххх как позна найстина е имало такъв софт,и то от реномиран сервиз занимаващ се с тунинг не мога да повярвам :shock:
Сега с добре направен файл колата е друга,оригинално на кво налягане върви тва,,ауди,, макс в искано налягане виждам 1,3 а колеги твърдят,че треа е 1,6 тва за налягане без атмосферното говоря...

Re: audi q7

Публикувано на: Вто Окт 30, 2018 12:31 pm
от Todio
Налягане по-високо от 1,4 чупи буталата. Пробвано!!!

Re: audi q7

Публикувано на: Пет Ное 02, 2018 9:00 am
от steich
Явно някой с прословутата програма Swiftec се е намесил ... обикновенно няма грешки, но няма и мощност/пълна мощност ... такива са им решенията ... куци.

Re: audi q7

Публикувано на: Вто Ное 13, 2018 8:54 pm
от vesko
с какво мога да калиброжам дебитомерите тук,,,launch,,прави ли го някой знае ли :?:

Re: audi q7

Публикувано на: Сря Ное 14, 2018 7:48 am
от Todio
Каква калибровка, ти си пипал картите, променял си кривата на въздушния поток и сега калибровка. Калибровка се прави в завода производител, тук се прави ресетване, но едва ли ще помогне.

Re: audi q7

Публикувано на: Пет Ное 16, 2018 11:16 am
от vesko
Todio написа: Сря Ное 14, 2018 7:48 am Каква калибровка, ти си пипал картите, променял си кривата на въздушния поток и сега калибровка. Калибровка се прави в завода производител, тук се прави ресетване, но едва ли ще помогне.
да,некоректно изказване от моя страна,за ресет става дума

Re: audi q7

Публикувано на: Пет Ное 16, 2018 12:18 pm
от ivanovbg
С всичко може, от Вагком и Лънч, та чак до Делфито.

Re: audi q7

Публикувано на: Пон Ное 19, 2018 9:43 pm
от vesko
да кажа само,че тук нещата си дойдоха на мястото след като свалихме мотора и видяхме,че катализаторите са си там и тоз от ляво бе на 50% стопен мн.запушен.Явно колеги са земали парите за премахването на ,,дпф,, физически и софтуерно(макар и с грешен софт)а са оставили горе трудното-катализаторите :(

Re: audi q7

Публикувано на: Сря Ное 21, 2018 5:48 pm
от bobolin4o
vesko написа: Пон Ное 19, 2018 9:43 pm ...а са оставили горе трудното-катализаторите :(
Много ясно, че са ги оставили... едно, че е трудно, второ, че е ненужно.
При мен се премахва DPF, само ако е безвъзвратно задръстен и/или клиентът иска това.
Катализаторът обаче остава в колата, ако има техническа възможност за това.

Re: audi q7

Публикувано на: Сря Ное 21, 2018 9:08 pm
от vesko
може би,не е по-добре да остава катализатора говоря от страната на клиентите,а не от гледна точка на екологията.Таз кола е пример за това,намират се на мн.не удобно място няма сензор който да каже,че единия катализатор е почти стопен зареди това че се е запушил

Re: audi q7

Публикувано на: Сря Ное 21, 2018 9:53 pm
от Todio
Има, казва се инфраред термометър.