Страница 2 от 4

Re: audi q7

Публикувано на: Чет Ное 22, 2018 9:12 pm
от ogromnii
vesko написа: Сря Ное 21, 2018 9:08 pm може би,не е по-добре да остава катализатора говоря от страната на клиентите,а не от гледна точка на екологията.Таз кола е пример за това,намират се на мн.не удобно място няма сензор който да каже,че единия катализатор е почти стопен зареди това че се е запушил
Може би правилното е да се смени повредения катализатор, след като се изясни/отстрани причината за стопяването му. И да се сложи нов DPF. Ако е скъпо има решение - прекратяване на регистрацията и продажба на части/за скрап.
Защото автомобилите биват 2 вида - изправни и неизправни. Този, за който е темата е очевидно неизправен, и следва или да бъде върнат към изправно състояние или да бъде изведен от експлоатация. Щото мръсния от "печки с твърдо гориво" :mrgreen: въздух го дишаме всички.

Не мога да разбера как щедро махате разни неща от колите - и защо избирателно. Много по-практично ми се вижда като се износят спирачките вместо да се слагат скъпи дискове и накладки да се изолират :!: Хвърляш спирачния апарат за скрап, един болт в абс-а и газ!! Нет человека, нет проблема :lol:

Re: audi q7

Публикувано на: Чет Ное 22, 2018 10:19 pm
от ivanovbg
Тук може и да поспорим.ДПФа нищо не пази, просто мести лайната от града в село, а и не малко модели си чистят ДПФите по булевардите и тангентите. Това което излиза от аспука с и без ДПФ не става за дишане и убива еднакво бързо. И за статистиката ще кажа, че зимата 500 микрочастици на кубик били много, а пролетта по времето на масовия цъвтеж са хиляди.
Целта е като с данъците, да се прибират едни пари...

Re: audi q7

Публикувано на: Пет Ное 23, 2018 7:31 am
от ogromnii
Не е точно така. Саждите в ДПФ се изгарят, а не се изхвърлят. А и мисля че може да се довериш на носа си - застани до ауспуха на евро5, евро3 и евро0 (като въпросното ауди) и се довери на собствената си преценка :mrgreen:

Re: audi q7

Публикувано на: Пет Ное 23, 2018 9:25 am
от ipivan
ogromnii написа: Пет Ное 23, 2018 7:31 am Не е точно така. Саждите в ДПФ се изгарят, а не се изхвърлят.
А тези сажди като се изгорят в какво се превръщат,теменужки,кислород........?
И после къде отиват след като са станали на теменужки?

Re: audi q7

Публикувано на: Пет Ное 23, 2018 12:51 pm
от ogromnii
Отиват "Там" естествено. Но състава им не е същия. Ориентирай се по цвета на ауспуха. На читав дизел ауспуха си е алпака, без тлъсти мазни гарги. Ако си чистил кюнци на котле за парно и на печка ще си представиш и визуално за какво говоря :)
Ама мисля че точно на теб е излишно да ти ги разказвам тези картинки, достатъчно са ти минали през ръцете :wink:

Re: audi q7

Публикувано на: Пет Ное 23, 2018 6:00 pm
от ivanovbg
ogromnii написа: Пет Ное 23, 2018 7:31 am Не е точно така. Саждите в ДПФ се изгарят, а не се изхвърлят. А и мисля че може да се довериш на носа си - застани до ауспуха на евро5, евро3 и евро0 (като въпросното ауди) и се довери на собствената си преценка :mrgreen:
Можем да си направим експеримент - вкарваме газовете от аспуха на две коли със и без ДПФ в два сандъка и пускаме в тях по един плъх за 10 минути. Ако плъха дето е от съндъка с ДПФа остане жив... печелиш.
А нещата са обикновена химия. Всички химични елемент и в началото и в края на реакцията са едни и същи. А ако можеше да изгарят качествено, щяха да ги горят преди да влязат в ДПФа. Както ти казвам само ги местят извън града - в полето. Там пък стават на хляб, зеленчуци и ... Кръговрата пак си е пълен.

Чистотата на гърнето зависи от температурата. Виж на нашето Сироко какъв е аспуха. Прекалено горещ става за да се полепи каквото и да е по него. ДПФ - НЯМА :wink:

Re: audi q7

Публикувано на: Съб Ное 24, 2018 10:20 am
от NASKO12234
Ама то вашето Сироко и ауспух ли има :lol: ?

Re: audi q7

Публикувано на: Нед Ное 25, 2018 6:05 am
от ogromnii
ivanovbg написа: Пет Ное 23, 2018 6:00 pm
.. Всички химични елемент и в началото и в края на реакцията са едни и същи...
.. А ако можеше да изгарят качествено, щяха да ги горят преди да влязат в ДПФа...
- Елементите да, но техните съединения не. CO е отровен, CO2 не! А съдържат едно и също - въглерод и кислород.
- Пропускаш важен компонент - Време! Пропан-бутана изгаря напълно до въглероден двуокис и вода ... в газовия котлон, където има нужното време да го направи. В буталния двигател не. Работния такт е твърде бърз за пълно изгаряне. Останалите в изгорелите газове недоизгорели компоненти се доизгарят след това в катализатор и дпф. Може би не е най-доброто решение, но по-добро не е измислено!

Това с плъха е елементаризиране, знаеш че отровите се трупат и убиват бавно. А организма има способността да се чисти различно от различните. Включително и човешкия. Темата е прекалено дълга за тук, ама хайде поне да не налагаме версията, че "ония слагат катализатори за да ти приберат некой лев". И аз ги гледам че са много тъпи западняците, ама що става така че им спасяваме скрабта? Все си мислех че като сме по-умни от тях трябваше те да купуват от нас аудита 2-3-4-5-та употреба???

Re: audi q7

Публикувано на: Нед Ное 25, 2018 12:43 pm
от ivanovbg
Да, СО2 не е отровен, но неможе да се диша. Тоест няма да умреш от отравяне, а от задушаване. Нормално във въздуха има 0.04% СО2, поинтересувай се при каклва концентрация те убива въпреки че има достатъчно кислород.
Не казвам, че е само за пари, а че е толкова скъп за да се взимат пари. При производството му не е голямо вложението и ако се вземе в предвид бройката... Сега като вдигнат данъците какво според теб ще стане? Ще ползват парите за да пречистват въздуха ли? Или ще раздадат по един безплатен катализатор ако много ги е грижа? Щот аз си мисля че ще си ги делят :mrgreen:

Re: audi q7

Публикувано на: Нед Ное 25, 2018 10:00 pm
от ogromnii
И аз така мисля. Само че "еко" категорията в талона няма връзка с правилната работа на автомобила. Т.е. ще плащаме данъци на база какво пише в талона, а ще караме каквото имаме. Връзката между двете теоретично трябва да е техническия преглед, ама зае*и. Писането ми по темата има за цел да апелирам към колегите да не махат от колите подред, щото не стават нито по-готини, нито по-бързи, а само по отровни. И да не жалят собствениците на скъпи марки и модели - пишман гъзари. Щото това, което излиза от ауспуха е за всички.

Re: audi q7

Публикувано на: Нед Ное 25, 2018 10:30 pm
от ipivan
Кой каквото и да говори,всичко накрая е за пари!Собствениците на автомобилите искат да им се махат катализаторите и ДПФ,защото е по-евтино отколкото да се заменят с нови.А колегите ги махат пак за пари,защото ако някой колега откаже да ги маха,друг ще се навие да го направи.

Re: audi q7

Публикувано на: Пон Ное 26, 2018 12:35 am
от ivanovbg
ogromnii написа: Нед Ное 25, 2018 10:00 pm Връзката между двете теоретично трябва да е техническия преглед, ама зае*и. Писането ми по темата има за цел да апелирам към колегите да не махат от колите подред, щото не стават нито по-готини, нито по-бързи, а само по отровни. И да не жалят собствениците на скъпи марки и модели - пишман гъзари. Щото това, което излиза от ауспуха е за всички.
И аз ги убеждавам клиентите , че е по добре колата да е изправна, но не заради отровното(не съм убеден че наистина е по безвредно в голяма степен). Все пак ако му я оправя след година пак ще се развали и ..., а ако му го махна... Да не говорим, че обикновено повредата в системата на ДПФа е някой датчик и ремонта е по лек, а с последващата регенерация и платен. Пусто софтуерното премахване е много доходно и бързо, за 15-20 минути една солидна сума ти влиза в джоба без никакъв разход и клиента отива да му го махнат и хардуерно. :mrgreen:

Re: audi q7

Публикувано на: Пон Ное 26, 2018 10:54 am
от ipivan
ivanovbg написа: Пон Ное 26, 2018 12:35 am Пусто софтуерното премахване е много доходно и бързо, за 15-20 минути една солидна сума ти влиза в джоба без никакъв разход и клиента отива да му го махнат и хардуерно. :mrgreen:
Това ми звучи като думи изречени от някои клиенти! :lol:
А времето отделено за четене и изучаване на материята,а парите вложени в техника и софтуер..........?

Re: audi q7

Публикувано на: Пон Ное 26, 2018 2:20 pm
от ivanovbg
Не ме разбра. Аз вече знам и махам ДПФа софтуерно за минути, а това, че взимам доста пари е заради ученето как се прави. Да направя диагностика за какво не работи, смяна на датчик или нещо такова ще утепам 2-3 часа и е много блазнещо да му го махна.

Re: audi q7

Публикувано на: Пон Ное 26, 2018 7:41 pm
от rudoni
Внимавайте, и клиентите четат!!! :D