Страница 2 от 2

Re: GL420 cdi интересн проблем с палене

Публикувано на: Вто Апр 02, 2019 5:39 pm
от ivanovbg
И аз имам подобен проблем с една тойота. Позагрее малко, гасиш и не пали докато не мине доста време. Сменено всичко без мотора и шофьора. Има впръскване щото вдига обороти и аха да запали и ... няма.

Re: GL420 cdi интересн проблем с палене

Публикувано на: Сря Апр 03, 2019 7:54 am
от stasi
Загрей компа с топъл въздух и опитай да стартираш след това го свали и го остави във фризера за 20 минути и опитай отново да палиш , ако няма разлика вероятно проблема не е в него. По принцип съм имал проблеми с ecu на мерцедес но при подаване на контакт няма комуникация и перката се включва на максимални обороти. Ако колата е автоматик провери дали имаш разрешение за стартиране имал съм такъв проблем с платката на 722.6 кутия ,но това е по старият мерцедес .

Re: GL420 cdi интересн проблем с палене

Публикувано на: Сря Апр 03, 2019 6:40 pm
от rudoni
Имах подобен проблем с Гранд Чероки с МБ мотора. Палеше само на 16°С ,емулирах му датчика на 16 градуса и така пали зиме и лете! Не съм се ровил за причини!

Re: GL420 cdi интересн проблем с палене

Публикувано на: Сря Апр 03, 2019 7:18 pm
от ummng
Компютъра е последното нещо което трябва да се провери понеже е най защитен .Първо датчиците трябва да се запишат сигналите с осцилоскоп и да се види къде сигнала прекъсва или се мени амплитудата евентуално .Понякога мериш едно нещо десет пъти и се оказва че нищо не си премерил .Налягането на подкачващата помпа мерено ли е при гаснене или при отказ дза запали?