Iveco Daily
Iveco Daily
Здравей те колеги.Захванах се да сменям съединител на това ивеко,но при огледа забелязах че аксиалния лагер е закопчан за притискателния диск.Вилката на лагера е застопорена с дълга шпилка с гайка,така че диск,лагер и вилка образуват едно циало.Някои знае ли как се отделя лагера от диска или какво се прави за да се свали скоростната кутия от от автомобила за да се смени феродовия диск.
Re: Iveco Daily
Аксиалния лагер е вкаран в гривна със зегерка към диафрагмата - трябва лагера да отделиш, а при монтиране се натиска докато щракни!miro написа:Здравей те колеги.Захванах се да сменям съединител на това ивеко,но при огледа забелязах че аксиалния лагер е закопчан за притискателния диск.Вилката на лагера е застопорена с дълга шпилка с гайка,така че диск,лагер и вилка образуват едно циало.Някои знае ли как се отделя лагера от диска или какво се прави за да се свали скоростната кутия от от автомобила за да се смени феродовия диск.
Re: Iveco Daily
Според мен не трябва да излиза лагера, този тип са обратен принцип не натиска ,а дърпа ,сменял съм на пежо и на ситроен с такъв тип притискател ,откачам вилката откъм жилото и от оста има един чоп и така излиза кутията, в противен случай не излиза