РАЛИ БЪЛГАРИЯ 7-9 ЮНИ

Срещи/Мероприятия
koko
КОЛЕГА
Мнения: 245
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 4:56 pm
Местоположение: гр. София, кв. Банишора
Обратна връзка:

РАЛИ БЪЛГАРИЯ 7-9 ЮНИ

Мнение от koko »

37-ото издание на най-престижното автомобилно състезание у нас ще се проведе от 7 до 9 юли.

Официален сайт на ралито: http://www.rallybulgaria.com/index_real.php

Басо идва за защита на титлата си от "Рали България"

Джандоменико Басо идва за защита на титлата си в "Рали България" и отново хвърля ръкавицата на най-добрите родни пилоти. Басо е с ФИАТ Абарт S2000 в клас N4 и се очертава като най-сериозният претендент за първото място.
37-ото “Рали България 2006”, което ще се проведе от 7 до 9 юли, привлече целия български автомобилен елит и някои от най-добрите европейски състезатели. В окончателния списък има 64 пилоти, от тях десетима са чужденци, а петима имат приоритет “В” на ФИА. Такова участие е много силно и говори за авторитета на състезанието.

Басо доминира на Рали “Ипър” в Белгия, четвърти кръг от Европейския рали шампионат, на 23-25 юни и е в страхотна форма преди “Рали България 2006”. В негови основни конкуренти имат потенциал да се превърнат доста екипажи като по-известните от тях са полякът Михал Соловов с Мицубиши Лансър Ево 9, Георги Танев със Субару Импреза WRX, Димитър Илиев с Мицубиши Лансър Ево 9, Ясен Попов с Мицубиши Лансър Ево 9, Радослав Козлеков с Мицубиши Лансър Ево 9, Крум Дончев със Субару Импреза, както и турците Ерджан Казаз със Субару Импреза и Волкан Ъшък с Фиат Пунто S1600.

Не бива да се подценяват още италианецът Марко Кавиджоли с Рено Клио S1600, полякът Томаш Чопик с Мицубиши Лансър Ево 9, чехите Роман Одложилик с Рено Клио S1600 и Антонин Тлустяк със Ситроен Саксо КитКар, както и турците Хасан Йозсейхан със Субару Импреза и Хамди Юнал с Фиат Палио S1600.

Италианският ас Джандоменико Басо е лидер в класирането на Европейския рали шампионат. “Рали България 2006” е пети кръг от тази надпревара и затова Басо няма да пропусне удобния момент да спечели и да увеличи аванса си пред конкурентите.

Чехите Роман Одложилик и Антонин Тлустяк са сравнително непознати в България. Одлижилик, който по заявка идва с Рено Клио S1600, стартира в белгийското Рали “Ипър”, но отпадна в SS2. Тлустяк кара Ситроен Сакос КитКар и се пуска и в стартове от Европейския шампионат, но по-значимите му успехи са на родна земя.

Димитър Илиев няма нужда от представяне. Пилотът на Боила Аутомоторспорт стана първи и в трите кръга от Българския рали шампионат с Мицубиши Лансър Ево 9 и без съмнение ще гони ново място на подиума.

Тази година Ясен Попов с Мицубиши Лансър Ево 9 е преследван от постоянни проблеми. Рали шампионът на страната за миналия сезон направи страхотна катастрофа на Рали Монте Карло във WRC, а в България засега не може да се справи с превъзходството на Илиев.

Крум Дончев със Субару Импреза записа редица силни класирания тази година и традиционно е сред претендентите. На Рали “Стари Столици” Дончев се движеше трети до последната скоростна отсечка, но там късметът му изневери и повреда в окачването не му позволи да завърши.

Радослав Козлеков привлече вниманието на Рали “Стари Столици” като завърши втори с Мицубиши Лансър Ево 8. На “Рали България 2006” обаче пилотът на Престиж стартира с “девятка” и може да поднесе изненада.

Трасето на “Рали България 2006” е много специфично и поставя на сериозно изпитание пилотите и автомобилите. С денивелация над 1000 метра и отсечка на височина от 2100 метра над морското равнище най-престижното българско състезание е известно с непредсказуемото си време, а това може да обърка много предварителни сметки и очаквания.

Топспорт.бг


Кой ще идва на сам.
Аз съм в Долна Баня и тук освен на летището се оказа че няма никаква друга информация из целия град.
hristo
КОЛЕГА
Мнения: 121
Регистриран на: Нед Юни 05, 2005 6:43 pm
Местоположение: София, Картроник ЕООД
Обратна връзка:

Мнение от hristo »

Нещо за етапите?
Картроник ЕООД - BOSCH Модул
тел.: 832 11 67
Публикувай отговор