Имам рено 25. Прозиводствено има хидравлично регулиране на фаровете, което неработеше. Реших че ще го оправя, разглобих всичко, рагледах го, сглобих го, напълних го с течност, обезвъздуших го. Така всичко изглеждаше както трябва. Доволен и щаслив се качих в колата и завъртях копчето за регулиране, фара се повдигна, но в следващият момент течноста от високото налягане изпусна в самото бутало при фара.
Разочарован от провала, почнах да мисля какво мога да направя с подръчни матеряли. Имах две стъпкови моторчета от моноинжекция на бош.
От пред на самият механизъм има нещо което ми пречеше защото беше прекалено широко и трябваше да го отстраня. Оказа се лесно защото беше на резба:
След като го махнах механизмът беше прекълено късичък и се наложи да измисля нещо. Направих резба от вътрешната страна и навих един болт, с който в последствие ще регулирам положението на фара:
Стигнахме до начин на закрепване към фара.
Това е буталцето което регулира фара нагоре и надолу. Използвах корпуса му за да закрепя стъпковият мотор към фара.
Разглобих го и го срязах:
Остана само част от курпуса:
Залепих го към механизма:
До тук стигнах днес, утре ще ги монтирам и регулирам. Ще пусна кабели и ще направя управлението им удобно. Ще допълня със снимки и описание.
Как да си направим ел. регулиращи фарове
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 4:56 pm
- Местоположение: гр. София, кв. Банишора
- Обратна връзка:
Как да си направим ел. регулиращи фарове
Последно промяна от koko на Нед Апр 02, 2006 12:24 pm, променено общо 3 пъти.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 4:56 pm
- Местоположение: гр. София, кв. Банишора
- Обратна връзка:
Ето как изглежда вече монтираната и регулирана машинка:
Кабелите са прокарани.
Доста се чудих дали фаровете да се регулират поотделно, но в крайна сметка двете моторчета са свързани паралелно и се регулират заедно.
Ето до тук стигат кабелите:
Остава да измисля на какъв принцип ще се оправляват.
Това го оставям за утре.
Кабелите са прокарани.
Доста се чудих дали фаровете да се регулират поотделно, но в крайна сметка двете моторчета са свързани паралелно и се регулират заедно.
Ето до тук стигат кабелите:
Остава да измисля на какъв принцип ще се оправляват.
Това го оставям за утре.
Последно промяна от koko на Нед Апр 02, 2006 12:24 pm, променено общо 1 път.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 4:56 pm
- Местоположение: гр. София, кв. Банишора
- Обратна връзка:
Днес успях да довърша започнатото.
Ето върху какво се занимавах:
Ще ви трябва само пила, лепило и някакъв ,
Тук е надраскана схемата по която трябва да се свърже:
Така вечв изглежда в почти завършен вид:
и в завършен:
Успех на всички ентусиасти в начинанието.
Може да отправяте коментари и въпроси тук.
Ето върху какво се занимавах:
Ще ви трябва само пила, лепило и някакъв ,
Тук е надраскана схемата по която трябва да се свърже:
Така вечв изглежда в почти завършен вид:
и в завършен:
Успех на всички ентусиасти в начинанието.
Може да отправяте коментари и въпроси тук.
Последно промяна от koko на Нед Апр 02, 2006 12:25 pm, променено общо 1 път.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 245
- Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 4:56 pm
- Местоположение: гр. София, кв. Банишора
- Обратна връзка:
P.S.:
В момента ключа се захранва заедно с лявото огледало и използват един и съш бушон (10А).
При завъртане и задържане фаровете се вдигат, при завъртане на дясно слизат. При отпъскане ключа се връша в начално(средно) положение и запазва състоянието на фаровете.
По този начин можете много по-плавно да ги нагласяте спрямо оригиналните 3 варянта.
В момента ключа се захранва заедно с лявото огледало и използват един и съш бушон (10А).
При завъртане и задържане фаровете се вдигат, при завъртане на дясно слизат. При отпъскане ключа се връша в начално(средно) положение и запазва състоянието на фаровете.
По този начин можете много по-плавно да ги нагласяте спрямо оригиналните 3 варянта.
Re: Как да си направим ел. регулиращи фарове
браво много полезно такмо това щях да се мача да правя на моята колица