Манипулация на ГВС

Старата песен на нов глас.
snoopito
Мнения: 9
Регистриран: съб фев 11, 2017 3:40 pm

Манипулация на ГВС

Мнение от snoopito » ср фев 22, 2017 12:20 am

ГВС е термин който означава: Гориво Въздушна Смес. Както на всички ни е известно Дебитомерът служи за измерване на температурата и количество въздух постъпващ в двигателя. Та въпросът ми е следния: ще има ли някакъв смисъл, ако дебитомерът се постваи след нагнетеният въздух от турбо компресорът преминал вече през интер кулера? При всички положения стойностите на температурата ще се променят съответно това ще повлияе на количеството гориво но незнам дали ще има ефект върху мощноста на двигателят.

ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 1967
Регистриран: ср мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Контакти:

Re: Манипулация на ГВС

Мнение от ivanovbg » ср фев 22, 2017 1:05 am

Нищо няма смисъл без съответната промяна в софтуера.

Благодаря за ограмотяването, аз си мислех , че ГВС е Голяма Видео Стена.Изображение
Обновление и активация на всички Launch - Easidiag, Idiag, Golo, Mdiag... 0898607267

snoopito
Мнения: 9
Регистриран: съб фев 11, 2017 3:40 pm

Re: Манипулация на ГВС

Мнение от snoopito » ср фев 22, 2017 11:58 pm

Извинете, това че вие го знаете не означава че всички хора са като вас и знаят всичко . Постарах се да напиша темата така че дори и най неграмотните да могат да ме разберат. Та да ви поправя компетентни ми господине, не са нужни промени в софтуера тъй като стойностите които той получава от дебитомера оказват влияние върху управлението на мотора. Мисля че съм написал достатъчна информация за тези стойности без да се пипа софтуера. По добре не пишете глупости от колкото да се изказвате с глупави мнения

ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 1967
Регистриран: ср мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Контакти:

Re: Манипулация на ГВС

Мнение от ivanovbg » чет фев 23, 2017 1:49 am

Колега, ако си колега де, което ме съмнява :mrgreen:
Не видях къде си написал "достатъчното" информация за .... Но поне прочети как работи дебитомера и какво му пречи, и ще разбереш по добре къде му е мястото. А отговаряйки си на въпроса каква е температурата преди и след турбото ще разбереш и как би излъгал дебитомера за количеството въздух което влиза в двигателя. Това пък води до ....

Щот това не е форум за ограмотяване на неграмотни, а за професионалисти :!: Прочети и как се казва форума и мотото му.
Обновление и активация на всички Launch - Easidiag, Idiag, Golo, Mdiag... 0898607267

snoopito
Мнения: 9
Регистриран: съб фев 11, 2017 3:40 pm

Re: Манипулация на ГВС

Мнение от snoopito » пет фев 24, 2017 1:38 am

Да напълно си прав може би не съм ти колега :) Господин професионалист аз съм един начинаещ ТЕХНИК както по образование така и по професия на работното си място който обича да споделя знания и умения да обменя опит и да пита за някой работи преди да каже че много знае. А незнаех че софтуера не променя горивната смес според температурата на въздуха (вземи ти да почетеш), благодаря ти за литературното пояснение :) писна ми от ограничени Българи и многознайковци които се мислят за нещо повече. Просто се опитах да напиша темата по приятна за четене. Та както и да е, относно ГНП-тата които много малка част от хората тук най вертоятно които считаш за твои колеги ПРОФЕСИОНАЛИСТИ КАТО ТЕБ нямат понятие как се зацепва с индикаторен часовник и успорват мнението че на ГНП Bosch VP44 няма място за индикаторен часовник, ме направиха АРХЕОЛО защото обесних как се зацепва и къде се слага индикатора, та сега и ти ме правиш на идиот. ТЕМАТА Е ЗА ТРИЕНЕ нямам думи.

ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 1967
Регистриран: ср мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Контакти:

Re: Манипулация на ГВС

Мнение от ivanovbg » пет фев 24, 2017 8:12 am

:lol: :lol: Дечкоооо... Не ми се хаби клавиатурата да обяснявам на слепец какво е червено. Работя като диагностик тук и тази кола е нашата - https://www.youtube.com/watch?v=Wtoq5ftD6qs
Мислиш ли че сме я направили с незнание?

Това не е твоето мнение:
Todio написа:
чет фев 02, 2017 12:49 pm
Колегата gtg1973 е описал процедурата с малка, (но значителна) подробност - помпата се сваля на 15 градуса след ГМТ. Ако няма сдвоен зъб, (което много ме съмнява), развиваш гайката на колелото и гледаш къде е клина - той трябва да е ориентиран към белега на корпуса. Зацепваш, 2 оборота, елемента на 0,9 по индикатор и газ.
а последното в темата, което по същество не казва нищо.
Обновление и активация на всички Launch - Easidiag, Idiag, Golo, Mdiag... 0898607267

NASKO12234
КОЛЕГА
Мнения: 210
Регистриран: пон апр 06, 2009 9:10 pm
Местоположение: Гърция

Re: Манипулация на ГВС

Мнение от NASKO12234 » пет фев 24, 2017 8:26 am

snoopito написа:
пет фев 24, 2017 1:38 am
Да напълно си прав може би не съм ти колега :) Господин професионалист аз съм един начинаещ ТЕХНИК както по образование така и по професия на работното си място който обича да споделя знания и умения да обменя опит и да пита за някой работи преди да каже че много знае. А незнаех че софтуера не променя горивната смес според температурата на въздуха (вземи ти да почетеш), благодаря ти за литературното пояснение :) писна ми от ограничени Българи и многознайковци които се мислят за нещо повече. Просто се опитах да напиша темата по приятна за четене. Та както и да е, относно ГНП-тата които много малка част от хората тук най вертоятно които считаш за твои колеги ПРОФЕСИОНАЛИСТИ КАТО ТЕБ нямат понятие как се зацепва с индикаторен часовник и успорват мнението че на ГНП Bosch VP44 няма място за индикаторен часовник, ме направиха АРХЕОЛО защото обесних как се зацепва и къде се слага индикатора, та сега и ти ме правиш на идиот. ТЕМАТА Е ЗА ТРИЕНЕ нямам думи.
След като минат няколко години, когато понаучиш още няколко неща - сам ще се смееш на твоите питания. Редно е когато влезеш някъде, да се огледаш да разбереш кой какъв е, и най вече да се представиш ти кой си. Относно ГНП-тата , колегата е питал преди 7 години, сигурен съм че тогава ти си нямал идея какво е ГНП , запалителни свещи и какво правят. За свещите мога да ти кажа - светят на будалите да не удрят клапаните.

NASKO12234
КОЛЕГА
Мнения: 210
Регистриран: пон апр 06, 2009 9:10 pm
Местоположение: Гърция

Re: Манипулация на ГВС

Мнение от NASKO12234 » пет фев 24, 2017 8:30 am

Еее де Краси, де да ги знаеш ти тези неща. Вие там ако знаехте толкова много нямаше да можете да я направите тази кола - човека ще ни научи.

snoopito
Мнения: 9
Регистриран: съб фев 11, 2017 3:40 pm

Re: Манипулация на ГВС

Мнение от snoopito » пет фев 24, 2017 9:40 am

ми бях склонен да ви науча докато не се натъкнах на ШЕБЕЦИ котио не гледат една педя напред пред носът си, кой е обяснил за тея гнп-та никой, кой се прай на интересен ? ВСИЧКИ пу многознайковци :P бахти наглите същества аз да се постарая да напиша нещо полезно и някое тема приятна за четене вие ме изкарахте бахти олигофрена хах смешници

bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1661
Регистриран: чет окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Манипулация на ГВС

Мнение от bobolin4o » пет фев 24, 2017 10:48 am

Гледам страстите са се разгорещили...
Моля да се сдържате и да не използвате обидни думи и нападки!

По въпроса от първия пост - ако се промени мястото на дебитомера може да очакваш само влошаване в работата на двигателя, защото темп. датчик ще отчита по-високата температура на въздуха, а софта е предвиден и коригира аванса, а и горивото, според темп. на входящ въздух, но входящ във филтъра, а не след турбината. По принцип е редно да се мери и темп. на въздуха след турбото и на доста коли го има, но и на доста - не.
На конкретната кола, за която питаш има ли?
TuningMaster Изображение
0887 704 900

rudoni
КОЛЕГА
Мнения: 708
Регистриран: ср авг 24, 2011 8:40 pm
Местоположение: Крумовград

Re: Манипулация на ГВС

Мнение от rudoni » пет фев 24, 2017 11:09 am

Колеги , всичко това се нарича "Действителни процеси извършвани в ДВГ"! Цяла наука , отделни катедри във ВУЗ , лаборатории и т.н.!
Който иска да променя параметрите на ДВГ трябва да е минал през тях!
С нами Бог!

0886 224486

ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 1967
Регистриран: ср мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Контакти:

Re: Манипулация на ГВС

Мнение от ivanovbg » пет фев 24, 2017 3:48 pm

snoopito написа:
пет фев 24, 2017 9:40 am
ми бях склонен да ви науча .....
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Боболине, няма какво да му обясняваш. Той не се е научил дори да пита правилно, а вече иска дава уроци. :wink:

Само ще му кажа, че дебитомера - мери дебит на въздуха, а не количество както е написал. Когато се ползва дебитомер, количеството на въздуха постъпваш в двигателя е калкулирана величина на база дебита му при атмосферна плътност и де факто след турбото показанията въобще няма да са вярни. Дебитомера обикновено е с клапа, която на база ъгъл на завъртане от въздуха дава информация на компа.

Количеството на въздуха се мери с mass air flow (MAF) сензор. Той може да се монтира след турбото, но тогава от маслото от турбото и картерната вентилация бързо ще го увредят.
snoopito написа:
пет фев 24, 2017 9:40 am
... не гледат една педя напред пред носът си.....
Прав си, ако беше гледал филмчето от линка щеше да видиш , че наистина не виждаме надалеч, зорлем 1/4 миля, но пък до там сме номер 1 на Балканите и на 4-то в Европа. 8)
Обновление и активация на всички Launch - Easidiag, Idiag, Golo, Mdiag... 0898607267

snoopito
Мнения: 9
Регистриран: съб фев 11, 2017 3:40 pm

Re: Манипулация на ГВС

Мнение от snoopito » съб фев 25, 2017 12:45 am

Благодаря ти колега Боболин

Темата е за триене, най накрая получих отговор който може би исках да получа още в началото.

ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 1967
Регистриран: ср мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Контакти:

Re: Манипулация на ГВС

Мнение от ivanovbg » съб фев 25, 2017 8:44 am

Отговора го получи в началото, но нямаш знанията да го разбереш. Това че отговора не ти изнася не значи че не е правилен. Пък ако имаше знанията, не би задавал тъпи въпроси :mrgreen:

Същия въпрос е да попиташ какво би станало ако сложиш друг дебитомер или турбо. При всички случаи ще имаш промяна в ГВС и то не към добро в повечето режими на работа, докато не направиш съответната промяна и във софтуера и не опишеш там параметрите на съответната част която си подменил.

Понеже казваш че разбираш от дизели - вписването на дюзите също е софтуерна промяна. Компютъра трябва да промени времето на впръскване при различните режими спрямо параметрите на новата дюза за да работи добре двигателя.


Както е казал Наско,след време сам ще се смееш на това което си писал.
Обновление и активация на всички Launch - Easidiag, Idiag, Golo, Mdiag... 0898607267

Отговори