Страница 1 от 1

Манипулация на ГВС

Публикувано на: Сря Фев 22, 2017 12:20 am
от snoopito
ГВС е термин който означава: Гориво Въздушна Смес. Както на всички ни е известно Дебитомерът служи за измерване на температурата и количество въздух постъпващ в двигателя. Та въпросът ми е следния: ще има ли някакъв смисъл, ако дебитомерът се постваи след нагнетеният въздух от турбо компресорът преминал вече през интер кулера? При всички положения стойностите на температурата ще се променят съответно това ще повлияе на количеството гориво но незнам дали ще има ефект върху мощноста на двигателят.

Re: Манипулация на ГВС

Публикувано на: Сря Фев 22, 2017 1:05 am
от ivanovbg
Нищо няма смисъл без съответната промяна в софтуера.

Благодаря за ограмотяването, аз си мислех , че ГВС е Голяма Видео Стена.Изображение

Re: Манипулация на ГВС

Публикувано на: Сря Фев 22, 2017 11:58 pm
от snoopito
Извинете, това че вие го знаете не означава че всички хора са като вас и знаят всичко . Постарах се да напиша темата така че дори и най неграмотните да могат да ме разберат. Та да ви поправя компетентни ми господине, не са нужни промени в софтуера тъй като стойностите които той получава от дебитомера оказват влияние върху управлението на мотора. Мисля че съм написал достатъчна информация за тези стойности без да се пипа софтуера. По добре не пишете глупости от колкото да се изказвате с глупави мнения

Re: Манипулация на ГВС

Публикувано на: Чет Фев 23, 2017 1:49 am
от ivanovbg
Колега, ако си колега де, което ме съмнява :mrgreen:
Не видях къде си написал "достатъчното" информация за .... Но поне прочети как работи дебитомера и какво му пречи, и ще разбереш по добре къде му е мястото. А отговаряйки си на въпроса каква е температурата преди и след турбото ще разбереш и как би излъгал дебитомера за количеството въздух което влиза в двигателя. Това пък води до ....

Щот това не е форум за ограмотяване на неграмотни, а за професионалисти :!: Прочети и как се казва форума и мотото му.

Re: Манипулация на ГВС

Публикувано на: Пет Фев 24, 2017 1:38 am
от snoopito
Да напълно си прав може би не съм ти колега :) Господин професионалист аз съм един начинаещ ТЕХНИК както по образование така и по професия на работното си място който обича да споделя знания и умения да обменя опит и да пита за някой работи преди да каже че много знае. А незнаех че софтуера не променя горивната смес според температурата на въздуха (вземи ти да почетеш), благодаря ти за литературното пояснение :) писна ми от ограничени Българи и многознайковци които се мислят за нещо повече. Просто се опитах да напиша темата по приятна за четене. Та както и да е, относно ГНП-тата които много малка част от хората тук най вертоятно които считаш за твои колеги ПРОФЕСИОНАЛИСТИ КАТО ТЕБ нямат понятие как се зацепва с индикаторен часовник и успорват мнението че на ГНП Bosch VP44 няма място за индикаторен часовник, ме направиха АРХЕОЛО защото обесних как се зацепва и къде се слага индикатора, та сега и ти ме правиш на идиот. ТЕМАТА Е ЗА ТРИЕНЕ нямам думи.

Re: Манипулация на ГВС

Публикувано на: Пет Фев 24, 2017 8:12 am
от ivanovbg
:lol: :lol: Дечкоооо... Не ми се хаби клавиатурата да обяснявам на слепец какво е червено. Работя като диагностик тук и тази кола е нашата - https://www.youtube.com/watch?v=Wtoq5ftD6qs
Мислиш ли че сме я направили с незнание?

Това не е твоето мнение:
Todio написа: Чет Фев 02, 2017 12:49 pm Колегата gtg1973 е описал процедурата с малка, (но значителна) подробност - помпата се сваля на 15 градуса след ГМТ. Ако няма сдвоен зъб, (което много ме съмнява), развиваш гайката на колелото и гледаш къде е клина - той трябва да е ориентиран към белега на корпуса. Зацепваш, 2 оборота, елемента на 0,9 по индикатор и газ.
а последното в темата, което по същество не казва нищо.

Re: Манипулация на ГВС

Публикувано на: Пет Фев 24, 2017 8:26 am
от NASKO12234
snoopito написа: Пет Фев 24, 2017 1:38 am Да напълно си прав може би не съм ти колега :) Господин професионалист аз съм един начинаещ ТЕХНИК както по образование така и по професия на работното си място който обича да споделя знания и умения да обменя опит и да пита за някой работи преди да каже че много знае. А незнаех че софтуера не променя горивната смес според температурата на въздуха (вземи ти да почетеш), благодаря ти за литературното пояснение :) писна ми от ограничени Българи и многознайковци които се мислят за нещо повече. Просто се опитах да напиша темата по приятна за четене. Та както и да е, относно ГНП-тата които много малка част от хората тук най вертоятно които считаш за твои колеги ПРОФЕСИОНАЛИСТИ КАТО ТЕБ нямат понятие как се зацепва с индикаторен часовник и успорват мнението че на ГНП Bosch VP44 няма място за индикаторен часовник, ме направиха АРХЕОЛО защото обесних как се зацепва и къде се слага индикатора, та сега и ти ме правиш на идиот. ТЕМАТА Е ЗА ТРИЕНЕ нямам думи.
След като минат няколко години, когато понаучиш още няколко неща - сам ще се смееш на твоите питания. Редно е когато влезеш някъде, да се огледаш да разбереш кой какъв е, и най вече да се представиш ти кой си. Относно ГНП-тата , колегата е питал преди 7 години, сигурен съм че тогава ти си нямал идея какво е ГНП , запалителни свещи и какво правят. За свещите мога да ти кажа - светят на будалите да не удрят клапаните.

Re: Манипулация на ГВС

Публикувано на: Пет Фев 24, 2017 8:30 am
от NASKO12234
Еее де Краси, де да ги знаеш ти тези неща. Вие там ако знаехте толкова много нямаше да можете да я направите тази кола - човека ще ни научи.

Re: Манипулация на ГВС

Публикувано на: Пет Фев 24, 2017 9:40 am
от snoopito
ми бях склонен да ви науча докато не се натъкнах на ШЕБЕЦИ котио не гледат една педя напред пред носът си, кой е обяснил за тея гнп-та никой, кой се прай на интересен ? ВСИЧКИ пу многознайковци :P бахти наглите същества аз да се постарая да напиша нещо полезно и някое тема приятна за четене вие ме изкарахте бахти олигофрена хах смешници

Re: Манипулация на ГВС

Публикувано на: Пет Фев 24, 2017 10:48 am
от bobolin4o
Гледам страстите са се разгорещили...
Моля да се сдържате и да не използвате обидни думи и нападки!

По въпроса от първия пост - ако се промени мястото на дебитомера може да очакваш само влошаване в работата на двигателя, защото темп. датчик ще отчита по-високата температура на въздуха, а софта е предвиден и коригира аванса, а и горивото, според темп. на входящ въздух, но входящ във филтъра, а не след турбината. По принцип е редно да се мери и темп. на въздуха след турбото и на доста коли го има, но и на доста - не.
На конкретната кола, за която питаш има ли?

Re: Манипулация на ГВС

Публикувано на: Пет Фев 24, 2017 11:09 am
от rudoni
Колеги , всичко това се нарича "Действителни процеси извършвани в ДВГ"! Цяла наука , отделни катедри във ВУЗ , лаборатории и т.н.!
Който иска да променя параметрите на ДВГ трябва да е минал през тях!

Re: Манипулация на ГВС

Публикувано на: Пет Фев 24, 2017 3:48 pm
от ivanovbg
snoopito написа: Пет Фев 24, 2017 9:40 am ми бях склонен да ви науча .....
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Боболине, няма какво да му обясняваш. Той не се е научил дори да пита правилно, а вече иска дава уроци. :wink:

Само ще му кажа, че дебитомера - мери дебит на въздуха, а не количество както е написал. Когато се ползва дебитомер, количеството на въздуха постъпваш в двигателя е калкулирана величина на база дебита му при атмосферна плътност и де факто след турбото показанията въобще няма да са вярни. Дебитомера обикновено е с клапа, която на база ъгъл на завъртане от въздуха дава информация на компа.

Количеството на въздуха се мери с mass air flow (MAF) сензор. Той може да се монтира след турбото, но тогава от маслото от турбото и картерната вентилация бързо ще го увредят.
snoopito написа: Пет Фев 24, 2017 9:40 am ... не гледат една педя напред пред носът си.....
Прав си, ако беше гледал филмчето от линка щеше да видиш , че наистина не виждаме надалеч, зорлем 1/4 миля, но пък до там сме номер 1 на Балканите и на 4-то в Европа. 8)

Re: Манипулация на ГВС

Публикувано на: Съб Фев 25, 2017 12:45 am
от snoopito
Благодаря ти колега Боболин

Темата е за триене, най накрая получих отговор който може би исках да получа още в началото.

Re: Манипулация на ГВС

Публикувано на: Съб Фев 25, 2017 8:44 am
от ivanovbg
Отговора го получи в началото, но нямаш знанията да го разбереш. Това че отговора не ти изнася не значи че не е правилен. Пък ако имаше знанията, не би задавал тъпи въпроси :mrgreen:

Същия въпрос е да попиташ какво би станало ако сложиш друг дебитомер или турбо. При всички случаи ще имаш промяна в ГВС и то не към добро в повечето режими на работа, докато не направиш съответната промяна и във софтуера и не опишеш там параметрите на съответната част която си подменил.

Понеже казваш че разбираш от дизели - вписването на дюзите също е софтуерна промяна. Компютъра трябва да промени времето на впръскване при различните режими спрямо параметрите на новата дюза за да работи добре двигателя.


Както е казал Наско,след време сам ще се смееш на това което си писал.