Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****
Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****
Здравейте, скоро пуснах тема че си търся кола.
Еми ето преди няколко дни си взех (' запазена ') Vectra C 1.9 Z19DT
Уж гледах с ктс преди да я купя (но беше топла и палеше супер) но на другата сутрин запали много трудно на студено . На втората сутрин се въоражих с оп кома и почнах да дебна непаленето
Проблема е следния -
Първото палене на колата е супер трудно припалва и гасне така 5-8 секудни,на второто завъртане пали и работи добре изпушва светъл дим и после всичко е наред. веднага след това ако завъртя пали сравнително добре.
През целия ден пали с една идея по бавно от другите с тоя мотор , но пали без проблем.
Малко профи данни -
Налягане по време на непаленето - 330-400бара. (мени се но не пада под 300)
Ток на стартера - 260А
Напрежение - 10.2 -10в
Помни грешка постоянно реле подгряване - свещи за здрави , сменях релето с друго пак го помни. С ктс го задейства и работи но грешката не се трие.(като имам време ще меря инсталация)
Когато запали налягането не се мени много - 310-290 и то рядко.
Днес чистих резервоара и проверявах помпата вътре в него - помпата работи , но от резервоара извадих една медуза боклук хванала цедката.
Отворих да сменям горивен филтър - филтър липсва няма го. Колко е карана така - поне 100км . ужас ужас
корекции на дюзите няма да постна днес защото ми дават голяма разлика оп кома и ктс-а с ктс всички са добре с оп кома на 3 цилиндър е +2.5 утре ще изследвам разликата между тестерите.
Компресия мерих - на 25 ми изплю манометъра и нещо се прецака но я отписвам като проблем.
Утре ще меря количества на дюзите.
Други идеи?
В англииския форум всички с този мотор ревът от стартер ето клип с звук на прецакан и здрав стартер. Моя го оприличавам на вариант 1 но 260А не са много.
http://www.youtube.com/watch?v=RCrykhNWOd8
Еми ето преди няколко дни си взех (' запазена ') Vectra C 1.9 Z19DT
Уж гледах с ктс преди да я купя (но беше топла и палеше супер) но на другата сутрин запали много трудно на студено . На втората сутрин се въоражих с оп кома и почнах да дебна непаленето
Проблема е следния -
Първото палене на колата е супер трудно припалва и гасне така 5-8 секудни,на второто завъртане пали и работи добре изпушва светъл дим и после всичко е наред. веднага след това ако завъртя пали сравнително добре.
През целия ден пали с една идея по бавно от другите с тоя мотор , но пали без проблем.
Малко профи данни -
Налягане по време на непаленето - 330-400бара. (мени се но не пада под 300)
Ток на стартера - 260А
Напрежение - 10.2 -10в
Помни грешка постоянно реле подгряване - свещи за здрави , сменях релето с друго пак го помни. С ктс го задейства и работи но грешката не се трие.(като имам време ще меря инсталация)
Когато запали налягането не се мени много - 310-290 и то рядко.
Днес чистих резервоара и проверявах помпата вътре в него - помпата работи , но от резервоара извадих една медуза боклук хванала цедката.
Отворих да сменям горивен филтър - филтър липсва няма го. Колко е карана така - поне 100км . ужас ужас
корекции на дюзите няма да постна днес защото ми дават голяма разлика оп кома и ктс-а с ктс всички са добре с оп кома на 3 цилиндър е +2.5 утре ще изследвам разликата между тестерите.
Компресия мерих - на 25 ми изплю манометъра и нещо се прецака но я отписвам като проблем.
Утре ще меря количества на дюзите.
Други идеи?
В англииския форум всички с този мотор ревът от стартер ето клип с звук на прецакан и здрав стартер. Моя го оприличавам на вариант 1 но 260А не са много.
http://www.youtube.com/watch?v=RCrykhNWOd8
Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****
Ток на свещите ходи ли?Вадена ли е свещ да се види къде грее?
п.п Ти страшна кола си взел ДИЗЕЛОВ ОПЕЛ
п.п Ти страшна кола си взел ДИЗЕЛОВ ОПЕЛ
Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****
Ходи като го пусна с ктс-а , грее нормално. По принцип комън реила пали и без подгрев. А мотора не е опел , нещо италианско е , поринцип са читави.
май...
май...
Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****
Това не е Опел а Фиат и при тия температури му е през """ дали има свещи и дали греят.
Не ми се търси сега, това 16 клапана ли е или 8? Може да затапиш ЕГР за проба и в двата случая. Ама само за проба, щото ше "ревне" че не работи като покараш така, иначе ако ме питаш мен - работи , не работи затапвай го и го затвори софтуерно. Ако е 16в. виж има ли вихрови клапи и в какво състояние са.
П.П. А .... ти си знаеш, че е Фиат явно ма аз да си кажа. И да особено 8 клапановия е доста безпроблемен.
Не ми се търси сега, това 16 клапана ли е или 8? Може да затапиш ЕГР за проба и в двата случая. Ама само за проба, щото ше "ревне" че не работи като покараш така, иначе ако ме питаш мен - работи , не работи затапвай го и го затвори софтуерно. Ако е 16в. виж има ли вихрови клапи и в какво състояние са.
П.П. А .... ти си знаеш, че е Фиат явно ма аз да си кажа. И да особено 8 клапановия е доста безпроблемен.
Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****
8 клапановият е , до сега 3-4 дни не е хванал егр, ако беше отворен досега щеше да ревне, ще му сложа една плочка за пробата ама ме съмнява.
Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****
На мен ми прилича на дюзи.Тоест разпръсквачи.
Това ,че си им гледал корекциите не означава ,че работят добре.Особено момента със суровото гориво излизащо сутрин от аспуха.
И да мотора е здрав и хубав.
Това ,че си им гледал корекциите не означава ,че работят добре.Особено момента със суровото гориво излизащо сутрин от аспуха.
И да мотора е здрав и хубав.
Бензина е за измиване на дизелови части.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****
Преди няколко дена имах Вектра с тоя мотор и с тези оплаквания при мен. Разликата беше, че и топла палеше изключително зле. Стартер...
Иначе поздравления за придобивката. Да си я караш със здраве!
Иначе поздравления за придобивката. Да си я караш със здраве!
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****
Днес го свалям за профилактика, иначе мерси за пожеланията ама някак горчиво ми става с тия проблеми
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****
колега трябва да изчистиш цялата система, няма да се разминеш само с резервоараДнес чистих резервоара и проверявах помпата вътре в него - помпата работи , но от резервоара извадих една медуза боклук хванала цедката.
Отворих да сменям горивен филтър - филтър липсва няма го. Колко е карана така - поне 100км . ужас ужас
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****
Всичко съм изчистил, тоест което може да се изчисти, след профилактиката на стартера и сложена добавка в нафтата за дюзи днес сутринта колата запали като нормален комънреил. Стартера върти осезаемо по бързо и няма бял дим Пу пу ще видим как ще е следващите дни. Като изгоря горивото с добавката ще меря пак корекции.
Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****
и си оправи подгрева, че ще се осере катализатора, и ако послушаш "колегите" да махнеш егр-а софтуерно ще си имаш един класически кенеф...
и със здраве да си я караш, двигателя е чудесен, вектрата също си е готина да те води само на хубави места
и със здраве да си я караш, двигателя е чудесен, вектрата също си е готина да те води само на хубави места
Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****
Благодаря за пожеланията, вече 2 седмици паля добре без дим и проблем сутрин след ревизията на стартера, но този мотор пали една идея по бавно за комън реил, вече наблюдавах 3 вектри и 2 зафири със абсолютно същото палене. Има си налягане и обороти но пали по трудно. За момента я оставям така, колата пали значително по добре от както я взех и няма дим след сутришното палене. Ще видим в студенното как ще е.
Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****
малко със закъснение ми изплува, правих такъв стартер заради същото оплакване, стартера е калпав, износват се втулките и върти бавно, след като след ревизията му си пали нямаш ядове
Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****
по между другото имаш изгоряла свеш, за това набива реле