Е46 320Д зацепване на ГНП-е

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
tps
Мнения: 2
Регистриран на: Чет Яну 17, 2008 12:59 am

Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Мнение от tps »

Колеги,как да зацепя ГНП-то? ГНП-то е VP 44 и се прави с индикатор какви са стоиностите при ГМТ??
presko79
КОЛЕГА
Мнения: 528
Регистриран на: Пон Мар 02, 2009 9:08 pm
Местоположение: gabrovo

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Мнение от presko79 »

tps написа:Колеги,как да зацепя ГНП-то? ГНП-то е VP 44 и се прави с индикатор какви са стоиностите при ГМТ??
Работата е много зор,имаше тука тема в която в краина сметка нищо не се каза като хората,Кьде АДЖЕБА се туря тоя индикатор даго е..а
Бензина е за измиване на дизелови части.
Evgenyiy
КОЛЕГА
Мнения: 72
Регистриран на: Съб Ное 24, 2007 3:16 am
Местоположение: silistra

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Мнение от Evgenyiy »

За зацепване на този мотор има специални инструменти комплект за валовете за веригата за оптегача на веригата и за запчатките на разпределителните валове ако не се лъжа едната е раздвижна.Има ги да се продават но не мога да кажа на каква цена са AST имат ето тук http://niteh.com/images/pdf/6.1.1.pdf . Без тях трудно се прави.
venelek
КОЛЕГА
Мнения: 534
Регистриран на: Вто Яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Мнение от venelek »

tps написа:Колеги,как да зацепя ГНП-то? ГНП-то е VP 44 и се прави с индикатор какви са стоиностите при ГМТ??
В Аутодата ги има стойностите,а за подробно обяснение може да се обърнеш към колегата milennyc .В някоя от темите беше писал че се е справял с такава операция
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Мнение от KLESHTITE »

супердизел застопоряване на първи цилиндър 100лева иначе индикатор няма каде да се сложи а налучкването е смешна работа
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
dyni
Мнения: 7
Регистриран на: Пон Мар 03, 2008 9:29 pm

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Мнение от dyni »

Индикатора се монтира в средата между тръбите за високо налягане,след като се развие тапата.
georgi2106
Мнения: 13
Регистриран на: Чет Яну 07, 2010 2:02 pm
Местоположение: бобов дол
Обратна връзка:

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Мнение от georgi2106 »

dyni написа:Индикатора се монтира в средата между тръбите за високо налягане,след като се развие тапата.
vp44.колега там има клапан[магнет вентил].320d не сам зацепвал,но на vp44 требва да има стопор
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Мнение от mitko »

Зацепването на фланеца към помпата е само по един начин НА СТЕНД и след това се застопорява оста със странчния болт . Няма място за старите бабешки методи с индикатори и тем подобни . Без стенда на рака може да стане с 10 презацепвания .

regards
presko79
КОЛЕГА
Мнения: 528
Регистриран на: Пон Мар 02, 2009 9:08 pm
Местоположение: gabrovo

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Мнение от presko79 »

mitko написа:Зацепването на фланеца към помпата е само по един начин НА СТЕНД и след това се застопорява оста със станчния болт . Няма място за старите бабешки методи с индикатори и тем подобни . Без стенда на рака може да стане с 10 презацепвания .

regards
А точно затова става вьпрос,щото индикатор няма кьде да се навие.Които измькне помпата без да навие стопорния болт яде намазания после.Аз достигнах до един близьк вариянт което свежда зацепването до макс,2 вадения на ГНП.
сваля се управлението при пьлна с гориво помпа,превьрта се на рька внимателно докьто от щуцера за 1 цил прокапе гориво,вьтре в ГНП има венец и датчик обороти .Тоя датчик чете на 2,3 или 4 места (зависи 4 или 6 цил. е помпата) кьдето е прикапало от щуцера се докарва до мястото от което чете датчика.В това положение се застопорява и се качва на колата.
Аз направих така 2 пьти при смяна на помпи извадени в морги без да са стопирани.И 2-та пьти стана с малка донастроика.
Бензина е за измиване на дизелови части.
Aspar
КОЛЕГА
Мнения: 148
Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 7:57 pm
Обратна връзка:

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Мнение от Aspar »

presko79 написа:
mitko написа:Зацепването на фланеца към помпата е само по един начин НА СТЕНД и след това се застопорява оста със станчния болт . Няма място за старите бабешки методи с индикатори и тем подобни . Без стенда на рака може да стане с 10 презацепвания .

regards
А точно затова става вьпрос,щото индикатор няма кьде да се навие.Които измькне помпата без да навие стопорния болт яде намазания после.Аз достигнах до един близьк вариянт което свежда зацепването до макс,2 вадения на ГНП.
сваля се управлението при пьлна с гориво помпа,превьрта се на рька внимателно докьто от щуцера за 1 цил прокапе гориво,вьтре в ГНП има венец и датчик обороти .Тоя датчик чете на 2,3 или 4 места (зависи 4 или 6 цил. е помпата) кьдето е прикапало от щуцера се докарва до мястото от което чете датчика.В това положение се застопорява и се качва на колата.
Аз направих така 2 пьти при смяна на помпи извадени в морги без да са стопирани.И 2-та пьти стана с малка донастроика.
Идята не е лоша ще я пробвам , иначе и предния път бях писал че варианта е само стенд индикаторо не върши работа и опитите са излишни .
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Мнение от KLESHTITE »

с проби ще запали на капка може ама на тая помпа после финно няма и кво праим а колегата с тапата м(у щуцерите да не пише глупости че ще заблуди някой
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Мнение от ivanovbg »

От лявата страна на гнпто има болт който се отвива и в него се пъха Spacer(5)-(болт който отпред се празпробива на струг мисля че беше 6 мм)пъхаш пръчка 6 мм и завърташ помпата докато не я застопориш да не мърда наляво надясно и си готов.В аутодатата си го пише,до сега когато е сменяна верига или сме сваляли глава за ремонт все така сме правили и не е имало проблем ,а всеки път си го правим наново,че стария го губим някъде.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
presko79
КОЛЕГА
Мнения: 528
Регистриран на: Пон Мар 02, 2009 9:08 pm
Местоположение: gabrovo

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Мнение от presko79 »

ivanovbg написа:От лявата страна на гнпто има болт който се отвива и в него се пъха Spacer(5)-(болт който отпред се празпробива на струг мисля че беше 6 мм)пъхаш пръчка 6 мм и завърташ помпата докато не я застопориш да не мърда наляво надясно и си готов.В аутодатата си го пише,до сега когато е сменяна верига или сме сваляли глава за ремонт все така сме правили и не е имало проблем ,а всеки път си го правим наново,че стария го губим някъде.
А като ти докарат някоя кола с извадено ГНП,без навит стопорен болт ?
Бензина е за измиване на дизелови части.
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Мнение от ivanovbg »

presko79 написа:
ivanovbg написа:От лявата страна на гнпто има болт който се отвива и в него се пъха Spacer(5)-(болт който отпред се празпробива на струг мисля че беше 6 мм)пъхаш пръчка 6 мм и завърташ помпата докато не я застопориш да не мърда наляво надясно и си готов.В аутодатата си го пише,до сега когато е сменяна верига или сме сваляли глава за ремонт все така сме правили и не е имало проблем ,а всеки път си го правим наново,че стария го губим някъде.
А като ти докарат някоя кола с извадено ГНП,без навит стопорен болт ?
Еми аз си го навивам-при свалянето може и да не го слагаш-това ти трябва за монтажа.Друго е ако са ти я докарали на части помпата -тогава ти трябва индикатор.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Мнение от mitko »

Колега ти май не четеш ? На тая помпа индикатор къде ще навиеш ? Няма място за индикатор .

regards
Публикувай отговор