Страница 1 от 2

Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Сря Яну 20, 2010 7:58 pm
от tps
Колеги,как да зацепя ГНП-то? ГНП-то е VP 44 и се прави с индикатор какви са стоиностите при ГМТ??

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Сря Яну 20, 2010 8:38 pm
от presko79
tps написа:Колеги,как да зацепя ГНП-то? ГНП-то е VP 44 и се прави с индикатор какви са стоиностите при ГМТ??
Работата е много зор,имаше тука тема в която в краина сметка нищо не се каза като хората,Кьде АДЖЕБА се туря тоя индикатор даго е..а

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Сря Яну 20, 2010 10:20 pm
от Evgenyiy
За зацепване на този мотор има специални инструменти комплект за валовете за веригата за оптегача на веригата и за запчатките на разпределителните валове ако не се лъжа едната е раздвижна.Има ги да се продават но не мога да кажа на каква цена са AST имат ето тук http://niteh.com/images/pdf/6.1.1.pdf . Без тях трудно се прави.

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Сря Яну 20, 2010 11:41 pm
от venelek
tps написа:Колеги,как да зацепя ГНП-то? ГНП-то е VP 44 и се прави с индикатор какви са стоиностите при ГМТ??
В Аутодата ги има стойностите,а за подробно обяснение може да се обърнеш към колегата milennyc .В някоя от темите беше писал че се е справял с такава операция

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Чет Яну 21, 2010 12:29 am
от KLESHTITE
супердизел застопоряване на първи цилиндър 100лева иначе индикатор няма каде да се сложи а налучкването е смешна работа

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Чет Яну 21, 2010 9:46 am
от dyni
Индикатора се монтира в средата между тръбите за високо налягане,след като се развие тапата.

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Чет Яну 21, 2010 12:33 pm
от georgi2106
dyni написа:Индикатора се монтира в средата между тръбите за високо налягане,след като се развие тапата.
vp44.колега там има клапан[магнет вентил].320d не сам зацепвал,но на vp44 требва да има стопор

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Чет Яну 21, 2010 3:05 pm
от mitko
Зацепването на фланеца към помпата е само по един начин НА СТЕНД и след това се застопорява оста със странчния болт . Няма място за старите бабешки методи с индикатори и тем подобни . Без стенда на рака може да стане с 10 презацепвания .

regards

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Чет Яну 21, 2010 7:56 pm
от presko79
mitko написа:Зацепването на фланеца към помпата е само по един начин НА СТЕНД и след това се застопорява оста със станчния болт . Няма място за старите бабешки методи с индикатори и тем подобни . Без стенда на рака може да стане с 10 презацепвания .

regards
А точно затова става вьпрос,щото индикатор няма кьде да се навие.Които измькне помпата без да навие стопорния болт яде намазания после.Аз достигнах до един близьк вариянт което свежда зацепването до макс,2 вадения на ГНП.
сваля се управлението при пьлна с гориво помпа,превьрта се на рька внимателно докьто от щуцера за 1 цил прокапе гориво,вьтре в ГНП има венец и датчик обороти .Тоя датчик чете на 2,3 или 4 места (зависи 4 или 6 цил. е помпата) кьдето е прикапало от щуцера се докарва до мястото от което чете датчика.В това положение се застопорява и се качва на колата.
Аз направих така 2 пьти при смяна на помпи извадени в морги без да са стопирани.И 2-та пьти стана с малка донастроика.

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Чет Яну 21, 2010 10:16 pm
от Aspar
presko79 написа:
mitko написа:Зацепването на фланеца към помпата е само по един начин НА СТЕНД и след това се застопорява оста със станчния болт . Няма място за старите бабешки методи с индикатори и тем подобни . Без стенда на рака може да стане с 10 презацепвания .

regards
А точно затова става вьпрос,щото индикатор няма кьде да се навие.Които измькне помпата без да навие стопорния болт яде намазания после.Аз достигнах до един близьк вариянт което свежда зацепването до макс,2 вадения на ГНП.
сваля се управлението при пьлна с гориво помпа,превьрта се на рька внимателно докьто от щуцера за 1 цил прокапе гориво,вьтре в ГНП има венец и датчик обороти .Тоя датчик чете на 2,3 или 4 места (зависи 4 или 6 цил. е помпата) кьдето е прикапало от щуцера се докарва до мястото от което чете датчика.В това положение се застопорява и се качва на колата.
Аз направих така 2 пьти при смяна на помпи извадени в морги без да са стопирани.И 2-та пьти стана с малка донастроика.
Идята не е лоша ще я пробвам , иначе и предния път бях писал че варианта е само стенд индикаторо не върши работа и опитите са излишни .

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Съб Яну 23, 2010 12:22 am
от KLESHTITE
с проби ще запали на капка може ама на тая помпа после финно няма и кво праим а колегата с тапата м(у щуцерите да не пише глупости че ще заблуди някой

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Съб Яну 23, 2010 8:14 am
от ivanovbg
От лявата страна на гнпто има болт който се отвива и в него се пъха Spacer(5)-(болт който отпред се празпробива на струг мисля че беше 6 мм)пъхаш пръчка 6 мм и завърташ помпата докато не я застопориш да не мърда наляво надясно и си готов.В аутодатата си го пише,до сега когато е сменяна верига или сме сваляли глава за ремонт все така сме правили и не е имало проблем ,а всеки път си го правим наново,че стария го губим някъде.

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Съб Яну 23, 2010 8:12 pm
от presko79
ivanovbg написа:От лявата страна на гнпто има болт който се отвива и в него се пъха Spacer(5)-(болт който отпред се празпробива на струг мисля че беше 6 мм)пъхаш пръчка 6 мм и завърташ помпата докато не я застопориш да не мърда наляво надясно и си готов.В аутодатата си го пише,до сега когато е сменяна верига или сме сваляли глава за ремонт все така сме правили и не е имало проблем ,а всеки път си го правим наново,че стария го губим някъде.
А като ти докарат някоя кола с извадено ГНП,без навит стопорен болт ?

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Вто Яну 26, 2010 8:41 am
от ivanovbg
presko79 написа:
ivanovbg написа:От лявата страна на гнпто има болт който се отвива и в него се пъха Spacer(5)-(болт който отпред се празпробива на струг мисля че беше 6 мм)пъхаш пръчка 6 мм и завърташ помпата докато не я застопориш да не мърда наляво надясно и си готов.В аутодатата си го пише,до сега когато е сменяна верига или сме сваляли глава за ремонт все така сме правили и не е имало проблем ,а всеки път си го правим наново,че стария го губим някъде.
А като ти докарат някоя кола с извадено ГНП,без навит стопорен болт ?
Еми аз си го навивам-при свалянето може и да не го слагаш-това ти трябва за монтажа.Друго е ако са ти я докарали на части помпата -тогава ти трябва индикатор.

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Вто Яну 26, 2010 10:33 am
от mitko
Колега ти май не четеш ? На тая помпа индикатор къде ще навиеш ? Няма място за индикатор .

regards