Страница 2 от 2

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Сря Яну 27, 2010 9:59 pm
от KLESHTITE
колегата е упорит ще го навие на щуцера за обратното и ето я центровката колега индикаторите са до 98ма година после стенда а ако ни светнеш каде да го набучим ще черпим

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Чет Яну 28, 2010 2:44 pm
от georgi2106
ivanovbg написа:От лявата страна на гнпто има болт който се отвива и в него се пъха Spacer(5)-(болт който отпред се празпробива на струг мисля че беше 6 мм)пъхаш пръчка 6 мм и завърташ помпата докато не я застопориш да не мърда наляво надясно и си готов.В аутодатата си го пише,до сега когато е сменяна верига или сме сваляли глава за ремонт все така сме правили и не е имало проблем ,а всеки път си го правим наново,че стария го губим някъде.
точно там се слага индикатора на 3 градуса зависи колко е растегната веригата ас ги слагам на 5 градуса

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 7:47 am
от KLESHTITE
от лявата страна на гнп се намира блока на двг много ми е интересно как всички пишете за тоя индикатор а не сте виждали разглобено вп44 аз съм ремонтирал и такова място не знам а там кадето се навива застопоряващия болт е пълен кръг без гърбица как ще ти отчете индикатора да не бъркате моделите е46 е 320д от 98 до 2003г

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 8:07 am
от Aspar
KLESHTITE написа:от лявата страна на гнп се намира блока на двг много ми е интересно как всички пишете за тоя индикатор а не сте виждали разглобено вп44 аз съм ремонтирал и такова място не знам а там кадето се навива застопоряващия болт е пълен кръг без гърбица как ще ти отчете индикатора да не бъркате моделите е46 е 320д от 98 до 2003г
Зависи от къде гледаш помпата :lol: . Ама както и да я гледаш място за индикатор няма . :lol:

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Пет Яну 29, 2010 9:49 pm
от georgi2106
KLESHTITE написа:от лявата страна на гнп се намира блока на двг много ми е интересно как всички пишете за тоя индикатор а не сте виждали разглобено вп44 аз съм ремонтирал и такова място не знам а там кадето се навива застопоряващия болт е пълен кръг без гърбица как ще ти отчете индикатора да не бъркате моделите е46 е 320д от 98 до 2003г
свали тапата до стопорния болт[посока към търбичките]и като я превърташ ще видиш вдлъбнатина.утре и аз ще сваляам помпа за ремонт на ел.блока и ако ми остане време ще снимам.а точния брои на помпите които сам ремонтирал не го знам.а първия път на е46 беше страшно четри дена

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Съб Яну 30, 2010 10:30 pm
от KLESHTITE
да има обаче това е за сглобяване на гнпто и има тапи и от двете страни това е приблизително но не е точно и от там почват аномалиите

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Сря Фев 15, 2017 11:21 pm
от snoopito
Колеги всички много спорите и много разбирате, разглабяли сте и така нататък и се наслушах на глупости. Място за индикатор ИМА и то е болта до стопорният болт на помпата. Центровката е следната: Върху всяка една помпа има щампован размер който се измерва с индикаторен часовник. Помпата се блокира когато индикаторът отчете размера. Часовникът започва да измерва когато дойде ред на първи цилиндър, при други положения (цилиндри) индикаторът не отчита . След като се завърти помпата и се докара определеният размер който е щампован върху нея се развива болтът и се маха пластината под него, след което се стяга на 31NM (повече не е необходимо): Ако се стегне повече при отхлабване ще се изметне центровката с 0.01-0.02мм. Това е достатъчно за да не получите пълното КПД на двигателя. След като помпата е настроена и е законтрена се охлабва конуса със СКОБА от зъбното колело. Завъртат се разпределителните валове така че гърбиците на първи цилиндър да сочат една срещу друга (Гласят се с специален инструмент). Коляновият вал се блокира с Чоп който се слага в отвора на блока долу в дясно на към скоростната кутия. Опред на шайбата има мешо като канал който той трябва да сочи не на 12часа ами вертикално на хода буталата.

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Чет Фев 16, 2017 8:12 am
от gtg1973
Точно така се прави.А показанието на което трябва да настроите ГНП е 5.5мм.
Успех.

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Чет Фев 16, 2017 8:18 am
от gtg1973
Извинявам се.На 0.55мм е показанието на индикаторният часовник.

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Чет Фев 16, 2017 8:37 pm
от ipivan
snoopito написа: Сря Фев 15, 2017 11:21 pm Колеги всички много спорите и много разбирате, разглабяли сте и така нататък и се наслушах на глупости..................
Не зная дали си колега,ама видя ли че последното мнение преди твоето е от преди 7 години?
Форума е за колеги които се занимават с ремонт на автомобили а не за археолози! :D

Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е

Публикувано на: Пет Фев 17, 2017 8:22 am
от gtg1973
:shock: