Проблем с Пасат

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
gt40
КОЛЕГА
Мнения: 387
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Проблем с Пасат

Мнение от gt40 »

Здравейте. Докараха ми Пасат 2005 2.0 FSI 150 коня. Колата е с история: зарежда до горе бензин, както обикновенно и след 300 кМ почват проблеми с нестабилна работа и тресене във всички режими. Ходил е в Порше София, сменили са свещите, слагали са нови бобини и резултата е диагноза: дюзи! Карал е после с добавка за почистване на дюзи, според него частичен ефект, но далече от добре. Попада при мен по препоръка на приятел.
Тествах я и изписа Р0300, Р0301 и Р0303. Мерих компресия, еднаква и висока. На лайф данни други проблеми не се виждат. Нямам опит с тези директ инжешън. Клиента е навит да му сменя дюзите, ако трябва оригинални, но аз не се чуствувам уверен. А и не съм сменял, не знам има ли подробности?!
Помагайте.
ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 1118
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: Проблем с Пасат

Мнение от ipivan »

Аз съм газаджия :lol: и нямам опит в това отношение.
Интересувам се от FSI,GDI...........заради газта.
В един руски сайт прочетох,че дюзите се сменят когато всичко останало е проверено на 101%,не можах да намеря линка.

Успех!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
gt40
КОЛЕГА
Мнения: 387
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Re: Проблем с Пасат

Мнение от gt40 »

Никой ли няма да помогне?
lankata
Мнения: 8
Регистриран на: Вто Ное 23, 2010 10:18 pm

Re: Проблем с Пасат

Мнение от lankata »

имах подобен проблем с бмв 1 сериа , 2 от дюзите бяха дефектирали , от там дефектира и компютара , добре че беше в гаранция , не знам при vw как е.
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Проблем с Пасат

Мнение от ivanovbg »

За съжаление при тези коли има ефект само квадратногнездовия метод. :lol:
Ако на 1 и 3 цилиндър са сменени бобините и свещите-остават дюзите.В някои случаи минават и с почистване но не е сигурно.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
dent
КОЛЕГА
Мнения: 169
Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:47 am

Re: Проблем с Пасат

Мнение от dent »

Малко аматйорско, но от опит знам че действа. Размени бубините на 1 и3 със 2 и 4 цилиндър запали я и на ново прочети грешките .
vrm
КОЛЕГА
Мнения: 111
Регистриран на: Сря Авг 12, 2009 10:13 pm
Местоположение: холандия,хага

Re: Проблем с Пасат

Мнение от vrm »

най добре свали дюзите,и ги провери на стенд зада си сигурен :!:
90% от проблема е от последния ремонт!
gt40
КОЛЕГА
Мнения: 387
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Re: Проблем с Пасат

Мнение от gt40 »

Това с бобини и свещи е правено два пъти и с нови бобини. Остават дюзи. Гледах мануал за свалянето, с инерционен дорник. Това е което ме притеснява повече. Да не смъкна колекторите и да не успея да ги измъкна дюзите! Почистване на ултразвук ли имаш впредвид?
Иначе квадратния корен на интеграла ще го извадя лесо, че клиента е навит да плаща хахах.
А и ме интересува при смяна на дюза има ли нужда от вкарване на номера и, както е на HDI-тата?
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Проблем с Пасат

Мнение от ivanovbg »

Да на ултра комбинирано с разцъкване аз ги пускам като обикновени на 50%,ама не винаги става.Досега не съм вкарвал номера.Но първо много добре прегледай инсталацията до дюзите.Където има снадки и пиновете по буксите ги престисни или ги запои.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
gt40
КОЛЕГА
Мнения: 387
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Re: Проблем с Пасат

Мнение от gt40 »

Пасата е с две нови дюзи и всичко се оправи. Малко шибано се свалят, като няма дорник N: 370838-12812 ( примерно хахах), ама не дадоха много зор. Единственото, което ми се закучи е че се счупи "моркова" за щеката, 11лВ е гада, ама го чаках 2 дни от унгария. За друг път просто ще го поръчам предварително, че е кекав и трудно се опазва.
Мерси за съветите!
traqnsavov
КОЛЕГА
Мнения: 350
Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
Местоположение: Варна

Re: Проблем с Пасат

Мнение от traqnsavov »

Както казвам, кирията от газовото замина за дюзи... :lol: :lol: :lol:
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Проблем с Пасат

Мнение от bobolin4o »

traqnsavov написа:Както казвам, кирията от газовото замина за дюзи... :lol: :lol: :lol:
Къде точно колегата е написал, че Пасата има газ?
gt40 написа:Здравейте. Докараха ми Пасат 2005 2.0 FSI 150 коня. Колата е с история: зарежда до горе бензин, както обикновенно и след 300 кМ почват проблеми с нестабилна работа и тресене във всички режими
TuningMaster Изображение
0887 704 900
gt40
КОЛЕГА
Мнения: 387
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Re: Проблем с Пасат

Мнение от gt40 »

Вярно е, няма газова! Четох в руските сайтове са луднали от тези и GDI и други директ инжекцион, че не издържат къвто и да е бензин. Техния е със сяра над допустимия по стандарта на запад, за нашия как да го мислиш какъв е?!
paffendorfbg
Мнения: 3
Регистриран на: Чет Окт 22, 2009 12:10 am

Re: Проблем с Пасат

Мнение от paffendorfbg »

в порше едва ли грешат ,
преди това виж датчиците за налягане и подкачането на гориво и КАБЕЛИТЕ
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 300/000768

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 301/000769

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 303/000771
Публикувай отговор