Здравейте,
въпросната Вектра C16NZ Multec страда от стопен(!) инжектор и последвалата от това повреда на крайното стъпало в ECU. След смяна само на инжектора липсва сигнал от компютъра. След поставяне и на компютър от друга кола всичко е ОК.
Въпросът ми е дали оригиналния ECU може да се спаси след подмяна на транзистора, който управлява дюзата. На него пише само М 9707 R 243. Предполагам е полеви, ТО-220 корпус. Досега само неуспешни опити да се намери аналог.
Благодаря
Opel Vectra 1.6i управление на инжектора
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет Окт 20, 2005 10:43 am
Хм, обиколих достатъчно магазини за електронни елементи и навсякъде все едно и също - не знаят какво е това..
Обаче, ме питат "Да не е нещо по колите?".. Явно не съм само аз..
Производителите на компютри поръчвали на големите фирми като моторола примерно ограничени серии, бла,бла,бла...
Е, не можах да намеря такъв транзистор, но пък намерих друг такъв комп, ама поизгорял отвътре.. Добре, че беше в другия край на платката, та този транзистор специално му нямаше нищо..
Сега остава само да го пробвам някъде, да видя какво съм направил
Интересна работа, досега ако трябва да се води статистика, тия сингапурските компове на Опел най-често сдават багажа..
Обаче, ме питат "Да не е нещо по колите?".. Явно не съм само аз..
Производителите на компютри поръчвали на големите фирми като моторола примерно ограничени серии, бла,бла,бла...
Е, не можах да намеря такъв транзистор, но пък намерих друг такъв комп, ама поизгорял отвътре.. Добре, че беше в другия край на платката, та този транзистор специално му нямаше нищо..
Сега остава само да го пробвам някъде, да видя какво съм направил
Интересна работа, досега ако трябва да се води статистика, тия сингапурските компове на Опел най-често сдават багажа..