VW Lupo 1,2 PD механична кутия с електронно управление

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
Cho4o
КОЛЕГА
Мнения: 123
Регистриран на: Сря Фев 17, 2010 12:21 am

VW Lupo 1,2 PD механична кутия с електронно управление

Мнение от Cho4o »

Колата е 2000година помпа дуза ANY мотор,а скоростната кутия е механична с електронно управление ( "най-гениалния" автомат,който съм виждал).В движение изведнъж влиза в сервизен режим и до там.С рестарт на запалването проблемът се оправя и така до следващото прекъсване.Интервал на прекъсване 0,5-2км . След всяко влизане в серв.режим записва грешки
00263 Transmission и 0841(Transmission fluid pressure sensor A).Втората е прекъсване на сензора за налягане на хидравликата G270.Въпросният сензор е сменян 3 пъти при други колеги ,инсталацията е разплитана и проверявана.Проверявах в движение с осцилоскоп сигнала на сензора ,не успях да хвана прекъсване в момента на забиване на колата.Захранването 5V също изглежда стабилно.Компютър е презапоен.В сайта на Ross-Tech има описана една процедура за настройка сензора на съединителя.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... _%28085%29
Въпросното напрежение 1,8-2.0V koeто е зададено там го получам когато жилото е отпуснато толкова много ,че съединителя не функционира,т.е. е износен.Въпросът е - може ли от това компа да бърка сметките и да забива.....изчерпах се от към идеи. Като допълнение, VCDSът сe свързва много трудно с този контролер,връзката почти винаги се разпада,живите данни забиват.Пробвано с 2 различни кабела .Когато го чета с DEC-a e една идея по-добре ,но пак си забива и губи комуникация.
Autotronics Service