bmw e36 проблем с паленето
-
- КОЛЕГА
- МненияCOLON 42
- Регистриран наCOLON Чет Апр 07, 2011 11:01 pm
- МестоположениеCOLON София
bmw e36 проблем с паленето
BMW-то е '94, 320, 150 к.с. (според Autodata 149), компютър Siemens MS 40. Колата има проблем с датчика на коляновия вал. На мерене стойностите му отговарят на тези в датата. С включени CKP и CMP, при въртене на стартер има искра само на 2ри и 5ти цилиндър. С изключен CKP, ECM подава сигнал и на шестте бобини. При диагностика с CarSoft изписва CKP като грешка. Кабелът на CKP беше в много лошо състояние, смених го с нов и пак същото - искра само на 2ри и 5ти. ECM се захранва коректно и кабелите на всички датчици до него са здрави . Пробвах с друг датчик 2ра употреба - същата работа. Отворих компютъра, беше се мокрил, имаше и изгнило. сложих нов комп - без промяна. Сложих нов датчик (менте) с него запали лесно, при работещ двигател изключих CMP => CKP работи, закачих го с Carsoft и изчистих грешката. Вечерта тръгнах да го паля и историята се повтори. Отново имаше грешка CKP, отново при стартер имаше искра само на 2ри и 5ти и отново без датчика имаше на всички. Според мен или и този комп има проблем (поне не беше мокър отвътре) и гори датчика или трябва да се вземе оригинален датчик с надеждата да изкара повече от час.
-
- КОЛЕГА
- МненияCOLON 146
- Регистриран наCOLON Пон Авг 31, 2009 12:09 am
- МестоположениеCOLON Бургас
Re: bmw e36 проблем с паленето
Добре де казваш без кол. вал има искра и на 6-те цилиндъра. А пали ли? Как работи?
-
- КОЛЕГА
- МненияCOLON 42
- Регистриран наCOLON Чет Апр 07, 2011 11:01 pm
- МестоположениеCOLON София
Re: bmw e36 проблем с паленето
Без CKP компютъра получава сигнал че двигателя се върти от CMP, но чак на третото развъртане на мотора при стартер идва искрата, което затруднява паленето, защото понякой път дави свещите. Пробвах да извадя предпазителя на помпата и да го сложа точно на третото развъртане и пали без проблем. Колата работи добре, но не както със датчика, не ускорява толкова бързо и има леко заглъхване при kick down, след което извежда.
Въпросът ми е кое е по-вероятно - датчика да е много скапан или MS40 да са много скапани компютри?
Въпросът ми е кое е по-вероятно - датчика да е много скапан или MS40 да са много скапани компютри?
-
- КОЛЕГА
- МненияCOLON 615
- Регистриран наCOLON Пон Апр 20, 2009 6:36 pm
- МестоположениеCOLON Русе
Re: bmw e36 проблем с паленето
На мен пък ми е интересно от де си сигорен че проблема е в дачика и компа 

-
- КОЛЕГА
- МненияCOLON 1646
- Регистриран наCOLON Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- МестоположениеCOLON Велико Търново
- CONTACTCOLON
Re: bmw e36 проблем с паленето
На тия Бимери се слагат само нови и оригинални датчици, другото е гавра със себе си!
Ако клиента не ще да плаща за нов оригинален датчик, чети надолу:
Отваряш компа, намираш къде е чипа, дето обслужва двата датчика... виждаш кои са му изводите съответстващи на двата датчика...
Изхвърляш чипа, изхвърляш двата датчика и монтирваш такива от MS43 системата - датчици на ХОЛ...
Подвързваш ги на съответните места след вече изхвърления чип...
Другото са подробности, които не е необходимо да обяснявам, смятам, че схвана идеята...
Най-накрая съдираш клиента за добре свършената работа, с перспектива дет се вика и не забравяш да кажеш "мерси"!
Ако клиента не ще да плаща за нов оригинален датчик, чети надолу:
Отваряш компа, намираш къде е чипа, дето обслужва двата датчика... виждаш кои са му изводите съответстващи на двата датчика...
Изхвърляш чипа, изхвърляш двата датчика и монтирваш такива от MS43 системата - датчици на ХОЛ...
Подвързваш ги на съответните места след вече изхвърления чип...
Другото са подробности, които не е необходимо да обяснявам, смятам, че схвана идеята...
Най-накрая съдираш клиента за добре свършената работа, с перспектива дет се вика и не забравяш да кажеш "мерси"!
TuningMaster 
0887 704 900

0887 704 900
-
- КОЛЕГА
- МненияCOLON 42
- Регистриран наCOLON Чет Апр 07, 2011 11:01 pm
- МестоположениеCOLON София
Re: bmw e36 проблем с паленето
Колега, можеш да кажеш поне според теб къде е проблема в такъв случай!rangel1 написаCOLONНа мен пък ми е интересно от де си сигорен че проблема е в дачика и компа
Преди половин час си замина и CMP сега с 2та датчика дава искра на 2ри и 5ти, а без един от тях не дава на никой.
най-вероятно ще минаваме на варианта на колегата bobolin4o
п.с. някой да предлага датчици от MS43

-
- КОЛЕГА
- МненияCOLON 1646
- Регистриран наCOLON Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- МестоположениеCOLON Велико Търново
- CONTACTCOLON
Re: bmw e36 проблем с паленето
Имам чувството, че не схвана иронията в поста ми...
Нов оригинален д-к колянов вал - 140 лева, 25 лева монтаж
За тая операция дето я нахвърлих, лично аз бих взел 200 лева труд, сензорите башкъ (нови, оригинални)...
Пък за проблемите ти с това БМВ - струва ми се, че нещо ти убягва...
Нов оригинален д-к колянов вал - 140 лева, 25 лева монтаж
За тая операция дето я нахвърлих, лично аз бих взел 200 лева труд, сензорите башкъ (нови, оригинални)...
Пък за проблемите ти с това БМВ - струва ми се, че нещо ти убягва...
TuningMaster 
0887 704 900

0887 704 900
Re: bmw e36 проблем с паленето
Здравейте колеги. Темата е много стара но проблема при мен е абсолютно същия като този описан от колегата. И за това реших да пиша в тази тема вместо да пускам нова. Ето и малко пред история. Въпросното бмв пристига при мен на въже причината за това е зверско прегряване поради спукан воден маркуч. Отворих мотора и три от буталата бяха задрали и блока също беше пострадъл и със собственика взехме решение направо да сменим двигателя. И така сменям го свързвам всичко и бръммм запали си всичко ок . Изваждам я на вън и я гася и идва човека да си я взима и няма палене. Закачам я със АТС900 и изписва фазов датчик. Сменям го със друг втора употреба пак същото сменям го със нов същата работа. Проверих захранването на компа ок инсталацията от датчика до компа ок. Отворих компа изглежда си наред. Не знам вече крелакво да правя видях се в чудо. Някой борел ли е такъв проблем.
-
- КОЛЕГА
- МненияCOLON 36
- Регистриран наCOLON Сря Ное 16, 2016 8:09 am
- МестоположениеCOLON Пазарджик
Re: bmw e36 проблем с паленето
Мога да дам като идея дачтика на коляновия вал.Ако е той може да запали единствено ако е студена иначе ако е топла попринцип не палят.
-
- КОЛЕГА
- МненияCOLON 36
- Регистриран наCOLON Сря Ное 16, 2016 8:09 am
- МестоположениеCOLON Пазарджик
Re: bmw e36 проблем с паленето
Също хубаво си отворил компа да не би да е имало влага ...изсуши го хубаво и пак пробвай. Имал съм подобен проблем с мерцедес.Беше навлажнен компютъра и даваше грешка колянов вал,не можеше да запали.Изсуших го на слънце и се оправи.
-
- КОЛЕГА
- МненияCOLON 538
- Регистриран наCOLON Вто Май 27, 2008 7:29 am
- МестоположениеCOLON Люлин 3
Re: bmw e36 проблем с паленето
-Абе "колега" тоя контролер да не е ушав от сини "сливи" та да го сушиш на слънцеmirkko написаCOLON...Изсуших го на слънце и се оправи.

"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! 0876 294571
-
- КОЛЕГА
- МненияCOLON 36
- Регистриран наCOLON Сря Ное 16, 2016 8:09 am
- МестоположениеCOLON Пазарджик
Re: bmw e36 проблем с паленето
Нещо се заяждаме май 

Re: bmw e36 проблем с паленето
Здравейте днес реших проблема. Само не ми стана ясно как се е случило това нещо. Оказа се че веригата беше прескочила един зъб тоест смукателния вал беше един зъб на зад. Зацепих ангренажа на ново и се оправи. 

Re: bmw e36 проблем с паленето
При тази ситуация е излезнал датчик разпред вал. Тъй като ти е втора употреба мотора, първо е по-логично да видиш зацепването на ангренажния привод.
Поздрави.
Поздрави.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 9 и 0 госта