Пасат 1.8 T 97г. проблем с имобилайзера :-/

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
niki
КОЛЕГА
Мнения: 61
Регистриран на: Пет Яну 20, 2006 12:04 pm
Местоположение: София

Пасат 1.8 T 97г. проблем с имобилайзера :-/

Мнение от niki »

Здравейте колеги,

Колата от време на време не иска да запали, контролната лампа за разрешение от имобилайзера почва да мига и вкарва грешка в компа.

След няколко опита си тръгва без проблеми. В този случай лампата за имобилайзера не мига ами си изгасва.

Прави го средно 1 път на 2 дни.

Възможно ли е проблема да е в клеморед или прекъсващ кабел на антената?

Имобилайзерът е вграден в километража.

Благодаря
hristo
КОЛЕГА
Мнения: 121
Регистриран на: Нед Юни 05, 2005 6:43 pm
Местоположение: София, Картроник ЕООД
Обратна връзка:

Мнение от hristo »

Направи си нов ключ,или пробвай с резервния.
Картроник ЕООД - BOSCH Модул
тел.: 832 11 67
mirolock

Мнение от mirolock »

отиди някъде където има диагностична апаратура да проверят каква грешка точно изписва.
niki
КОЛЕГА
Мнения: 61
Регистриран на: Пет Яну 20, 2006 12:04 pm
Местоположение: София

Мнение от niki »

Ами грешката, която вади е доста недвусмислена :

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

Казах му на човека да пробва с оригиналния ключ, че тоя е правен. До сега обаче е карал близо 1 година без ядове с правения ключ..

Между другото, знаете ли някъде в София ключари, които да могат да извличат логина през ОБД то?
gicata

Мнение от gicata »

сваляш корите на волана и почистваш буксата на бобоинката ако не те марзи я запояваш(по моита статистика проблемите са винаги от там)
Милен

Мнение от Милен »

Такъв аналогичен проблем имах с вектра(имам пост в проблеми) и накрая след като я закарах в Булвария се оказа от компщтъра. Препрограмираха го и проблема изчезна.
epcilon
Мнения: 22
Регистриран на: Пет Мар 03, 2006 10:11 am

Мнение от epcilon »

Проблема е в чипа на ключа, вземете нов и го програмирайте.по този начин сум решил доста такива проблеми с Audi и VW!!!
Успех!
niki
КОЛЕГА
Мнения: 61
Регистриран на: Пет Яну 20, 2006 12:04 pm
Местоположение: София

Мнение от niki »

Благодаря на всички за мненията. :)

В момента колата се движи с оригиналния ключ (а не с правения) и засега няма проблеми.

В тази връзка един въпрос към колегите ключари :

Когато се прави копие на ключ с чип от вече съществуващ такъв, необходимо ли е новият ключ да се регистрира в паметта на компа или 2та ключа оригинал и дубликат са взаимозаменяеми?
mirolock

Мнение от mirolock »

Здрасти,
Ако става въпрос за направа на дубликат на клюз с транспондер / фиксиран / не се вписва в иммото, по простата причина че се прави абсолютно копи на оригиналния транспондер.
Лично съм решил аналогични проблеми като съм правил нови копия на чипа и клиента си е карал само с новия.
Но причините за такова поведение на колата са много.Може и приемника / гривната / да се е скапала и т.н.
Ако има нужда ми се обади.
Миро
tiso

Мнение от tiso »

AZ IMAH SA6IQ PROBLEM NA PASAT-3 I ZNAE6LI KADE BE6E PROBLEMA? V BUKSATA MEGDU BOBINATA NA VOLANA I MODULA NA IMOBILAIZERA.I AKO SI S 4UPE6 VOLAN KABELA MINAVA OT TAM I SE RAZMESTVA .100% SAM SIGUREN 4E PROBLEMAT E TAM.SAMO SI PRISTEGNI KABELA S KABELNA PREVRAZKA DA E NEPODVIGEN I DAVAI GAZ. I NE SEI DAVAI PARITE PO KLY4ARI PROVERI TAKA LI E I PI6I :D
Публикувай отговор