Голям проблем с Фокус 1.8TDDi Няма мощност

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
Sofeto
КОЛЕГА
Мнения: 109
Регистриран на: Пет Окт 12, 2012 7:34 pm
Местоположение: Стара Загора

Голям проблем с Фокус 1.8TDDi Няма мощност

Мнение от Sofeto »

Здравейте колеги, нов съм във форума и много се радвам че съществува,хубаво е че има място където ние, хората с нашата нелека професия да споделяме опит и да си помагаме взаимно.

Ето и моят проблем,
Колата е форд докус 99' 1,8TDDI С помпа Vp44.
Колата доиде с проблем че не върви, започнахме с обща диагностика, нямаше грешки, турбото надува нормално на 1,9. (със стиснат маркуч на уестгеита 2.2) колата е без дебитомер само с мап сензор.
Всичко по колата е в норма- педала отива до 100%,в движение под товар зададеното впръскано количество е 30-32мг.
Но колата не пуши изобщо. Разкачахме катализотор- никакав ефект, Изолирахме ЕГР - без резултат, Наочихме се към дюзи свалихме ги но на стенда работят нормално не са запушени разпръсквачи, въпреки това ги сменихме с такива от моргата.Но колата пак няма мощност.До 3000об набира бавно а след тях просто тъпче в движените трудно вдига 120км в час.
Пратихме Помпата в пловдив на стенд. След седмица я върнаха казаха че нищо и няма.
И пак сме в изхдно положение. механиката на мотора е наред колата пали от 1/4 компресия на всички цилиндри 30бара. газоразпределение - наред.
Сменихме електрониката на мотора с такава от моргата (какъв филм беше с обучението на имобилаизера направо ужас) Накрая я запалихме с другата електроника и пак не върви.
Вчера сменихме проверяваната помпа с такава от моргата, пак обоучение, запалихме и проблема си е същия.
В момента колата е с помпа,електроника,дюзи от морга и проблема си го има.
Забравих да кажа че още в началото колата я карахме на шише (изолиран резервоар ) но пак не върви.
Повечето дребни неща които съм проверявал не ги пиша защото е всичко възможно което може да ви доиде на акъл, но без резултат.
Моля за съвет не искам да вдигам ръце от колата.
Ilko
КОЛЕГА
Мнения: 247
Регистриран на: Съб Окт 17, 2009 10:33 pm
Местоположение: Монтана

Re: Голям проблем с Фокус 1.8TDDi Няма мощност

Мнение от Ilko »

Малко банално, ама каква е температурата на входящия въздух като я карате?
Според ЕКУ-то де.
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: Голям проблем с Фокус 1.8TDDi Няма мощност

Мнение от KLESHTITE »

всмукателя изчистихте ли газоразпределението добре а центровката на помпата
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 721
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: Голям проблем с Фокус 1.8TDDi Няма мощност

Мнение от ogromnii »

не е много вероятно но все пак провери, случвало ми се е 2 пъти - запушен ауспух, разпадат се карантийте на някое гърне и запушват изхода, проверява се лесно с 2-ма души, единия "слуша" на изхода :mrgreen: другия гаси, ако след гасене още секунда-две-пет се чува съскане или издишане от тръбата - честито
иначе преди време имах същия случай със същия форд, едвам потегляше на стръмно, труп нечовешки, накрая ми писна и го закарах в супердизел, след ремонт на помпата се оправи 100%
Sofeto
КОЛЕГА
Мнения: 109
Регистриран на: Пет Окт 12, 2012 7:34 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Голям проблем с Фокус 1.8TDDi Няма мощност

Мнение от Sofeto »

Ilko написа:Малко банално, ама каква е температурата на входящия въздух като я карате?
Според ЕКУ-то де.
Колега аз това помислих в началото защото кулера бепе пълен с кал. температурата беше около 70градуса по нагорнище, след измиване на кулера падна на 50гр. Но няма ефект във вървежа . Пробвах дори със съпротивление на 20градуса но не се оправя.
Sofeto
КОЛЕГА
Мнения: 109
Регистриран на: Пет Окт 12, 2012 7:34 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Голям проблем с Фокус 1.8TDDi Няма мощност

Мнение от Sofeto »

KLESHTITE написа:всмукателя изчистихте ли газоразпределението добре а центровката на помпата
Всмукателя не е свалян, но го гледахме няма грам запушване , мръсен е но няма нагар. Дори и да имаше щеше да пуши 100% . Центровката на помпата е наред, мести аванса нормално. И не записва грешки.Колата пали много лесно.
Последно промяна от Sofeto на Съб Окт 13, 2012 1:11 pm, променено общо 1 път.
Sofeto
КОЛЕГА
Мнения: 109
Регистриран на: Пет Окт 12, 2012 7:34 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Голям проблем с Фокус 1.8TDDi Няма мощност

Мнение от Sofeto »

ogromnii написа:не е много вероятно но все пак провери, случвало ми се е 2 пъти - запушен ауспух, разпадат се карантийте на някое гърне и запушват изхода, проверява се лесно с 2-ма души, единия "слуша" на изхода :mrgreen: другия гаси, ако след гасене още секунда-две-пет се чува съскане или издишане от тръбата - честито
иначе преди време имах същия случай със същия форд, едвам потегляше на стръмно, труп нечовешки, накрая ми писна и го закарах в супердизел, след ремонт на помпата се оправи 100%
Колега и аз в това се съмнявах затова я карах без гърнета, тръбата след турбото е развита от шпилките има 2см отделено но няма ефект.след 3000оборота тъпче и не пуши изобщо...
rangel1
КОЛЕГА
Мнения: 630
Регистриран на: Пон Апр 20, 2009 6:36 pm
Местоположение: Русе

Re: Голям проблем с Фокус 1.8TDDi Няма мощност

Мнение от rangel1 »

До колкото разбрах говорим за недостиг на нафта :idea: В мапа си сигорен предполагам.
Не каза на кого е колата на клиент дето си я кара и проблема се е появил изведнъж или бавно :?:
Или не се знае (нов внос.или.....)ако е така възможно е някой да е сменял нещо поради друга причина и да има софтуерна несъвместимост между помпата и екуто.
Sofeto
КОЛЕГА
Мнения: 109
Регистриран на: Пет Окт 12, 2012 7:34 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Голям проблем с Фокус 1.8TDDi Няма мощност

Мнение от Sofeto »

През КТС електрониката дава около 30мг гориво което си е добре и трябваше да пуши но не пуши изобщо, мапа е наред , проблема е станал постепенно (затова се ориентирахме в началото помпа + дюзи) нищо не е сменяно или пипано по колата правим я само ние на клиент е.
Софтуерна несъвместимост я изключвам защото помпата +екуто са сменени с кола от моргата.
Колата като доиде беше с 4 изгорели свещи (сменени са), преди това имах случеи със същия форд но TDCI беше прекъснат + на свещите след релето и пак не вървеше, оправих го и тръгна. Но тук не става така.
rangel1
КОЛЕГА
Мнения: 630
Регистриран на: Пон Апр 20, 2009 6:36 pm
Местоположение: Русе

Re: Голям проблем с Фокус 1.8TDDi Няма мощност

Мнение от rangel1 »

Ами освен да хванеш осцилоскопа и тестов донор друго не се сещам.Успех и дано някой да ти пази гърба че ще умреш от глад бе човек :lol: Майтап просто аз бих го наритал отдавна .
Sofeto
КОЛЕГА
Мнения: 109
Регистриран на: Пет Окт 12, 2012 7:34 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Голям проблем с Фокус 1.8TDDi Няма мощност

Мнение от Sofeto »

Знам че това е единственият вариант, лошото е че тея фордове с тази помпа са кът. А клиента е много точен и иска колата да се направи, как мислиш се нави на тези интервенции от моргата, тест на помпа в супердизел и т.н . За сега няма да се отказваме
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Голям проблем с Фокус 1.8TDDi Няма мощност

Мнение от ivanovbg »

Налягането на турбото което цитираш е по показания на мап или с манометър си го мерил?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: Голям проблем с Фокус 1.8TDDi Няма мощност

Мнение от KLESHTITE »

това налягане на турбото ако е в милибарове добре ако не е много
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Chicho78
Мнения: 13
Регистриран на: Нед Ное 27, 2011 1:48 pm

Re: Голям проблем с Фокус 1.8TDDi Няма мощност

Мнение от Chicho78 »

Колега предполагам че си пробвал с друг дебитомер.
Sofeto
КОЛЕГА
Мнения: 109
Регистриран на: Пет Окт 12, 2012 7:34 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Голям проблем с Фокус 1.8TDDi Няма мощност

Мнение от Sofeto »

ivanovbg написа:Налягането на турбото което цитираш е по показания на мап или с манометър си го мерил?
MАП с КТС-а. Утре ще измеря с манометър но пробвахме с друг мап сензор пак толкова. 1.9 бар със закачен маркуч на уестгейта и 2.2 със стиснат с чираците.
Последно промяна от Sofeto на Нед Окт 14, 2012 3:37 pm, променено общо 1 път.
Публикувай отговор