1.9 асз

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
haripotar
Мнения: 26
Регистриран на: Нед Дек 29, 2013 4:08 pm
Местоположение: София

Re: 1.9 асз

Мнение от haripotar »

супер, ще съм много благодарен, дай си скаипа на лично, или аз да ти пратя моя, но така или иначе ще е след празниците защото днес няма да се занимавам с коли :) и съм си в къщи а компютъра ми е в гаража
другата седмица ще се възползвам със сигурност
поздрави
ако зададеш въпрос в американски форум, ще ти отговорят
ако зададеш въпрос в руски форум, ще ти отговорят на въпроса с въпрос
ако зададеш въпрос в български форум, ще те обявят за идиот

извод: за какво ти е телевизор като не пушиш
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: 1.9 асз

Мнение от bobolin4o »

Ок, Скайпа съм го дал, весело посрещане на Нова-та!
Поздрави и на всички участници в темата!
И както е казал Коко - "Нека да направим Форумите наистина полезно и приятно за всички място!"
TuningMaster Изображение
0887 704 900
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: 1.9 асз

Мнение от ivanovbg »

haripotar написа:турбо пътищата са алуминиеви (това изключва смачкването), грешката е постоянна, мисля първо да сменя н75 (това го пиша като насока защото при мен тая кола е различно и скъпо) и актулатора на турбото, с оригинален (сега съм с един уш за тунинг от прехвалена марка)но прави огоромни пикове при което колата глъхне, ако не се подобрят нещата ще се заровя пак в софтуера.
Незнам и как да настроя точно хлабината на дюзите и ъгъла, при стокова е ясно ама е и с спортен вал ?
за отношението, аз просто се забавлявам, нямам нищо против никой, на първия ми пост с въпроса, получих отговор пълен с упреци "абе ти не знам си какво па се занимаваш с едикакво си" определено е дразнещо и то от човек дето с една дума не ми е показал, че въобще е такъв за какъвто се представя (даже се оказа, че съм му ял попарата) ...
Все тая, не ми се спори със никой, писах тук, евентулно за някаква насока ... ако някой няма желание, да не пише, вместо да ме трови с упреци
поздрави и весело изкарване
Виж как всичко ще си кажеш :lol:
1.Грешката може да не е грешка. Аутокома има бъг и на почти всички вагини до 2003 година я изкарва тази грешка. Затова ти казах да я закачиш с ВАС или поне с Вагком.
2. Ъгъла на дюзата е същия - тя се определя от захранващия отвор за нафтата към главата.
3. Хлабината е същата - и тя зависи от дюзата , целта е като загрее буталото на дюзата да не удря дъното. Не си казал дали дюзата е стоковата за да се каже колко е. Разпръсквачите стокови ли са?
4.Пиковете може да са от много неща, от хардуер до софтуер, но не си дал повече данни. Примерно лог файл.

Така че ако искаш адекватни отговори , задай и адекватни въпроси.

Приятно изкарване!
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
haripotar
Мнения: 26
Регистриран на: Нед Дек 29, 2013 4:08 pm
Местоположение: София

Re: 1.9 асз

Мнение от haripotar »

дюзите и разпръквачите са стокови (това е чара на асз, носят мн на бой, дават им тунинг елементи и разпръсквачи ако се целят над 250кс), пиковете съм на 90% че са от актулатора, още като го купувах хич не ми вдъхваше доверие ама се оставих да ме успят... съвсем визуално не ми вдъхва доверие (освен приятния син цвят) като обем ми се видя като стоковия но с по дълга ос и при настройката му въобще не стана по правилата (сякаш стои натиснат при отворена геометрия) като се настрои по правилата с луфтомера при -600 вакум, турбото надува над самия мап (той е 3 баров) а то бие 3 бара и продължава (и бустметара не го хваща), както и да е, някой работил ли е с ECM Titanium 1.61, днес ми я дадоха и ми казаха, че било най доброто за модифициране на файловете, дали си заслужава да я разгадавам ?
пропуснах да кажа, колата е 2005 г (че спомена нещо за преди 2003та)
ако зададеш въпрос в американски форум, ще ти отговорят
ако зададеш въпрос в руски форум, ще ти отговорят на въпроса с въпрос
ако зададеш въпрос в български форум, ще те обявят за идиот

извод: за какво ти е телевизор като не пушиш
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: 1.9 асз

Мнение от ivanovbg »

Като са стоковите закрепването и реглажа е стоков!

За актуатора може и да си прав, но по вероятно е да не можеш да го настроиш. Не говоря само за механиката, тя се вижда пък и може да се модифицира с изрязване примерно, а софтуерно. И това трябва да знаеш как работи и устройството му, за да знаеш как да го модифицираш. Управлява се с вакум от електрическия клапан. Клапана е направен да се управлява с импулсна модулация като вакума се изменя в зависимост от коефициента на запълване. Има си карта за управлението на този коефициент. Лесния начин е на диното. Умният... с вакумпомпата си правиш графика при какъв вакум на какъв % движиш лопатките. После взимаш работната крива на клапана и по нея виждаш при какъв коефициент на запълване колко е вакума и ... коригираш по картата на турбината и имаш 99% таблицата. После в движение, накрая може леко да се побутне картата за да изглади ако има леки пиковете.

Дотук е това, но... идва ред на мапа. Трябва да кажеш с колко искаш да надуваш. Ако е над 2,8-2,9 трябва да се смени. Като го смениш, новия трябва да му смениш и картата за калибрирането и ... още няколко.

Идва ред на дебитомера. Глупаво е да мислиш, че той мери до безкрайност. Реално максималното му напрежение е 5волта и двойно повече въздух го тавани. Вариантите са 2 - сменяш го с по голям (може само тръбата да се смени с по голяма) или го изключваш софтуерно. Според мен е по добре да си го има, ако ще си караш колата. А и настройките стават по лесни. Калибрираш го наново - картата е 256х1 и още 10-тина други. Като почне да ти отчита реалния въздух правиш едно кръгче и си записваш лог на пълна газ, на 50 и 75%. После почваш сметките: Обороти по въздух = на нужното гориво за исканата смес и имаш горивните карти. Интерполираш стойностите да я попълниш цялата и после се почва каране и корекции докато получиш исканото.

Като стане всичко като хората установяваш лимитерите за да имаш защитата на мотора и пей сърце.

Стоковите са доста по лесни. Там от повечето галимации рядко има нужда и в повечето случаи стават само по сметки, докато при тебе няма какво да с смята още и по лесния и бърз начин е на дино.

Е не винаги става с 85% повече гориво и 3 бара буст като при теб :lol:

ЕЦМ-а не е лоша, но ... няма ги там лимитерите и доста други неща, защото може да му даваш заявка, но като го реже лимита .... В края на краищата като знаеш какво правиш инструмента не е важен. Ако искаш ще ти я пратя като новогодишен подарък.

И моля те, разделяй малко тия изречения, че дъх не ми остана докато го прочета.

Та така, да ни е честита новата 2014 година колеги. Да е здрава и плодотворна, че аз я посрещах при внучката в болницата. За много години,живи,здрави,догодина,доамина!
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
haripotar
Мнения: 26
Регистриран на: Нед Дек 29, 2013 4:08 pm
Местоположение: София

Re: 1.9 асз

Мнение от haripotar »

наивно е да си въобразявам, че кола на която идеята е да се кара вс ден ще работи над 3 бара ... (мап сензора е достатъчен) За фини настройки има една програмка Vag com Lemmiwinks...
За мен да напиша сам нова карта ми изглежда доста сложно (но все пак това не е моята работа).
Ако си сигурен в думите си, и че знаеш какво правиш, може да се разберем и да го направиш ти,
така или иначе се борих безуспешно да сложа втори ограничител на оборотите (launch control), и неуспях... Минал съм няколко пъти по този път с диното, никак не съм доволен, ппретупат ме за половин час, дадат ми няква нереална графика и после се оказва съвсем друго (конете на приказки ги нямат за нищо). Както стана ясно, имам мн хляб да изям докато ми станат напълно ясни вс карти, за писане на нова от мен и дума неможе да става на този етап :D
за ецма, сега гледах, всичко зависи от драйвара който се използва, в момента бра бин за 038906019PJ, дава ми 2 драйвара, в единия няма в другия има лимити. Освен това, има опция да си извикваш карти по избор, стига човек да знае какво търси :D ама аз в това отношение има оше хляб да ям
Уча се от практиката, което е свързано с мн грешки, немога да намеря никъде нещо написано в прав текст свързано с картите, ако някой ми изпрати нещо. би било супер
Честита 2014та на всички
ако зададеш въпрос в американски форум, ще ти отговорят
ако зададеш въпрос в руски форум, ще ти отговорят на въпроса с въпрос
ако зададеш въпрос в български форум, ще те обявят за идиот

извод: за какво ти е телевизор като не пушиш
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 721
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: 1.9 асз

Мнение от ogromnii »

ако цялото дъвкане е за "грешката" от първия пост в темата, то това не е грешка, не е и бъг на аутокома, виждал съм я и с ваг-ком когато връзката с контролера се разпадне при четене на грешки. т.е. най-вероятно е резултат от бърникането на контролера.
относно правописа - всеки прави грешки, ама написаното от харипотър навява на безкрайно дълбока неграмотност, и най естествената реакция на всеки четящ е "тоя не мое да пише думи па камоли софтуер", та колега харипотър, един приятелски съвет, ако искаш адекватно отношение и отговори се постарай в писането поне горе-долу за да не отблъсква :wink: , в последния пост се вижда че можеш.
haripotar
Мнения: 26
Регистриран на: Нед Дек 29, 2013 4:08 pm
Местоположение: София

Re: 1.9 асз

Мнение от haripotar »

Може ли някои, да погледне бина, че вече тази кола я писах поне 10 пъти. :( Колата не върви... вече си мисля, че проблема е хардуерен. Ще съм благодарен, ако някой може да погледне файла за някакви грешки :roll:
ако зададеш въпрос в американски форум, ще ти отговорят
ако зададеш въпрос в руски форум, ще ти отговорят на въпроса с въпрос
ако зададеш въпрос в български форум, ще те обявят за идиот

извод: за какво ти е телевизор като не пушиш
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: 1.9 асз

Мнение от ivanovbg »

Отдавна ти казвах да го качиш, ноо.... Качи го някъде де.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
haripotar
Мнения: 26
Регистриран на: Нед Дек 29, 2013 4:08 pm
Местоположение: София

Re: 1.9 асз

Мнение от haripotar »

ето го модифицирания http://upload.bg/?get_file=cbca69c4c982 ... 2f26079e30
а това е оригиналния http://upload.bg/?get_file=2a409f77cfe2 ... 1a7cc25ccf
ако зададеш въпрос в американски форум, ще ти отговорят
ако зададеш въпрос в руски форум, ще ти отговорят на въпроса с въпрос
ако зададеш въпрос в български форум, ще те обявят за идиот

извод: за какво ти е телевизор като не пушиш
Ilko
КОЛЕГА
Мнения: 247
Регистриран на: Съб Окт 17, 2009 10:33 pm
Местоположение: Монтана

Re: 1.9 асз

Мнение от Ilko »

Според мен доста работа има по този софт да се свърши.
Исканото налягане на турбото не е повече от 2640мбар., въпреки че си задал на едно място 2940 на друго 2800.
С топлия старт явно няма проблем тази кола, ако съдя по това че не е пипано там.
Освен вътре в картите, трябва да се променят и някои неща по осите. Горивото дето ти се е искало да зададеш е твърде много. Отделно, че не го впръсква винаги когато ти се иска.
Според мен няма да стане само с напътствия тук във форума.
Успех все пак.
haripotar
Мнения: 26
Регистриран на: Нед Дек 29, 2013 4:08 pm
Местоположение: София

Re: 1.9 асз

Мнение от haripotar »

да наистина е така, ти определено с в час с картите. Налягането ми е ясно (на 10 тото писане, са се омотали нещата).
Топлия старт също (ако се появи проблем ще задам повече гориво при по-високите температури), истински неясно ми е как да накарам колата да пръска постоянно исканото гориво (знам, че е мн. припушва на не изгоряла нафта), но наистина върви на тласъци, ей с това се бора ... И нещо друго, как да накарам турбото да надува на 1,5 като е в лънч контрол (не че и сега не се изстрелва, ама може и по добре)
ако зададеш въпрос в американски форум, ще ти отговорят
ако зададеш въпрос в руски форум, ще ти отговорят на въпроса с въпрос
ако зададеш въпрос в български форум, ще те обявят за идиот

извод: за какво ти е телевизор като не пушиш
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: 1.9 асз

Мнение от bobolin4o »

Не виждам да е активен лънч контрола. Това 1,5 буст как го искаш - абсолютно или относително?
Има много промени на места, които не са ми ясни и които никога не бих пипал... Единични стойности в нищото...
Теоретично си пожелал 80мг гориво на цикъл, но практически повече от 60 няма и да има ( в оригинал са 50-55 ) защото не са преоразмерени таблиците на дюзите, а казваш че пуши здраво... намирисва ми на хардуер...
Тласъците не мога да гадая защо са, но най вероятно са обвързани със сърчване на турбото.
Те така...
TuningMaster Изображение
0887 704 900
haripotar
Мнения: 26
Регистриран на: Нед Дек 29, 2013 4:08 pm
Местоположение: София

Re: 1.9 асз

Мнение от haripotar »

лънч контрола си е съвсем активен и работи (явно едитора който използваш неоткрива картата). Колата пуши на ниски обороти .... Как да направя тея карти за горивото ?
А за сърч, та тя е дизел няма дросел :?:
Буста е добре (2,8-1,8 в реално време следи графиката) , просто съм пратил, по грешка работна карта. Моля, дайте някакъв пример (по стойности) как трябва да стане горивото :(
ако зададеш въпрос в американски форум, ще ти отговорят
ако зададеш въпрос в руски форум, ще ти отговорят на въпроса с въпрос
ако зададеш въпрос в български форум, ще те обявят за идиот

извод: за какво ти е телевизор като не пушиш
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: 1.9 асз

Мнение от bobolin4o »

Под "сърч" имах предвид "търси" целевото налягане. Тогава ще има сривове в отчетеното количество въздух и съответно в порцията гориво...
Какво имаш предвид с "ниски обороти"? Празен ход или в натоварване да кажем при 1500?
TuningMaster Изображение
0887 704 900
Заключено