ML 270 cdi Р 1189

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
dexter
КОЛЕГА
Мнения: 206
Регистриран на: Сря Юли 08, 2009 3:05 pm
Местоположение: Горна Оряховица

ML 270 cdi Р 1189

Мнение от dexter »

Здравейте, ЧНГ ! Мерцедеса е МЛ 270 цди записва Р1189, проверих дебитомера с осцилоскопа, не ми хареса диаграмата и го сменихме с нов. Налягането в рейката е нормално и варира в границите, имало някъкви клапи по всмукателния колектор? има ли колега който е вадил и чистил такива, за да преценя да връщам ли насам клиента ?
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от bobolin4o »

Или е разкачено моторчето от рейката за клапите, или е дефектно, или има проблем с кабелите до него, или...
Дебитомерът няма нищо общо...
Ако искаш ми се обади.
TuningMaster Изображение
0887 704 900
donkole1
КОЛЕГА
Мнения: 101
Регистриран на: Чет Мар 01, 2012 2:02 pm
Местоположение: Варна

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от donkole1 »

Никога не се оправят с чистене боболинчо е прав,много лесно се трошат пластмасите.С диагнозата можеш да направиш тест на моторчето.
arabiata
КОЛЕГА
Мнения: 116
Регистриран на: Сря Апр 16, 2008 1:35 pm
Местоположение: София,Люлин 1

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от arabiata »

Откачи му рамото,да се движи на воля.
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от oem »

А може тотално да изчезне с препрограмиране на софтуера в моторния блок.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от KLESHTITE »

Аз ги махам като при БМВ
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
dexter
КОЛЕГА
Мнения: 206
Регистриран на: Сря Юли 08, 2009 3:05 pm
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от dexter »

Проблема е в клапите, едната клапа е много износена и подпира и ограничава движението на рейката, от там и моторчето не прави пълния си ход и го записва като проблем, след като ги размърдах грешката се изтри и двигателят заработи. Демонтирахме колекторите, мисля да махна клапите. Моторчето ще го оставя на място да си бръмчи и да го вижда компютъра. Ще има ли проблем ако е без клапи??? :?: :mrgreen:
bayov
КОЛЕГА
Мнения: 78
Регистриран на: Съб Юли 22, 2006 8:23 pm
Обратна връзка:

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от bayov »

не
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от bobolin4o »

Ако клиентът е "кормилджия" ще усети лека загуба на тягата в ниските обороти.
Друг ефект няма.
TuningMaster Изображение
0887 704 900
Todio
КОЛЕГА
Мнения: 568
Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Обратна връзка:

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от Todio »

Не само в ниските обороти, но и в преходните процеси се чувства. Студения старт е по-добър.
donkole1
КОЛЕГА
Мнения: 101
Регистриран на: Чет Мар 01, 2012 2:02 pm
Местоположение: Варна

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от donkole1 »

Карал съм мн такива след механична и софтуерна намеса.Щом аз усещам загуба на мощност,направи сметка какво остава за човек ,който е изминал 80к примерно с тази кола.
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от oem »

Когато софтуерната намеса е коректна разликата е дори към по-добро. Софтуерната намеса не е само отваряне на клапите или изключване на функцията и грешките :) Просто много хора приемат всичко написано в интернет за чиста монета. Същото е и с ЕГР-а. Софтуерното му затваряне не е достатъчно коректно за неговата правилна липса. Би следвало да бъде свързано с коректно авансиране, но много малко хора знаят и могат да го направят както трябва.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
rudoni
КОЛЕГА
Мнения: 779
Регистриран на: Сря Авг 24, 2011 8:40 pm
Местоположение: Крумовград

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от rudoni »

Градски да смятам ли ,че изключваш ползването на емулатори? Или директно да ги премахваме софтуерно?
С нами Бог!

0886 224486
dexter
КОЛЕГА
Мнения: 206
Регистриран на: Сря Юли 08, 2009 3:05 pm
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от dexter »

Сигурно ги премахва софтуерно, за жалост клиента неиска и да чува за каквото и да е решение различно от оригинала , и си купи колектори от морга :mrgreen: , иначе му споменах за корекция на софта . Колегата Оем ми е на 100 метра щяхме да разберем как става :D ......
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от bobolin4o »

Не искам да навлизам в излишни спорове, но...
Ники, съгласи се с мен, че ако можеше да се постигне поведението в дадените режими на двигателя без наличието на тези клапи, то в завода нямаше да ги монтират и нямаше после да се чудим как да ги елиминираме софтуерно и да настройваме торбата да работи по същия начин без тях...
Може и да перефразирам - в завода са направили перфектния двигател и после са го накичили с разните му там клапи, рънъри и тем подобни, след което се е наложило да го съживят посредством нови настройки за да постигнат първоначалните му параметри... и всичко това е направено, че да има какво повече да дефектира и да се сменя? :lol:
TuningMaster Изображение
0887 704 900
Публикувай отговор