ML 270 cdi Р 1189

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от oem »

Не. Всичко това е за да покрива шибаните евро стандарти :)
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
stefo
КОЛЕГА
Мнения: 135
Регистриран на: Вто Май 11, 2010 8:09 pm
Местоположение: Казанлък

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от stefo »

Защо да са шибани? Стандартите за екологичност са много хубаво нещо.Трябва да си пазим земята.По тая логика да не ползваме тоалетни и всеки да с...ре и п..ае дето му падне.
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от bobolin4o »

oem написа:Не. Всичко това е за да покрива шибаните евро стандарти :)
Рънъра е свързан с екологията? :roll:
TuningMaster Изображение
0887 704 900
stefo
КОЛЕГА
Мнения: 135
Регистриран на: Вто Май 11, 2010 8:09 pm
Местоположение: Казанлък

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от stefo »

Доколкото съм наясно при всички мотори, бензинови или дизелови, клапите във всмукателния колектор са за подобряване на работата на мотора във колкото се може по голям диапазон от режими.
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от oem »

Това не е целта. Това е следствие :) Главната цел е да се понижат някой токсични емисии в газовете. Обърнете внимание също кога клапите са затворени, полузатворени и кога се отварят напълно. Забележете в същото време какво става с ЕГР-а. Когато ЕГР е отворен повечко скоростта в смукателната система пада. Това някой го е забелязал едно време и е решил че за да може хем да има скорост, хем да не се задушава мотора на пълна газ ще монтира едни клапички за да може да има добро хомогенизиране на сместа дори когато имаме голямо количество изгорели газове при прясната смес. За авансирането няма да обеснявам.

Тествано е на дино, че след премахването на двете и с корекция в авансирането въртящия момент скача повече от фабричните данни.

П.П. Сега не искам да се ражда спор кое е целта и кое следствието. Тъй като на някои места пишат едното, на други другото. по принцип важно е това, че се какво правят и какво не. Ще гледам да намеря графиката от тестовете на диното.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
rudoni
КОЛЕГА
Мнения: 779
Регистриран на: Сря Авг 24, 2011 8:40 pm
Местоположение: Крумовград

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от rudoni »

Оем(градски),по-горе питах дали не може да се емулират както ЕГР,ФАП и ДПФ и някой правил ли е опит?Имах проблем с един Сааб с Опелов мотор но там са с вакуум и се оправих физически ,но тук ?
С нами Бог!

0886 224486
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от bobolin4o »

Сега остава само да обяснявам на следващия клиент с такъв ML и с прецакано моторче за клапичките как ще му взема повече пари да му го премахна, че и EGR-а, че и да го донастройвам, а не да го сменя с нов, както той е решил. А може би всъщност трябва и по-евтино да му излезе, че да се навие... :mrgreen:
TuningMaster Изображение
0887 704 900
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от bobolin4o »

rudoni написа:Оем(градски),по-горе питах дали не може да се емулират както ЕГР,ФАП и ДПФ и някой правил ли е опит?Имах проблем с един Сааб с Опелов мотор но там са с вакуум и се оправих физически ,но тук ?
Някъде ми се беше мярнало описание как с едно съпротивленийце се измамва компа, че моторчето е наред и изхвърляш всичко на боклука... ама като не ме интересува подобно решение...
Търси по нета, все ще го намериш...
TuningMaster Изображение
0887 704 900
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 720
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от ogromnii »

по принцип производителите се стремят да покрият екологичните изисквания без да скопяват мотора, и балансът между двете води до нелепите конструкции които дискутираме
премахването на това и онова софтуерно може да увеличи или намали въртящият момент, но без никакво съмнение не толкова премахването, колкото софтуерната намеса увеличава неколкократно емисиите.
махането на дроселчетата при по стари коли, със сериозно налепени с гнус смукателни колектори, и съответно чувствително намалено сечение понякога не само не скопява двигателя а даже го поободрява :mrgreen:
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от ivanovbg »

Само веднъж ми се е наложило да сменя само моторчето. В останалите случай комплект с колекторите или по често само колекторите.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
rudoni
КОЛЕГА
Мнения: 779
Регистриран на: Сря Авг 24, 2011 8:40 pm
Местоположение: Крумовград

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от rudoni »

В моя беден район как да кажа на клиента ,че му струва 1050лв ?!Това за Фронтера която правих последно с такъв проблем. И върви комплект и като внесат по моргите веднага се изкупуват.
С нами Бог!

0886 224486
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от oem »

На всички Ви е ясно кое съсипва клапите в колекторите на повечето коли. Именно гнусотията от сажди и масло която се залепя по тях. Кога някой ще си купи нов смукател или чисто нов ЕГР, или най-често и двете заедно. Моргаджийския смукател колко точно време ще изкара особено в нашата мила родина където колите се карат най-често на къси разстояния?

bobolincho, съжалявам че не харесваш начина по който разсъждавам. Разбира се винаги когато съм имал възможност съм предлагал и двата варианта, и никога клиент не е казал купуваме ново. Новото никога няма да изкара толкова колкото е изкарало първия път по ред причини. Ние правим коли който са минали половината си живот преди това. Обикновено коли на по над 300 000 км. Нов колектор няма да направи мотора и прилежащите му компоненти нови.

Такова мнение съм си изградил за тези системи и почти винаги ме влече това тях да ги няма освен ако колата не е на малко километри.

Относно емулирането. Противник съм на това и не се занимавам с емулатори тъй като те емулират данни на състояние. Не могат да имат контролни функции както софтуерните варианти.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
slavy
Мнения: 19
Регистриран на: Вто Юни 13, 2006 11:53 pm

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от slavy »

Именно гнусотията от сажди и масло която се залепя по тях. Кога някой ще си купи нов смукател или чисто нов ЕГР, или най-често и двете заедно
+турбо /за по-малко масло/,+ремонт дюзи /за по-малко сажди/ и то стана цяла кола. Истината е че идеални колите няма да ги направим, можем да им вдъхнем поне още малко живот.
presko79
КОЛЕГА
Мнения: 528
Регистриран на: Пон Мар 02, 2009 9:08 pm
Местоположение: gabrovo

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от presko79 »

slavy написа:
Именно гнусотията от сажди и масло която се залепя по тях. Кога някой ще си купи нов смукател или чисто нов ЕГР, или най-често и двете заедно
+турбо /за по-малко масло/,+ремонт дюзи /за по-малко сажди/ и то стана цяла кола. Истината е че идеални колите няма да ги направим, можем да им вдъхнем поне още малко живот.
Естествено срещу заплащане.

Аз не посмях да се вклю. в темата и предполагам ,че са като при БМВ,но там има един и същ мотор с/без клапи в колектора като същите падат вътре и знаете какви са последствия и т.н.
Бензина е за измиване на дизелови части.
donkole1
КОЛЕГА
Мнения: 101
Регистриран на: Чет Мар 01, 2012 2:02 pm
Местоположение: Варна

Re: ML 270 cdi Р 1189

Мнение от donkole1 »

За емулирането със съпротивление и аз съм мяркал из нета но за Опел.
Публикувай отговор