Рено сценик 2-1,5дци

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
stoqn
КОЛЕГА
Мнения: 88
Регистриран на: Съб Май 21, 2011 10:13 pm
Местоположение: Добрич

Рено сценик 2-1,5дци

Мнение от stoqn »

Здравейте колеги 2 дена се мъчих да открия проблем на това рено моля дайте някакви напътствия от опит.Колата прави следното пали от раз, работи гладко само в движение на 4 или 5 предавка при рязко натискане на газта светва надпис инжекцион фаулт мисля и едно изписукване и надпис стоп .Колата продължава да върви не угася мисля че не губи и мощност .Изписва грешка P0089 при четене с Адиа ,при четене с Аутоком DF772 .Мисля че значеше проблем в налягането на рейла.НЕ съм вчерашен мн коли съм оправял с този проблем но тая нещо не става.На живи данни гледам в движение найстина когато малко преди да изспише грешката между исканото и реалното се получава около 300 бара разлика което е много .В смислъл реалното е с 300 по малко от исканото.Прави го в диапозона между 800 и 1400 бара като в по малките барове е по малка разликата .На празен ход няма проблеми ,форсирване на място също няма разминаване между искано и реално.Колата е с гумена помпа няма електрическа в резервоара.Почнах от най простото.Замерих дюзите обратното перфектно почти няма разминаване между всичките и за 1 мин едвам почна да пълни колбите.Направих 2 опит на 3000 оборота същото.Смених 2 регулатора 2 употреба от автоморага.Не съм сигурен на 100% че бяха читави защото първия като запалих на пр ход колата заработи остро гледам налягането 900 бара.Извадих го сложих го в ултразвука оправи се но пак в движение същото .2 регулатор не го чистих направо го хакнах но ми направи впечетление че запалва малко по трудничко една идея повече от оригиналния му.Преди мене клиент ходил при колега казал му помпата за високото .Колата е 2004 г на 200000км.Сякаш е рано за нея.Филтъра не съм го гледал но клиента ми каза че го е правила и преди да го смени и след смяната.Като я карам и я напъна и светне надписа слизам да видя дали ръчната помпичка не се е свила да не би в резервоара цедката да не пуска достатъчно нафта добре е .Взех регулатор нов др седмица мисля да го хакна .Четох в нета да видя филтъра ако има стружки значи е помпа.Друг начин да я диагностицирам .Питам защото не е проблем да сложа нов регулатор но ако не се оправи не мога да му взема пари и ще си имам нов регулатор който кой знае кога пласирам въпреки че е масов .Приемам съвети.На диагностика не излиза никакво инфо за процентно отваряне на регулатора като на БОШ системите,ДЕЛФИ кво да кажа.Блгодаря:)
donkole1
КОЛЕГА
Мнения: 101
Регистриран на: Чет Мар 01, 2012 2:02 pm
Местоположение: Варна

Re: Рено сценик 2-1,5дци

Мнение от donkole1 »

Имал съм такъв проблем при мен се оказа от буксичката на регулатора.Само че с доста по стабилни колебания в налягането и се опитваше да гасне
rangel1
КОЛЕГА
Мнения: 630
Регистриран на: Пон Апр 20, 2009 6:36 pm
Местоположение: Русе

Re: Рено сценик 2-1,5дци

Мнение от rangel1 »

Според мен не се набутвай с регулатора проблема е или в помпата или инжектори.
Бих дал някой идеи за по точно локализиране но просто нямам практика а само теория та да не се излагаме,пък и в бг никой не плаща за точна диагноза защото процеса по някога е много трудоемък и голяма главоблъсканица та съответно и цената става сериозна и затова гледам и чувам че колегите въобще не си губят времето с глупости а я карат масово на проба грешка,пък и хорицата са си свикнали да сменят всичко до като се реши даден проблем :idea:
И за това не виждам проблем да смениш регулатора (което си направил)после помпата и т.н.
За да не звучи като спам:
1 бих проверил с паралелен дачик и аналогови волтмера +осци на клапана дали системата за контрол работи адекватно
2 проверка на помпата какво може на стартер
3 проверка на излишното в диапазона на явяване на проблема (високо налягане)и като знам дебита на помпата в дадения режим..................................и т.н.
Карай по нашему аз вече така правя и съм доволен по се изкарва лев (опитвам се да говоря сладко и убедително и докато се усети сме сменили всичко и проблема е решен :lol: И човека вика голям майстор :lol: Пък преди си викаха е тоя сега се учи на моята кола :roll:
Извинявай ако не ти допада мнението ми но това е голата истина.
rudoni
КОЛЕГА
Мнения: 779
Регистриран на: Сря Авг 24, 2011 8:40 pm
Местоположение: Крумовград

Re: Рено сценик 2-1,5дци

Мнение от rudoni »

Стояне,аз съм бензанджия и с нафта си мия ръцете и частите ,но се налага в този отдалечен край да барам и нафтови печки.Направих си при стругар тапа на рейла с размерите на регулатора за да проверя налягането и работата на датчика отчитащ налягането.Ефекта от тапата-Ако помпата работи и дюзите нямат обратка пали и веднага гасне (свръх налягане) и датчика работи;оттук следват и другите поби като гледаш и живи данни и с волтмера показанията за сравняване .Много е но почни от тук.
С нами Бог!

0886 224486
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Рено сценик 2-1,5дци

Мнение от oem »

Измери обратното от дюзите и ще ти стане ясно кои са за ремонт :)
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
auto215
КОЛЕГА
Мнения: 139
Регистриран на: Чет Мар 26, 2009 1:15 am
Местоположение: София

Re: Рено сценик 2-1,5дци

Мнение от auto215 »

Свали помпата за високо налягане и я разглоби, от предната страна от към ангренажното колело има трансферна помпа разглоби я и нея визуално се вижда ако има проблем в нея,доста често дефектира и се получава горенаписания ефект с недостатъчното налягане при по високи обороти :wink:
"Теория" е, когато всичко е ясно, но нищо не работи. "Практика" е, когато всичко работи, но не е ясно защо..Гризането на дърво е полезно за размърдване на мозъка :oops:
Публикувай отговор