Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
madfos
КОЛЕГА
Мнения: 64
Регистриран на: Вто Авг 10, 2010 10:51 am

Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Мнение от madfos »

След зареждане с кофти нафта и навъртяни 3000 км, спринтера при натискане на педала за газта при ускорение угасва.
В последствие започва да не пали и от място. При диагностика записва грешка P1187 - Rail pressure monitoring. О-пръстените и тефлончето бяха видимо повредени. Подменени са с ремонтен комплект-резултат няма. При въртене на стартер налягането в рейла е 60-80 бара. На скорост пали веднага и налягането в рейла е около 300 бара. Утре ще измеря обратното количество гориво. Евентуално ще пробвам и с друг регулатор и друг датчик за налягането.
Ако можете да ме насочите тази грешка която набива с какъв косур е свързана.
Благодаря.
Когато майстор е при жена ти и майстор ти прави колата - работа при него нямаш!
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Мнение от ivanovbg »

С ниско налягане колега.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
rockton
КОЛЕГА
Мнения: 595
Регистриран на: Вто Май 27, 2008 7:29 am
Местоположение: Захарна Фабрика

Re: Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Мнение от rockton »

ivanovbg написа:С ниско налягане колега.
-Точно казва Краси! Не подържане на нормално работно налягане в рейла, до сега не съм имал случй да се оака датчика за следене на налягането, най често се осира регулатора на налягането, почни от него и няма да сгрешиш, а към мерене обратното на дюзите, правилно си се насочил.
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
arabiata
КОЛЕГА
Мнения: 116
Регистриран на: Сря Апр 16, 2008 1:35 pm
Местоположение: София,Люлин 1

Re: Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Мнение от arabiata »

Умрели дюзи
presko79
КОЛЕГА
Мнения: 528
Регистриран на: Пон Мар 02, 2009 9:08 pm
Местоположение: gabrovo

Re: Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Мнение от presko79 »

arabiata написа:Умрели дюзи
То да ти кажа какво живо има в мерцедес....

Мисля ,че по темата възможностите са изчерпани,регулатор ,дюзи ,CR помпа ,но там ще се хваща и в живи данни.
Бензина е за измиване на дизелови части.
madfos
КОЛЕГА
Мнения: 64
Регистриран на: Вто Авг 10, 2010 10:51 am

Re: Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Мнение от madfos »

Равносметката от теста за обратно количество гориво при въртене на стартер за 30 сек. - Втората дюза пълни 13ml. гориво. Другите три почти нищо не връщат.
Когато майстор е при жена ти и майстор ти прави колата - работа при него нямаш!
galin
КОЛЕГА
Мнения: 146
Регистриран на: Пон Авг 31, 2009 12:09 am
Местоположение: Бургас

Re: Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Мнение от galin »

Регулатор, смело. С един колега ги пукаме да ги сменяме, има ефект също и да го свариш в ултразвука.
Todio
КОЛЕГА
Мнения: 568
Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Обратна връзка:

Re: Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Мнение от Todio »

И като свари регулатора как ще спре обратното на втора дюза?? :?: :?:
madfos
КОЛЕГА
Мнения: 64
Регистриран на: Вто Авг 10, 2010 10:51 am

Re: Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Мнение от madfos »

Смених дюза с втора употреба. Пали мудно след 4-5 сек. въртене. Прекъсва и няма мощност. Ще пробвам с друга "по-читава" дюза втора употреба, че клиента се озъби като разбра цената на една нова дюза.
Аутокома няма корекция на дюзите на живи...
Някой пробвал ли е да впише дюза с аутокома?

Явно козата си сака пръч - сиреч стар диагноза...
Когато майстор е при жена ти и майстор ти прави колата - работа при него нямаш!
presko79
КОЛЕГА
Мнения: 528
Регистриран на: Пон Мар 02, 2009 9:08 pm
Местоположение: gabrovo

Re: Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Мнение от presko79 »

Ако е до 2006 год мотора ,дюзите не се вписват .
Бензина е за измиване на дизелови части.
Todio
КОЛЕГА
Мнения: 568
Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Обратна връзка:

Re: Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Мнение от Todio »

Явно на клиента ще му излезе по-евтино 5 пъти да сваляш и качваш тръбите, да сменяш подложки и болтове, от колкото да прати и четирите дюзи на стенд и да реши проблема.
http://www.ebay.de/itm/EINSPRITZDUSE-IN ... 2307b19533
madfos
КОЛЕГА
Мнения: 64
Регистриран на: Вто Авг 10, 2010 10:51 am

Re: Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Мнение от madfos »

Носи ми втора дюза пак употребявана. Резултатът - не пали от място, забива като го напънеш със същата грешка P1187. Проверих обратната нафта - при извадени букси на четирите дюзи и въртене на стартер, втората (подменена от моргата) дюза дава за 30 сек. 20 мл. излишно гориво.

Утре с нови дюзи. :D
Когато майстор е при жена ти и майстор ти прави колата - работа при него нямаш!
madfos
КОЛЕГА
Мнения: 64
Регистриран на: Вто Авг 10, 2010 10:51 am

Re: Sprinter 211 CDI - не пали и гасне в движение

Мнение от madfos »

Проблема е решен.
Комплект сменени дюзи - пали трудно, не набива грешка.
Сменен регулатор - пали от раз и всичко е ок.
Благодаря на всички отзовали се.
Когато майстор е при жена ти и майстор ти прави колата - работа при него нямаш!
Публикувай отговор