Нисан Мурано клапани

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
Kosaca
КОЛЕГА
Мнения: 31
Регистриран на: Нед Окт 17, 2010 4:24 pm
Местоположение: Italy,Villarica

Re: Нисан Мурано клапани

Мнение от Kosaca »

По темaтa зa стомaнените леглa имa много изписaно ,НО НЕ В Бъкгaрски форуми,нaй веЧе търсете в руски форуми,aнглийски,aмерикaнски и итaлиaнски.
Имa стомaнени седлa,Бронзови,Чугунени,метaло-керaмиЧни и още много други.
Помня Че преди кaто ги нямaше по мaгaзините (продaвaт се нa Federal mogul,пръстени в опaковкa сaмо трябвa дa се нaпрaви фaскaтa след кaто се монтирaт) и ги прaвехa от лaгерните шийки нa рaзпределителните вaлове.
Aз лиЧно не съм гaзaджия,Но се интересувaм достa.
Първия ДВГ е рaботил нa гaзообеaзно гориво a не нa теЧно!

Гaзтa е хубaво нещо,но зa дa нaйстинa ефективно трябвa дa се препрaви и двигaтеля,не е достaтъЧно сaмо дa се нaхвърлят кaбели,дюзи,изпaрител и т.н. и готово,после се поЧвa клaпaни,зaгубa нa мощност,висок рaзход и т.н. ,a и гaзтa е по-екологиЧнa.

A по въпросa зa темaтa,AГУ,кaкво,къде и нa кои двигaтели дa се нaпрaви преди монтaж нa AГУ инфо имaм,НО ПОВЯРВAЙТЕ нямaм време дa се оргaнизирaм и дa пишa.
Дaже в моментa пишa от телефонa :mrgreen: .

Зaмислям aстрaтa ми дa я препрaвя изцяло зa гaз aмa ще мине достa време дотогaвa.
тел. 003593209333963

Skype- lada_japan,rusia
ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 1118
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: Нисан Мурано клапани

Мнение от ipivan »

stoqn написа:Те му открили още една бобина .Аз смених една и 6 бр свещи NGK LPG по 37 лв.бройката.Питам се струва ли си ядовете с тия газови за някой коли.Спестяваш на бензиностанцията даваш по сервизи ама нали и ние трябва да имаме работа.
Тази бобина защо газаджиите и видяха проблема!?Това че плзвателя на автомобила не усеща проблем на бензин а на газ има проблем,не означава че проблема е в газовата!
Вчера имах такъв случай с Голф,1.6,AEK с ГИ.Газаджията дето е монтирал ГИ не намерил проблем в газовата и го е пратил на бензинова диагностика.Там му казали,че с бензина всичко е наред.Палеца на делкото беше прегорял,което си вижда с просто око.След смяна на палец,капачка,кабели и свещи мотора заспа(без да се пипа нещо по газовата).
Препоръчвам на колегите които се занимават с диагностика като не намерят проблем да не казват категорично,че всичко е наред по колата а да казват,че не са открили проблем!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Нисан Мурано клапани

Мнение от bobolin4o »

Еми те тези колеги, които не могат да локализират явен проблем, по-добре да пренасочат дейността си...
И баба ми знае, че когато двигателят работи на газ, калпавото запалване си показва магариите.
И въобще какви са тези газаджии, дето не могат да видят, че проблема е в запалването (знаят само да дупчат и да режат маркучи и кабели :) ) ; а пък какви са тия диагностици, дето от газ не разбират? Ми тя (газта) е повсеместно навлязла... и като вдигне бай диагностик (20 лева за четене и триене на грешки) капака, и като види, че има газ - "проблемът е в газовата... изтрих ти грешките, ходи при газаджията..."
TuningMaster Изображение
0887 704 900
venelek
КОЛЕГА
Мнения: 534
Регистриран на: Вто Яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Re: Нисан Мурано клапани

Мнение от venelek »

bobolin4o написа: "проблемът е в газовата... изтрих ти грешките, ходи при газаджията..."
Е то това стана,защото се навъди по един аутоком във всеки гараж.И сега сульо и пульо грешки трият.Като че ли е молив с гумичка да го изтриеш.
Един колега(механик) има и вюрт даже,ама в понеделник ще ми носи личната си кола че нещо гумичката не работи явно :lol:
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
rudoni
КОЛЕГА
Мнения: 779
Регистриран на: Сря Авг 24, 2011 8:40 pm
Местоположение: Крумовград

Re: Нисан Мурано клапани

Мнение от rudoni »

bobolin4o написа:Еми те тези колеги, които не могат да локализират явен проблем, по-добре да пренасочат дейността си...
И баба ми знае, че когато двигателят работи на газ, калпавото запалване си показва магариите.
И въобще какви са тези газаджии, дето не могат да видят, че проблема е в запалването (знаят само да дупчат и да режат маркучи и кабели :) ) ; а пък какви са тия диагностици, дето от газ не разбират? Ми тя (газта) е повсеместно навлязла... и като вдигне бай диагностик (20 лева за четене и триене на грешки) капака, и като види, че има газ - "проблемът е в газовата... изтрих ти грешките, ходи при газаджията..."
Извинявам се ,че не е по темата вече (но вие вдигнахте пердето)!
В един сервиз в Пловдив видях табела - Четене на грешки- 25лв., триене на грешки -20лв. Е това е бизнес! :mrgreen: А ти се кьори над чипове и платки за някакви си пари! Аз горях от една АГУ и вече не барам, но май ще се върна защото там е "ляба"!
По темата-регулиране на температурната хлабина на клапаните! И да забравим за тез легла от стомана! скъпо удоволствие! Температурната ерозия не може да се избегне! Може да се намали с използването на ТАР ,ама то собствениците като видят ,че ги натоварваш допълнително отказват и си принуден и ти да правиш като газаджиите. " Лошо, Седларов ,лошо!" -цитат "Опасен чар".
С нами Бог!

0886 224486
Публикувай отговор