Проблем с W212 - стопена геометрия ?!

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
Sofeto
КОЛЕГА
Мнения: 109
Регистриран на: Пет Окт 12, 2012 7:34 pm
Местоположение: Стара Загора

Проблем с W212 - стопена геометрия ?!

Мнение от Sofeto »

Проблема е че колата в движение прекъсва. Прекъсва така- тръгваш караш минава 2500 об и отсича все едно реже горивото след 2 секунди изсипва всичката тяга и те залепя и след 2 секудни пак забива, забива много силно. При четене със стар диагноза - помни управление на турбото. Реших да я видя в движение и хоп, налягането скача и спада със забиването. Набързо проверих за спукан маркуч или кулер, но за здрави. Продължава да помни управлението на турбото (електрическо е от тея с моторчето с електроника с три кабела има (+) (-) и PWM сигнал, - всичко има. Интересното е че на контакт постоянно мести морорчето от горе до долу.
Клиента ми каза че преди 5000км са сменили средна част на турбото в турция.
Тук става интересно реших да разкача лоста с който движи геометрията и хоп- в крайно долно положение на мотора геометрията не стига до долу и на разкачена геометрия се трие грешката и мотора не шава толкова.
Готово- заседнала геометрия- ок свалям.

Ден втори - днес свалих турбото и разглобих геометрията (свалянето на пръв поглед лесно после много псуване) Оказа че се перките са превити много грубо и в краичетата си са леко разтекани все едно са горени с оксижен, за пръв път виждам такова нещо, Идеи на какво се дължи - дюзи са ОК

възможно ли е по време на регенерацията да става нещо?
rockton
КОЛЕГА
Мнения: 595
Регистриран на: Вто Май 27, 2008 7:29 am
Местоположение: Захарна Фабрика

Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!

Мнение от rockton »

Sofeto написа: Идеи на какво се дължи
-Според мен се дължи на това!!,
Sofeto написа: преди 5000км са сменили средна част на турбото в турция.
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Todio
КОЛЕГА
Мнения: 568
Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Обратна връзка:

Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!

Мнение от Todio »

Ако искаш някой да ти помогне, поне си задай въпроса правило, защото цял ден се чудя на това W212 какъв мотор има???. Щом четеш със Стар диагноза, трябва да имаш и EPC, а там пише, че управлението и компресора са неразделни части. От тук следва извода, че бъраникането по турбината е само прах в очите на клиента. В Стар диагнозата има процедура за проверка на турбината - там какво става?
Sofeto
КОЛЕГА
Мнения: 109
Регистриран на: Пет Окт 12, 2012 7:34 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!

Мнение от Sofeto »

Todio написа:Ако искаш някой да ти помогне, поне си задай въпроса правило, защото цял ден се чудя на това W212 какъв мотор има???. Щом четеш със Стар диагноза, трябва да имаш и EPC, а там пише, че управлението и компресора са неразделни части. От тук следва извода, че бъраникането по турбината е само прах в очите на клиента. В Стар диагнозата има процедура за проверка на турбината - там какво става?
Колега много добре знам че турбото и управлението се продават заедно.
Дори проверих цена 5500лв. Извинявам се че не споменах с какъв мотор е - 3.5 v6 в момента не ги помня наизуст номерата на мотора. Води се E 350 CDI BlueEFFICIENCY
Другото е че със стандартния софт на стар диагнозата няма W212 И го чета през Xentry.
Да пуснах тест на турбото и по време на теста когато му задам да помпи максилано управлението на турбото постоянно прескача от краино долно до краино горно положение, на разкачена геометрия по време на теста не прескача и държи в краино горно положение (в което се стреми да изгради максимално налягане).

Днес монтирах отново турбото(и изправих лопатките така че да може да стигне до краините си положение актуатора) и първоначално мина теста , правих пътна проба но колата пак прекъсва и помни турбото. Като се върнах отново разкачих лоста на геометрията и отново не достига краино долно положение. Явно като загрее и лопатите се кривят пак.

Кофти работа защото загубих повече от 2 дни , и ме съмнява клиента да си купи турбо.
Todio
КОЛЕГА
Мнения: 568
Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Обратна връзка:

Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!

Мнение от Todio »

Свали ауспуха и пробвай. Виж колко е задръстен филтъра (PDF). Има ли течност и коректно ли отчита всички тези параметри.
Sofeto
КОЛЕГА
Мнения: 109
Регистриран на: Пет Окт 12, 2012 7:34 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!

Мнение от Sofeto »

Ще пробвам . Иначе диференциалното не е високо... Сажди дава към 1грам че има.
mickey
Мнения: 3
Регистриран на: Пон Ное 18, 2013 12:33 am

Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!

Мнение от mickey »

Sofeto написа:Ще пробвам . Иначе диференциалното не е високо... Сажди дава към 1грам че има.
Проблема е в турбото колега, докато не се смени геометрията с нова и не се настрои турбината нищо няма да стане
Sofeto
КОЛЕГА
Мнения: 109
Регистриран на: Пет Окт 12, 2012 7:34 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!

Мнение от Sofeto »

Аз я настроих но изкара много малко време.
Проблема е решен - клиента си купи чисто ново турбо комплект.
Todio
КОЛЕГА
Мнения: 568
Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Обратна връзка:

Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!

Мнение от Todio »

Все пак козата си иска ПЪРЧ???
Sofeto
КОЛЕГА
Мнения: 109
Регистриран на: Пет Окт 12, 2012 7:34 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!

Мнение от Sofeto »

+1 От самото начало бях се насочил там ама странични фактори ми размътиха водата
Todio
КОЛЕГА
Мнения: 568
Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Обратна връзка:

Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!

Мнение от Todio »

Все пак трябваше да провериш изпускателната система, защото подвитите връхчета на геометрията, показват че турбината работи с по-висока температура. Дано новата турбина задържи по-дълго време, Аз имах аналогичен случай и сменихме целия ауспух.
traqnsavov
КОЛЕГА
Мнения: 350
Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
Местоположение: Варна

Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!

Мнение от traqnsavov »

Todio написа:Все пак козата си иска ПЪРЧ???
да, да така е не можеш да ги залъжеш с чеп...
коза си сака пръч момчета... :lol: :lol:
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Sofeto
КОЛЕГА
Мнения: 109
Регистриран на: Пет Окт 12, 2012 7:34 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!

Мнение от Sofeto »

Todio написа:Все пак трябваше да провериш изпускателната система, защото подвитите връхчета на геометрията, показват че турбината работи с по-висока температура. Дано новата турбина задържи по-дълго време, Аз имах аналогичен случай и сменихме целия ауспух.
Според мен е възможно да са стопени от пускане на масло в топлата част, заради което първоначално са сменили турбо картидж-а

Съгласен съм. Но нов катализатор + дпф филтър е над 7000лв другото е да се премахне софтуерно на което не съм фен. Колата е издадена вече.
Todio
КОЛЕГА
Мнения: 568
Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Обратна връзка:

Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!

Мнение от Todio »

С трици маймуни не става. Не може кола за 80000 евро, да поддържаш с пари за Москвич :lol: :lol: :lol:
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Проблем с W212 - стопена геометрия ?!

Мнение от bobolin4o »

Todio написа:С трици маймуни не става. Не може кола за 80000 евро, да поддържаш с пари за Москвич :lol: :lol: :lol:

Що да не може? Може и още как!
Само че, накрая колата си заприличва на Москвич от всякъде...
TuningMaster Изображение
0887 704 900
Публикувай отговор