Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
Sofeto
КОЛЕГА
Мнения: 109
Регистриран на: Пет Окт 12, 2012 7:34 pm
Местоположение: Стара Загора

Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****

Мнение от Sofeto »

Здравейте, скоро пуснах тема че си търся кола.

Еми ето преди няколко дни си взех (' запазена ') Vectra C 1.9 Z19DT
Уж гледах с ктс преди да я купя (но беше топла и палеше супер) но на другата сутрин запали много трудно на студено . На втората сутрин се въоражих с оп кома и почнах да дебна непаленето

Проблема е следния -

Първото палене на колата е супер трудно припалва и гасне така 5-8 секудни,на второто завъртане пали и работи добре изпушва светъл дим и после всичко е наред. веднага след това ако завъртя пали сравнително добре.
През целия ден пали с една идея по бавно от другите с тоя мотор , но пали без проблем.
Малко профи данни -
Налягане по време на непаленето - 330-400бара. (мени се но не пада под 300)
Ток на стартера - 260А
Напрежение - 10.2 -10в
Помни грешка постоянно реле подгряване - свещи за здрави , сменях релето с друго пак го помни. С ктс го задейства и работи но грешката не се трие.(като имам време ще меря инсталация)
Когато запали налягането не се мени много - 310-290 и то рядко.

Днес чистих резервоара и проверявах помпата вътре в него - помпата работи , но от резервоара извадих една медуза боклук хванала цедката.

Отворих да сменям горивен филтър - филтър липсва :shock: няма го. Колко е карана така - поне 100км . ужас ужас

корекции на дюзите няма да постна днес защото ми дават голяма разлика оп кома и ктс-а с ктс всички са добре с оп кома на 3 цилиндър е +2.5 утре ще изследвам разликата между тестерите.
Компресия мерих - на 25 ми изплю манометъра и нещо се прецака но я отписвам като проблем.
Утре ще меря количества на дюзите.
Други идеи?
В англииския форум всички с този мотор ревът от стартер ето клип с звук на прецакан и здрав стартер. Моя го оприличавам на вариант 1 но 260А не са много.
http://www.youtube.com/watch?v=RCrykhNWOd8
bayov
КОЛЕГА
Мнения: 78
Регистриран на: Съб Юли 22, 2006 8:23 pm
Обратна връзка:

Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****

Мнение от bayov »

Ток на свещите ходи ли?Вадена ли е свещ да се види къде грее?
п.п Ти страшна кола си взел ДИЗЕЛОВ ОПЕЛ :D
Sofeto
КОЛЕГА
Мнения: 109
Регистриран на: Пет Окт 12, 2012 7:34 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****

Мнение от Sofeto »

Ходи като го пусна с ктс-а , грее нормално. По принцип комън реила пали и без подгрев. А мотора не е опел , нещо италианско е , поринцип са читави.
май...
Ilko
КОЛЕГА
Мнения: 247
Регистриран на: Съб Окт 17, 2009 10:33 pm
Местоположение: Монтана

Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****

Мнение от Ilko »

Това не е Опел а Фиат и при тия температури му е през """ дали има свещи и дали греят.
Не ми се търси сега, това 16 клапана ли е или 8? Може да затапиш ЕГР за проба и в двата случая. Ама само за проба, щото ше "ревне" че не работи като покараш така, иначе ако ме питаш мен - работи , не работи затапвай го и го затвори софтуерно. Ако е 16в. виж има ли вихрови клапи и в какво състояние са.

П.П. А .... ти си знаеш, че е Фиат явно ма аз да си кажа. И да особено 8 клапановия е доста безпроблемен.
Sofeto
КОЛЕГА
Мнения: 109
Регистриран на: Пет Окт 12, 2012 7:34 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****

Мнение от Sofeto »

8 клапановият е , до сега 3-4 дни не е хванал егр, ако беше отворен досега щеше да ревне, ще му сложа една плочка за пробата ама ме съмнява.
presko79
КОЛЕГА
Мнения: 528
Регистриран на: Пон Мар 02, 2009 9:08 pm
Местоположение: gabrovo

Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****

Мнение от presko79 »

На мен ми прилича на дюзи.Тоест разпръсквачи.
Това ,че си им гледал корекциите не означава ,че работят добре.Особено момента със суровото гориво излизащо сутрин от аспуха.
И да мотора е здрав и хубав.
Бензина е за измиване на дизелови части.
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****

Мнение от bobolin4o »

Преди няколко дена имах Вектра с тоя мотор и с тези оплаквания при мен. Разликата беше, че и топла палеше изключително зле. Стартер...
Иначе поздравления за придобивката. Да си я караш със здраве!
TuningMaster Изображение
0887 704 900
Sofeto
КОЛЕГА
Мнения: 109
Регистриран на: Пет Окт 12, 2012 7:34 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****

Мнение от Sofeto »

Днес го свалям за профилактика, иначе мерси за пожеланията ама някак горчиво ми става с тия проблеми :mrgreen:
traqnsavov
КОЛЕГА
Мнения: 350
Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
Местоположение: Варна

Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****

Мнение от traqnsavov »

Днес чистих резервоара и проверявах помпата вътре в него - помпата работи , но от резервоара извадих една медуза боклук хванала цедката.

Отворих да сменям горивен филтър - филтър липсва :shock: няма го. Колко е карана така - поне 100км . ужас ужас
колега трябва да изчистиш цялата система, няма да се разминеш само с резервоара 8)
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Sofeto
КОЛЕГА
Мнения: 109
Регистриран на: Пет Окт 12, 2012 7:34 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****

Мнение от Sofeto »

Всичко съм изчистил, тоест което може да се изчисти, след профилактиката на стартера и сложена добавка в нафтата за дюзи днес сутринта колата запали като нормален комънреил. Стартера върти осезаемо по бързо и няма бял дим Пу пу ще видим как ще е следващите дни. Като изгоря горивото с добавката ще меря пак корекции.
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 720
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****

Мнение от ogromnii »

и си оправи подгрева, че ще се осере катализатора, и ако послушаш "колегите" да махнеш егр-а софтуерно ще си имаш един класически кенеф...
и със здраве да си я караш, двигателя е чудесен, вектрата също си е готина :) да те води само на хубави места
Sofeto
КОЛЕГА
Мнения: 109
Регистриран на: Пет Окт 12, 2012 7:34 pm
Местоположение: Стара Загора

Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****

Мнение от Sofeto »

Благодаря за пожеланията, вече 2 седмици паля добре без дим и проблем сутрин след ревизията на стартера, но този мотор пали една идея по бавно за комън реил, вече наблюдавах 3 вектри и 2 зафири със абсолютно същото палене. Има си налягане и обороти но пали по трудно. За момента я оставям така, колата пали значително по добре от както я взех и няма дим след сутришното палене. Ще видим в студенното как ще е.
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 720
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****

Мнение от ogromnii »

малко със закъснение ми изплува, правих такъв стартер заради същото оплакване, стартера е калпав, износват се втулките и върти бавно, след като след ревизията му си пали нямаш ядове :)
yotov
Мнения: 17
Регистриран на: Нед Ное 16, 2014 10:03 pm

Re: Мъката на монтьора - собствената ти кола да те *****

Мнение от yotov »

по между другото имаш изгоряла свеш, за това набива реле
Публикувай отговор