Опел Вектра 2,2 бензин.
Записва грешка "Р 0601-00 смени или препрограмирай ЕКУ".
Компа е Моторола, не е хибриден, но не е много лесен за отваряне. Имам снимки, ако трябват...
Не се трие грешката, не включва стартера и при принудително подаване на релето пак не пали.
Живи данни си има коректни, иммо-то е програмирано правилно, ВИН също не реве никъде в модулите за ИММО или ИД и т.н.
Изчетох всякакви вариации и описания по тази грешка из нета....
Някъде пишат, че в официален сервиз на Опел могат да сменят софта с работещ, другаде не се получавало, някои палели като се нагрее компа (при мен не става с нагряване).
С някаква доста сложна гимнастика (изтривам грешката и в същото време подавам на стартера) успявам да я накарам да запали, но само за 3-4сек. и гасне.
Та въпроса е - освен в официален сервиз мога ли да сменя софта и с какъв?
Евентуално някакво друго решение?
Смяна на ЕКУ е ясно, ама нещо не намирам засега...
П.П. Ако някой има свален файл от такъв комп бих пробвал с него.
Vectra C Z22SE 2003g.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед Юни 02, 2013 10:48 am
- Местоположение: Видин/София
- Обратна връзка:
Re: Vectra C Z22SE 2003g.
Ама теча в комбинация с работещ Опел тис.Май от 2014 са само онлайн.
Малките нации се държат като проститутки,а големите като гангстери...
Re: Vectra C Z22SE 2003g.
Няма предистория (поне в България) колата е "нов внос"
Била е в сервиз на Опел в Австрия и не е направена, явно по финансови причини.
Иначе колата запали днес с друг комп.
Голям проблем се оказа пин кода на новия.
Аз поне не открих апаратура дето да може да го изчете от ЕКУ-то.
Била е в сервиз на Опел в Австрия и не е направена, явно по финансови причини.
Иначе колата запали днес с друг комп.
Голям проблем се оказа пин кода на новия.
Аз поне не открих апаратура дето да може да го изчете от ЕКУ-то.