Peugeot 307 2.0 HDI RHS мотор - не пали

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
madbg
КОЛЕГА
Мнения: 50
Регистриран на: Съб Мар 23, 2013 12:15 pm

Peugeot 307 2.0 HDI RHS мотор - не пали

Мнение от madbg »

Здравейте
Колата не пали.По точно припукава пали за около 1-2 сек. и гасне(Тогава се вижда че вдига налягане и когато вече трябва да е запалила налягането пада).Ако веднага след това опитам да запаля даже не припуква(В този случай налягането доста ниско -около 80бара).Ако изчакам 2-3 минути пак се опитва да запали.Помпата е сменяна преди има няма 10литра нафта(тогава пак не е искала да запали).Колата е в автокъща и не се кара.Сменях регулатора на наляганто и дюзи - никаква разлика.Не мрънка за имо, когато върти датчиците на колянов и разпр. вал са синхронизирани(осцилоскоп нямам за по сериозна проверка).Грешки има за адитива и модула за упр. на вентилаторите.ЕГРа го чувам че шляпа като засмуча т.е. приемам че не останал отворен.Помпата в резервоара работи като дам на контакт(има добра струя след филтъра).
Пак ли помпа?Ако да какво може да я събаря толкова бързо(накарах ги да си отворят филтъра и да проверят за стружки, но още не са я свършили тая работа)?
Ако имате идеи какво друго да проверя ще се радвам да споделите.
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Peugeot 307 2.0 HDI RHS мотор - не пали

Мнение от ivanovbg »

Връщащото на дюзите как е ?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Todio
КОЛЕГА
Мнения: 568
Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Обратна връзка:

Re: Peugeot 307 2.0 HDI RHS мотор - не пали

Мнение от Todio »

Провери обратното гориво на дюзите и ако дюзите са наред, пак помпа и многооо, многооо чистене на цялата система.
madbg
КОЛЕГА
Мнения: 50
Регистриран на: Съб Мар 23, 2013 12:15 pm

Re: Peugeot 307 2.0 HDI RHS мотор - не пали

Мнение от madbg »

Помпа се оказа.Също така са заминали и двата рег. на налягането с които тествахме.Не че имам голям опит, но за първи път ми се случва такова нещо.Смяната на филтъра и чистенето на системата оставям на щастливите собственици.Да му мисли купувача.
Благодаря за съдействието.
rockton
КОЛЕГА
Мнения: 595
Регистриран на: Вто Май 27, 2008 7:29 am
Местоположение: Захарна Фабрика

Re: Peugeot 307 2.0 HDI RHS мотор - не пали

Мнение от rockton »

madbg написа:Смяната на филтъра и чистенето на системата оставям на щастливите собственици.Да му мисли купувача.
Благодаря за съдействието.
:mrgreen: :lol:
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
rangel1
КОЛЕГА
Мнения: 630
Регистриран на: Пон Апр 20, 2009 6:36 pm
Местоположение: Русе

Re: Peugeot 307 2.0 HDI RHS мотор - не пали

Мнение от rangel1 »

Todio написа:Провери обратното гориво на дюзите и ако дюзите са наред, пак помпа и многооо, многооо чистене на цялата система.
Колега ти пък за кви глупости говориш (ЧИСТЕНЕ МИСТЕНЕ)сега е модерно да се сменят регулатори дюзи и помпи на сяка смяна на масло :lol: Те тия ком рейли били такива боклуци :lol:
Сега сериозно моите големи уважения колега рядко можеш да срешнеш да се говори за почистване след гаф или някой колега да се интересува колко микрона горивен филтър слага.
Идва преди време един таксиджия с рено да му сменя амортисори (нямаше как да откажа)и ми разправя как се побъркал да сменя агрегати по горивната уредба и отишъл в рено и те му казали че ще я оправят но трябва да сменят всичко даже резервоара и тръбичките с нови и той се хили и вика "е....х ги у нещастниците"отишъл пак при някой колега и сменили само регулатора и колата вече била бомба :lol: (със закъснител може би).Нищо не казах просто си усмихнах и си продължих.
Извода кой е нещастника е ясен :lol: Лошото е че има добри и разбрани хора на които ако им се обясни ситуацията няма проблем да платят доста пари само да стане работата максимално добре но масово май се продължава с бързата процедура първо си мислех че го правят нарочно но ..........................................................
madbg
КОЛЕГА
Мнения: 50
Регистриран на: Съб Мар 23, 2013 12:15 pm

Re: Peugeot 307 2.0 HDI RHS мотор - не пали

Мнение от madbg »

rangel1 написа:
Todio написа:Провери обратното гориво на дюзите и ако дюзите са наред, пак помпа и многооо, многооо чистене на цялата система.
Колега ти пък за кви глупости говориш (ЧИСТЕНЕ МИСТЕНЕ)сега е модерно да се сменят регулатори дюзи и помпи на сяка смяна на масло :lol: Те тия ком рейли били такива боклуци :lol:
Сега сериозно моите големи уважения колега рядко можеш да срешнеш да се говори за почистване след гаф или някой колега да се интересува колко микрона горивен филтър слага.
Идва преди време един таксиджия с рено да му сменя амортисори (нямаше как да откажа)и ми разправя как се побъркал да сменя агрегати по горивната уредба и отишъл в рено и те му казали че ще я оправят но трябва да сменят всичко даже резервоара и тръбичките с нови и той се хили и вика "е....х ги у нещастниците"отишъл пак при някой колега и сменили само регулатора и колата вече била бомба :lol: (със закъснител може би).Нищо не казах просто си усмихнах и си продължих.
Извода кой е нещастника е ясен :lol: Лошото е че има добри и разбрани хора на които ако им се обясни ситуацията няма проблем да платят доста пари само да стане работата максимално добре но масово май се продължава с бързата процедура първо си мислех че го правят нарочно но ..........................................................
Ами аз съм казал какво трябва да се направи за да не се повтори(в случая потрети) случката, така, че...
А по принцип повечето хора като си купуват филтър казват "Е те всички са еднакви - дай да сложим най-евтиния".
Todio
КОЛЕГА
Мнения: 568
Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Обратна връзка:

Re: Peugeot 307 2.0 HDI RHS мотор - не пали

Мнение от Todio »

Когато даваш документ (фактура) за свършена работа и някой после си търси правата - ще чистиш и още как. Ако не иска да си плати за цялата галимация по сваляне, качване и т.н, се подписва на работната карта и по живо, по здраво. Някой резервоари се сменят, защото имат прегради и нямат чистене.
Публикувай отговор