Тойота Корола 2004г Д4Д

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Тойота Корола 2004г Д4Д

Мнение от ivanovbg »

1CD-FTV. Пуши черно като се даде газ, на празен ход не пуши и газовете са в нормата. Всичко е ток и жици. Пали от четвърт. Дюзите са проверени. Няма повече или по дебели дифтунки. Не пали чек и грешки не записва, върви на поразия и харчи. Няма теч на въздух. Корекции на дюзите в норми. Все едно е с много богат чип, но... не е, заводска си е. Сложих до нея друга същата - година, двигател, купе .... Също си върви, но не пуши. Абсолютно еднакви или много близки всички параметри. Дебитомер, мап, регулаторните клапани на помпата - разменени ей тъй за проба (не че са показвали някакви отклонения), без ефект. Пушещата с откачен дебитомер и мап си върви като с тях - върти гуми и пуши пак толкова.

Няколко месеца се кара така и не се е счупила.

Та остана ми само една идея - дефектен датчик за налягане в рейла - примерно да е 500 бара, а той да показва300. Да ама трудно се сменя - на доста кофти място зад помпата е. Помпа не ми се вярва защото колкото поиска, толкова си дава налягане - прочетено от компа. Нямам някой 1000баров манометър за да премеря и механично.

В края на краищата ще го сменя, но ако имате друга идея или решен подобен случай казвайте?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 720
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: Тойота Корола 2004г Д4Д

Мнение от ogromnii »

два пъти съм се сблъсквал с безпричинно пушещ дизел, първия се оказа запушен катализатор, тогава си обясних логиката - получаваше се повишено надуване заради рестрикцията, което колата тълкува като добра порция свеж въздух на която впръсква съответно и добра порция нафта, а всъщност толкова въздух през двигателя не минава. Но и колата вървеше лениво, а и просъскваше от снадките на ауспуха...
втория път така и не открих причината най-вече заради ограничено време и бюджет.
ако има опция закачи един манометър след турбината и преди катализатора и виж дали налягането се повишава значително при зор.....
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Тойота Корола 2004г Д4Д

Мнение от ivanovbg »

Като казвам пуши, значи че прави плътен черен шлейф все едно е откачен някой турбомаркуч или постоянно отворен ЕГР. Това и на място и в движение. ЕГР-а също го пробвах да го запуша. Имам чувството, че количеството впръскано гориво зависи само от оборотите. Дебитомера не показва повече засмукан въздух, а и с откачен дебитомер и мап е същото. Вървежа е даже по добър от нормалната. Лошото е , че не може да се прави тунинг на компа... иначе щях да му направя антитунинг :mrgreen:
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Тойота Корола 2004г Д4Д

Мнение от bobolin4o »

Е как разбра, че е в оригинал? А за тунинга Ангел ли ти каза, че не може да се прави?
Дюзите казваш са проверени... проверени как? За двигателя ли са?
TuningMaster Изображение
0887 704 900
jachar
КОЛЕГА
Мнения: 51
Регистриран на: Сря Май 20, 2015 7:02 am
Местоположение: БОБОВ ДОЛ

Re: Тойота Корола 2004г Д4Д

Мнение от jachar »

манометар от 1000бара купувам от 10години и все още нямам.ако лъже датчика за налягане,и налягането е по високо,калота ще работи по шумно като на повече аванс.
jachar
КОЛЕГА
Мнения: 51
Регистриран на: Сря Май 20, 2015 7:02 am
Местоположение: БОБОВ ДОЛ

Re: Тойота Корола 2004г Д4Д

Мнение от jachar »

bobolin4o написа:Е как разбра, че е в оригинал? А за тунинга Ангел ли ти каза, че не може да се прави?
Дюзите казваш са проверени... проверени как? За двигателя ли са?
има логика.на тези мотори дюзите са им проблемни,и ако са сменявани распрасквачите,и са сложени с по големи отвори,то времената на впръскване ще са си нормални,а в деиствителност ще вкарват повече нафта.а моторния комп трябва да е денсо,и пиасинито го чете и пише без проблем
chorni
КОЛЕГА
Мнения: 31
Регистриран на: Пон Окт 12, 2009 6:59 pm
Местоположение: Гарга баир

Re: Тойота Корола 2004г Д4Д

Мнение от chorni »

Имах подобен проблем с Авенсис същата година, случайно открих , че алуиниевият кулер е сцепен.
ТОК ПО ТЯЛОТО !!!
0887 704 129
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Тойота Корола 2004г Д4Д

Мнение от ivanovbg »

Като го запуша и гасне. После помпах целия въздушен път с въздух за да проверя и под налягане и няма теч.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Todio
КОЛЕГА
Мнения: 568
Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Обратна връзка:

Re: Тойота Корола 2004г Д4Д

Мнение от Todio »

Една идея само: ако можеш да сравниш времето на отваряне на дюзата (през диагностиката) и измерено времето с осцилоскоп. За да пуши или е много горивото (високо налягане и калпави дюзи) или е малко въздуха ( филтър, въздушни пътища). Сигурен ли си в стенда, който провери дюзите, пробвай с друг. Имах същия проблем с Мерцедес - кълняха се, че дюзите са ОК, с нови дюзи всичко заспа. Да не би някой преди теб да е райберовал главата. Сложи за проба по две подложки.
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Тойота Корола 2004г Д4Д

Мнение от ivanovbg »

Ангел каза че не става точно този комп иначе .... Колата е на около 3-4000 след основен ремонт и с чисто нови дюзи. Преди ремонта пак така си е пушила поне от година две по същия начин, но други са ги потдържали. Имат поне 10 такива дето ги поддържаме и са купени по едно и също време. Сравнявах всичко с друга тяхна. Съществени разлики освен в шлейфа отзад не виждам :?
Поръчах друг датчик за рейла. А дано е това, че ...
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Тойота Корола 2004г Д4Д

Мнение от bobolin4o »

То и аз говорих с Ачо... каза, че дюзите са нови и т.н.
Ми, какво да кажа не знам... ама както по-горе писа колегата от Бобов Дол, ако датчика показва по-малко налягане, няма ли да чука пустия му мотор? Ако е там проблема, може би лъже с малко, ама достатъчно. Пиши после какво е станало, че ме зариби с тоя казус...

Абе да не би някой сержант да е боднал тайно "Пауър бокс" :lol:
TuningMaster Изображение
0887 704 900
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Тойота Корола 2004г Д4Д

Мнение от ivanovbg »

На празен ход е без чукане и не пуши грам, но като се подаде газ е по шумна. Днес си направих и някои други експерименти. свързах диод на масата на датчика на рейла. Показа 56-58мегапаскала на празен ход при търсени 30. Според мен компа би трябвало да търси изравняване и пак да показва 30, но не стана. Опитах и със съпротивления, но пак не изравняваше. Интересно е, че при откачен датчик на работеща кола пак си работи,но показанията са му 199мегапаскала. Като връзвах диоди и съпротивления пушенето намаляваше доста, но като цяло пак го имаше. Лошото беше , че паленето се влошаваше и колкото по малко пуши, толкова по трудно пали.

После пробвах с изключване на клапаните на помпата. С първия нямаше пушене, но колата не вървеше, а с другия направо си гаснеше. Компа ги разпознаваше правилно и си записваше съответните грешки.

Сега докато пиша ми дойде и друга идея. Какво би станало ако е запушено обратното гориво? Утре и това ще проверя.

Е лека вечер на всички! :D
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: Тойота Корола 2004г Д4Д

Мнение от KLESHTITE »

имах подобна кола със същия проблем беше обиколила доста места лепнах изолирбанд през средата на тръбата на дебитомера да не минава толкова въздух през него и заспа .
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Тойота Корола 2004г Д4Д

Мнение от ivanovbg »

Не се сетих :D Утре и това ще пробвам, макар че не ми се вярва да има ефект, защото с изключен пак пуши същото и си върви.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
rudoni
КОЛЕГА
Мнения: 779
Регистриран на: Сря Авг 24, 2011 8:40 pm
Местоположение: Крумовград

Re: Тойота Корола 2004г Д4Д

Мнение от rudoni »

Краси,нали говорихме как поправих моята.Тук системата предполагам не е по различно!? Нямам пряк поглед на тази марка.
С нами Бог!

0886 224486
Публикувай отговор