Опел Сигнум 3,0дци гасне загряла с изчукване на целият мотор

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
stoqn
КОЛЕГА
Мнения: 88
Регистриран на: Съб Май 21, 2011 10:13 pm
Местоположение: Добрич

Опел Сигнум 3,0дци гасне загряла с изчукване на целият мотор

Мнение от stoqn »

Колеги някой борил ли се е с такъв проблем?Колата работи перфектно ,пали форсирва се върви не пуши,но загрее ли над 90 градуса само когато е на празен ход изстропва и прочуква целият мотор и изгасва,пали веднага и работи след няколко минути пак същото и колкото повече загрява зачестява.Това го прави само на празен ход ако се кара в движение никакъв проблем можеш да минеш много километри само ако мине на празен ходи е загряла угася ако я караш на обороти никакви ядове колата е автомат.Няма никакви грешки мотора е Исузо ,системата е Денсо.На живи данни в момента на причукване и изгасяне понеже всичко става за по малко от секунда налягането в рейла се вдига от 320 бара на 400 и нещо и количеството навта се вдига всичко става заедно.понеже става за около секунда не мога да разбера взирах се взирах се в графичен режим минавах как ли не гледах дали това предшества гасенето или става едновремемно :(Друго нередно по живи данни не намирам.Няма процентно отношение на регулаторите те са два четох я с няколко диагностики на никоя не излиза.Друго особенно ако леко натисна педала на газта дори да не мине 0 процента а само да изключи ключето за празен ход не гасне и не прави никакви ядове дори и налягнето не се променя в рейла като мина в този режим.Смених датчик кол вал без резултати съмнения за регулатори но кажете и вие?
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Опел Сигнум 3,0дци гасне загряла с изчукване на целият м

Мнение от ivanovbg »

Пробвай като работи на празен ход да изключиш регулатора като междувременно гледаш налягането за да видиш дали гасне по същия начин.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Nickolay
Мнения: 11
Регистриран на: Сря Сеп 06, 2006 12:32 pm

Re: Опел Сигнум 3,0дци гасне загряла с изчукване на целият м

Мнение от Nickolay »

Колеги здравейте смених датчика на разспределителния вал и се оправи.Разбрах като го разхлабих той е на лесно място и го мърдах физически правеше същите работи и като го нагрях с пистолет за горещ въздух.Форума на Опел имаше момче със същия проблем и след обикаляне по сервизи и проверка на горивната система смяна дюзи и др. неща
със смяна на двата датчика колянов и разспределителен се оправила:)
stoqn
КОЛЕГА
Мнения: 88
Регистриран на: Съб Май 21, 2011 10:13 pm
Местоположение: Добрич

Re: Опел Сигнум 3,0дци гасне загряла с изчукване на целият м

Мнение от stoqn »

Колеги горния пост е от служебния компютър и там сме с регистрацията на колегата пробвах с друг датчик и утре чакаме оригиналния надявам се това да е проблема и всичко да е ОК:)
stoqn
КОЛЕГА
Мнения: 88
Регистриран на: Съб Май 21, 2011 10:13 pm
Местоположение: Добрич

Re: Опел Сигнум 3,0дци гасне загряла с изчукване на целият мотор

Мнение от stoqn »

За жалост сагата с Опела продължава.Проблема значително се подобри.Тоест прави го вече когато е по топло и на градско каране.Клиента каза че като я купил забелязал че колата трудно загрява и я занесъл да и сменят термостата .Оказало се че няма въобще термостат.Забравих да го питам дали е правила така преди смяната.Направих хитрост с датчика на разспределителния вал защото забелязах че като загрее малко да го издърпам без да е хванат абсолютно се държи по същия начин изчуква и угася.Помислих че сигнала е слаб и докато поръчам за оригинален датчик изспилих неговия за да го приближа към мястото където чете на вала.Колата се "оправи".Клиента дойде след няколко седмици каза че мн. намалял проблема но го имал .Викам като дойде ориг датчик ще се оправи но нейсе.Работи по същия начин като датчика преди да го изспилим .Заблудих се че сигнала пада от рзспределителния като загрее и колата изгася.Но явно не.Може ли да изгася заради разсинхронизиране след затопляне.Преди да я издам защото беше няколко дена при нас сложих и нов датчик на кол.вал без промяна пробвах да откача датчика на разспредлителния без него си палеше и не знам дали ще го прави с откачен накарах клиента да пробва.Няколко колеги ми казаха че проблема е в двата регулатора на помпата но те се намират между двете глави и трябва да се свалят мн неща аз дори не ги виждам .Изсключвам варианта датчика да е далеч от четците защото го запилихме почти да ги докосва.
Публикувай отговор