Срамно ми е
Който пипа веднъж годишно сутиени и мачки така ще е
Трябваше да реконфигурирам системата, защото бяха сменили еку + BSI + ключ
Различната конфиграция беше , че другата кола е имала ABS и климатик, оттам трябваше да задам без ABS и че няма климатик, защото иначе екуто се опитваше да върти охлаждането с импулси, а не с реле и постоянно кликаше релето. Вписах и оригиналния ВИН в BSI, защото радиото "квичеше" на умряло
Всичко стана точно с изключение на това, че сега не отчита скоростта. Преди да направя промените и волана беше бетон, сега е ок, но няма скорост нито на таблото, нито в ЕКУ-то нна живи данни. Видях, че датчика от кутията подава на BSI, видях на схемата, че и без абс и с абс има датчик на кутията, което за мен е странно. Повечето съвременни автомобили прехвърлят тези даннни през АБС...
Бързаха да си вземат колата и така и не остана време да преглеждам връзки и дали датчика работи.
Другото което ми направи впечатление е, че бяха купили целия комплект ECU, BSI, BSM и ключ. Но като погледнах BSM-а не изглеждаше сменян, нямаше следи от развити болтчета. Този който си беше на колата бе delphi, а другия siemens. Както и да е, ще видим дали ще я докарат по нататък за скоростомера, че бяха малко чешити хората. Ще се радвам ако някои има да каже нещо по този последния проблем, дали аз не пропускам нещо в кодировката на новата конфигурация?
Също така мислех, че access code и pin са едно и също, но явно не. Спомням си, че преди обучавах ключ на един партнер и там май си ми искаше PIN код, а не access, но мже и да бъркам, каква е разликата между двата кода?
Благодаря, на всеки който го изчете това до края