Страница 1 от 3

ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Съб Фев 27, 2016 6:12 pm
от civitanove
Вижти кво ми се случи преди два дни.Сменях турбото на Пежо 307 2,0 Хаш Де И и след смяната разкачих инжекторите и въртях известно време на стартер за да качи масло и да смаже турбото преди да стартирам.След тая процедура закачих инжекторите и пробвам да запаля,да ама не.Пежото пали и веднага гасне.Няма грешки в компютъра,но не пали.Пробвах и с бичето обаче и с него не ще да запали.Шефа искаше да ме трепе понеже съм преебал компа на двигателя по тоя начин но ми се размина щото за последно решихме да пробваме с етерен спрей а дано да тръгне и нещеш ли запали и нямаше проблеми след това.Та въпроса ми е патил ли е някой от вас такова нещо и на какво може да се дължи този проблем?Аз много пъти съм въртял досега двигатели с разкачени дюзи и не е имало проблем,а сега защо се случи това нещо не знам.

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Съб Фев 27, 2016 11:04 pm
от ivanovbg
Вероятно не си изключвал контакта за по дълго време.

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Пон Фев 29, 2016 4:27 pm
от Todio
Защо откачаш дюзите? :?: :?: :?: Има къде по - лесен начин да блокираш паленето.

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Пон Фев 29, 2016 9:53 pm
от civitanove
И какъв е той?

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Пон Фев 29, 2016 10:00 pm
от Todio
Откачи датчик положение колянов вал - никога няма да запали :P

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Пет Мар 04, 2016 3:33 pm
от stasi
Според мен колата не запалила защото е имало въздух в системата

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Съб Мар 05, 2016 2:31 pm
от Todio
Не четеш! Дюзите не са разкачани механично, а само електрически.

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Съб Мар 05, 2016 5:34 pm
от stasi
Прав си колега явно не съм чел добре , но ми стана интересно пали -гасне като проблем с имобилайзер . Подобна случка имах с мерцедес А класа собственика при смяната на въздушния филтър го беше обърнал и следователно колата пали и гасне. В случая с това пежо защо се е появил този проблем

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Съб Мар 05, 2016 5:42 pm
от ivanovbg
:lol: :lol: :lol: Това с филтъра ме разби, макар че е трудно постижимо.

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Съб Мар 05, 2016 6:27 pm
от stasi
ivanovbg написа::lol: :lol: :lol: Това с филтъра ме разби, макар че е трудно постижимо.
Не е много трудно постижимо единия край на филтъра е затворен и ако си отплеснат фал.

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Нед Мар 06, 2016 7:32 pm
от rangel1
То тоя форум му е.... майката и не си заслужава да си хабиш клавиатурата но понеже ме трогна темата и имам много време...........
1 Кви са тия разработки и качванки на масла :roll: Сглобяваш както трябва и палиш щом всичко е нагласено както трябва няма проблем
(едно време глупаците правеха нещата стегнати и чакаха да ги разработят че да тръгнат като хората но те никога не тръгваха защото си бяха сакати по рождение)Който е в час ще схване мисълта...............
2 Шефа ти е голяма работа щом ще те убива дето си въртял с откачени инжектори :lol: и кво ще стане на компота може ли да обясни ,щото
аз лично не виждам проблем а виж ако ги извадиш когато работи или върти на стартер тогава и аз бих те разтрелял(това е масова практика на майсторска диагностика да се разкачат сериозно лапащи ток (голяма индуктивност което води до големи пикове н самоиндукция............)или базово работещи на повишени напрежения при които повишенеята са за сметка на индуктивности които са непридвидими в режими за които не са предвидени да работят.Но това няма значение в повечето случаи са големи майстори"извади два три кабела и веднага отгатна къде е проблема" а убитите бобини и управляващи драйвери от некъдърност просто ги потулваме както всичко в бг но тва е друга бира )
3 И защо не престанете с тия бичета :
3.1Масово използваните бичета не са високочестотни (или импулсни) само на тях бих разчитал при тия огроми токове да запазят напрежението си в норма без опасни пикове а са просто обикновенни трафове :roll:
3.2 Ако не запали от няколко завъртания има проблем къв е смисъла да се върти като не нормален или от бичета.
4 Не се заигравайте с тия спреове (верно помагат понякога но :idea: )може да берете много ядове :idea:

Относно твоя проблем понякога нещата са божа работа и който колега ти каже че нещата са под 100% контрол не му вярвай :lol:
(не че аз не съм правил гореспоменатите процедури но нямаше кой да ме светне за това написах тоя ферман че да няма рев и сълзи)

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Пон Мар 07, 2016 1:04 pm
от Todio
Колега rangel1, за електрониката си прав, за турбото не. Ако прочетеш сервизния бюлетин на ПЕЖО, ще се хванеш за главата какви предписания дават. Дори се сваля картера, сменя се тръбата за мазане и масло отливната тръба. Мери се количеството на маслото преминало през турбината за период от 30сек. въртене на стартер. Колегата е постъпил правилно, като се е мъчил да качи масло, само дето не е изтрил предварително грешките и не е контролирал високото налягане. По въпроса може да се спори много, но аз съм до тук.

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Чет Мар 10, 2016 1:27 am
от civitanove
Нямаше да направя тая простотия с разкачването на кабелите,но точно предната седмица имахме голям проблем с едно турбо.На един Голф сменихме турбото и още при първото пускане заквича като прасе на заколение и не иска да вдигне налягане.Като го свалихме се оказа че гайката на турбинката се е развила и турбото е аут.Дойде малоумника доставчик да му покажем кво лайно е изсрал и оня с цялото си нахалство се опита да ни изкара нас виновни щото,представете си маслената помпа не била вдигнала достатъчно бързо налягане на маслото в системата и оста на турбото била блокирала поради тази причина и заради това се развила гайката-логика представи си!!!???? В случай,че тоя фал се случи отново реших да се презастраховам и да повъртя малко преди да запаля за да не каже пак оня кухар,че не е имало мазане.Това е предисторията на случая.Иначе що се отнася до дюзите(индуктивни),разкачвал съм им кабелите по всякакви начини и в движение и при спрял двигател и досега не съм имал никакъв проблем с никое Пежо или Ситроен.Може да е непрофесионално,но помага да установиш не работещ цилиндър когато не разполагаш с достатъчно диагностична техника и особено когато бързаш.

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Чет Мар 10, 2016 2:17 am
от ivanovbg
Принципно новите турбини идват с една спринцовка с масло за първоначалното пускане. А гайката няма как да се развие поради блокирала ос. Като не се върти оста и перката не се върти и гайката... как да се развие?

При някои пежа ми се е случвало като и изключиш дюза си работи на 3, включваш я и пак заработва на 4, изключваш следващата и гасне. После въртиш няколко пъти и не пали. Изчакваш около минута без контакт,чукваш и пали.

Иначе и аз си ги скубя понякога на работеща и не съм утрепал комп досега. Пиезо също.

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Чет Мар 10, 2016 8:04 am
от bobolin4o
ivanovbg написа:Иначе и аз си ги скубя понякога на работеща и не съм утрепал комп досега. Пиезо също.
Е, не бих посегнал да извадя куплунга на пиезо дюза на работеща кола, прочетох някъде, че е 50 на 50 да остане отворена... сети се за последиците.
Веднага искам да кажа, че не ме интересува вузможно ли е наистина да се случи това. По-важното е, че щом аз съм го прочел, значи и клиента може също да го е прочел или да го прочете някъде. Съответно, ако наистина стане фал някакъв... върви обяснявай, че не може да е от това...