Страница 2 от 3

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Чет Мар 10, 2016 8:46 am
от ivanovbg
Не ми се вярва да съм чак толкова късметлия. По скоро е невярно. На доста коли са идвали с прекъсващи букси или протрити/прекъсващи кабели с оплакване ,че от време на време се губи цилиндър и пак не съм видял такова нещо. Идвали са и такива на които се е скапвал кристала в движение - укъсява единия край към маса, колата си гасне, изключваш дюзата и се прибираш на 3... Абе доста са идвали. То и така най често си определям пикаеща дюза. Примерно колата работи, но пуши бяло от дюза. С изключването виждаш коя е.

И да добавя - Не правете това у дома.Това, че съм късметлия, не значи , че и вие сте такива :wink:

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Пет Мар 11, 2016 4:40 pm
от rangel1
Трудно може да се случи но може като шанса е 1 към100 при 1200оборота и 1 към 20 при 6000 оборота (лесно се смята)
В момент на скубане обикновено мотора е на празен ход възможноста да си карък става по малка 1 към 170 затова и не се случва често или никога с божията помощ :D

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Пет Мар 11, 2016 11:08 pm
от k4m3n
Как го изчисли колега? Не че ще пробвам де, трябва да е много зор положението :D

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Съб Мар 12, 2016 12:06 am
от ivanovbg
Добре де, каква е логиката да остане отворена? Знаете как работи - има ток пръска, няма ток спира. Дайте нещо по технически, че иначе звучи като "една жена каза"

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Съб Мар 12, 2016 11:07 am
от rangel1
Логиката е проста.Пиезокристала доста си прилича по някой характеристики на кондензатор,зареждаш и разреждаш.
За да отвори ижектора подаваш напрежение и кристала се зарежда след това дори и да отпадне напрежението той си е зареден следователно инжектора е отворен а за да затвори трябва да се разреди което даже го правят с около 10% отрицателно напрежение.(ако искаш ще ти кача схемите от цъкалката при пламен и ще ти е по ясно).
А сметките са също елементарни ако мотора се върти с 600 оборота тва са600 делено на 60 са честота 10 Херца пак на 2 са 5 херца което е време за периода 200 мили секунди в които инйектора е отворен грубо 1 мили сек (пренепрегваме разкъсаното впръскване пилотно ,основно и т.н. което допълнително намалява шанса за джакпод).Просто трябва да откачиш точно в тая 1мс от 200 и тебя будет щастие :D

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Съб Мар 12, 2016 11:32 am
от stasi
Стана ми интересно ,нали пиезо -инжектора работи чрез преминаване на електрически ток през множество от пиезо пластини като по този начин се разширяват и пропускат горивото, когато тока минаващ през кристала изчезне се свиват до нормално състояние. Разширяването и свиването е доста по бързо от това на дюза с електромагнитен клапан . Компютъра пуска и спира тока като се откачи буксата не е ли същото , няма ток пластините се свиват

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Съб Мар 12, 2016 11:50 am
от stasi
Четох малко и наистина опасност да остане дюзата отворена и да напълни цилиндъра е доста голяма. Когато пиезокерамичния лист получи ток се разширява и остава в това положени докато не се подаде обратен ток. ATTENTION: On a piezo injectors the functions of opening and closing are actuated only through the
polarity inversion
DISCONNECTING AN INJECTOR ON A RUNNING ENGINE, THE INJECTOR MAY REMAIN OPEN, CAUSING BIG
DAMAGES TO THE ENGINE. Исках да кача и PDF но нещо не успявам

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Съб Мар 12, 2016 11:57 am
от stasi
Понеже не мога да кача ръководството , може да го видите от тук http://www.autonerdz.com/yabbfiles/Atta ... _1_a-1.pdf надявам се да е полезно

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Съб Мар 12, 2016 1:31 pm
от ivanovbg
Да възможно е ,но ако я оставиш изключена след като е останала отворена и си кара. При включване нещата се нормализират. Така , че за малкои не би трябвало да стане нищо. На кънектите редовно си разкачам дюза за проба. Но варианта да уцелиш микро-милисекунден интервал е толкова нищожен...

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Съб Мар 12, 2016 1:47 pm
от stasi
Ако е останала отворена би трябвало доста голямо количество от рейла да се излее в цилиндъра, но си мисля че при този рязък спад на налягането колата трябва да угасне , налягане то в рейла ще спадне бързо или греша

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Съб Мар 12, 2016 2:04 pm
от ivanovbg
Дюзата не е кранче. Обикновено първата я откачам, почва да куца, закачам. Откачам втората и гасне. Преди да разкача втората, трия грешката и като разкача втората не гасне. Разкачам ги тогава когато колата пуши гадно на място, а иначе работи добре в движение. Обикновено някоя от дюзите налива отдолу повече. От която спре да пуши - сменям. На кънектите не е удобно да се ползват колби и ми е по лесно с разкачане. 100% успеваемост. Иначе на живи данни се дават корекциите, но не винаги са достатъчно изразителни.

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Съб Мар 12, 2016 2:17 pm
от stasi
Имах в предвид че пада налягането като във случай когато на по старите дюзи се скъса тефлончето на клапанчето и цялата нафта отива в излишната, налягането в рейла пада и колата не може да запали

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Съб Мар 12, 2016 6:47 pm
от ipivan
А на кристала какво напрежение се подава,че в ПДФ-а не видях да пише?

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Съб Мар 12, 2016 8:12 pm
от ivanovbg
stasi написа:Имах в предвид че пада налягането като във случай когато на по старите дюзи се скъса тефлончето на клапанчето и цялата нафта отива в излишната, налягането в рейла пада и колата не може да запали
Разликата между дупката за обратна нафта и петте дупчици е голяма. Вервай ми :wink:

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Чет Мар 17, 2016 9:33 pm
от auto215
Да не изпадаме в излишни спорове какво се случва и дали ще стане или не http://nnm-club.me/forum/viewtopic.php? ... 05#6864705 човека поне си е направил труда да го обясни цветно и графично. :P