Страница 3 от 3

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Сря Мар 30, 2016 8:44 pm
от auto215
Магнет за горния линк, че го осакатиха.

magnet:?xt=urn:btih:ACEC81A11FA171FCE37012CFD59553D9A3E0D441&dn=Diesel_Master

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Чет Юни 09, 2016 5:51 pm
от yotov
доста забавна тема :D единствено колегата rangel1 е написъл разумен коментар относно "начин качването на масло".
колко грмотини сервизи има в БГ...... колега Todio (много си чел :) ) относно казаното от теб аз останах с впечатление че в сервизния бюлетин на пежо
е описан точния начин на монтиране на турбо
1. свалете старото
2. качете новот
3. ОТКАЧЕТЕ ДЮЗИТЕ ДА КАЧИТЕ МАСЛО
4. осакатете колата тЪ после някои друг да си троши главата след вас
.......
интересен бюлеин

призовавам СПРЕТЕ ДА ТРОШИТЕ КОЛИТЕ НА ХОРАТА....

и не желая да обиждам някой тук и да се заяждам.....факти който сте направили.....

Re: ПРИКЛЮЧЕНИЕ С ПЕЖО

Публикувано на: Пет Юни 10, 2016 7:46 am
от bobolin4o
Хубавото на цялата работа е, че вече го има написано на български език в интернет (тук) и вече всеки наш клиент ще го види.
После ще може да се обоснове пред съответния майстор, защо и как точно се е прецакала колата в сервиза му... :mrgreen:
Между другото, мисля, че няма какво повече да се дъвче по тая тема и смятам да я запечатам в тоя и вид за историята.
Поздрави на всички!