Страница 2 от 2

Re: 308 1.6 vti работи на три цилиндъра

Публикувано на: Пет Мар 25, 2016 8:21 pm
от rangel1
То голям филм си си организирал само не разбрах дали си гледал кво става с инжекторното време и рисунката на осцито как е :idea:

Re: 308 1.6 vti работи на три цилиндъра

Публикувано на: Пет Мар 25, 2016 9:45 pm
от stefantinkov
Честно казано инжекторното време не съм го гледал, осцилограми също. Прави ми впечатление, че ъгъла на запалване при всички цилиндри е еднакъв и когато почне на три, въпреки че грешката е в запалителната система. Всеки път едно и също - минава 80 градуса, започва да клати оборотите (но продължава на четири цилиндъра), после оборотите се стабилизират и точно в този момент втори изчезва.

Re: 308 1.6 vti работи на три цилиндъра

Публикувано на: Съб Мар 26, 2016 8:06 am
от ivanovbg
Пробвай да емулираш сигнала за температурата на 60 градуса и пак виж дали го прави. Най добре е с потенциометър.

Re: 308 1.6 vti работи на три цилиндъра

Публикувано на: Съб Мар 26, 2016 9:21 am
от stefantinkov
Ще пробвам след малко и ще пиша какво е станало. Мен ме озадачава факта, че до преди да сменя моторчето не е имало подобен проблем. Да колата беше тромава, но не е работила на три цилиндъра.

Re: 308 1.6 vti работи на три цилиндъра

Публикувано на: Съб Мар 26, 2016 11:29 am
от stefantinkov
Пробвах с резистор и го закрепих на 64 градуса. Но след като поработи известно време направи същото. и единственото което се видя е че на въпросният втори цилиндър еку му спря бензина. От 2.45мс на всички изведнъж стана 0мс. Както steich каза има нещо което еку не харесва и го записва. Но въпросът е какво!? Грешката я записва след това, но пак ми е странна спира му бензина и казва, че има проблем със запалването, при положение че сменявам многократно и свещи и бобини. Дайте предложение за точна причина поради която да спре впръскването.

Re: 308 1.6 vti работи на три цилиндъра

Публикувано на: Съб Мар 26, 2016 3:41 pm
от rangel1
Вади тежката артилерия.Ясно е че екуто хваща пропуски в работата на 2 цилиндър и съм склонен да му вярвамтъй като контролерите вече са много интелигентни.А как разбира за конкретен цилиндър тва го знае всеки(по ускорението на вала).И поради пропуските за да се не пр... катализатора е вкарано да си спира горивото и набива грешка и даже някой да ги угасиш и запалиш пак не си пускат цилиндъра докато не се изчисти грешката.Значи остава проблем в първичната и нататък се сещаш кво да правиш

Re: 308 1.6 vti работи на три цилиндъра

Публикувано на: Съб Мар 26, 2016 5:05 pm
от ivanovbg
Слагаш на две бобини кабели за да можеш да закачиш мотортестера качествено, като единия е втори и гледай какво се случва. За мен е нещо механично щом и с емилиране го хваща компа. Рангел ти е обяснил логиката. Да не си спукал свеща при последната размяна? :wink: Размени пак бобините и/или инжекторите.

Re: 308 1.6 vti работи на три цилиндъра

Публикувано на: Съб Мар 26, 2016 9:46 pm
от stefantinkov
Ново 20.. Както по-горе писах проблемът се появи след като смених моторчето. Огледах по-внимателно старото и се оказа, че не просто е блокирало, а е блокирано в определено положение.. Сещате се извадих му буксата и зачаках. Този път достигна към 95 градуса и пак започна на три, НО сега изгуби 4ти! След това при извадена букса превъртях оста на моторчето приблизително до стойността на блокирането и съответно загря, включи перка и работеше на 4 цилиндъра, но се форсираше трудно.
Единственият извод, до който стигам е кофти центровка причинена от разтегателена верига. Нямам опит с този мотор и не знам дали е често срещан проблем като при бмв например. Другият вариант е да е прескочил зъб на всмукателния вал, но това освен на x10xe и x12xe на Опел не съм го виждал, а и тук зъбите на ангренажните колела са достатъчно изпъкнали, за да не се стигне до там. В понеделник продължававаме напред :-D

Re: 308 1.6 vti работи на три цилиндъра

Публикувано на: Съб Мар 26, 2016 10:12 pm
от ivanovbg
Колко е вакума в колектора? Би трябвало да по малък от нормалния ако е прескочил.

А как обучаваш новия? Знаеш ли процедурата?

Re: 308 1.6 vti работи на три цилиндъра

Публикувано на: Съб Мар 26, 2016 10:53 pm
от stefantinkov
Обучавам го стъпка по стъпка през планет офиса. Вместо раздел-а за диагностика влизам в този за сменени части или нещо подобно беше заглавието. От там избирам раздел енджин, от там variable lift position system. И има няколко стъпки от рода на изключи контакта за 15 секунди след това го включи за 15 сек. Накрая палиш и без да пипаш газта чакаш да включи перка. Само че при 70 градуса започва да клати оборотите, а при 80 започва на три цилиндъра. Офиса казва да се прави при студен двигател. Пробвах го и при топъл съответно със същия резултат.
Между другото този компютър би трябвало да запише грешка по синхронизация на валовете.

Re: 308 1.6 vti работи на три цилиндъра

Публикувано на: Нед Мар 27, 2016 11:18 am
от steich
Защо не пробваш с ъпдейт на софтуера ... имам нещо в предвид ? Комуникирам с хора които предимно трият кодове за грешки от софтуера а не оправят проблема ... с цел евтино или по-бързо "оправяне" и после продажба. Много против съм за такива намеси и дори отказвам да правя такива "услуги". Има определени системи/възли които се премахват изцяло, но такова затриване само на грешки от таблицата не оправя проблема а създава главоболия впоследствие.

Re: 308 1.6 vti работи на три цилиндъра

Публикувано на: Съб Авг 26, 2017 8:36 pm
от lusi9111
Колеги помощ! Имам абсолютно същия проблем на 1.6 vti 120 коня изключва 2- ри цилиндър като позагрее - P1338 .. смених свещи и бобини , разменях ги гешката си е същата! Някакви идеи?