Страница 1 от 1

Mercedes W203 C220 CDI проблем с табло

Публикувано на: Нед Апр 17, 2016 9:01 pm
от sagemmyv65
Здравейте колеги,

Гореспоменатия Мерцедес е със странен проблем. Таблото спря да работи (изцяло изгасва) и колата не може да запали. Захранвания, маси и бушони към таблото са добре. Даже и не прави и опит да върти стартера. След като проверих всичко реших да извадя таблото и да му откача буксата и колата запали. Слагам таблото и пак не пали. Разглобих таблото да видя какво е положението вътре, но видимо нищо изгоряло или повредено няма. На другия ден го монтирах обратно и таблото светна и колата пали. Грешката в моторния компютър е B1040- CAN bus: fault in communication: ICM. И така колата вървя около 2 месеца без проблем до вчера. Беше на бояджия и са и присаждали някакъв цял панел от страната на задния SAM модул, понеже била като швейцарско сирене от нея страна. И след ремонта при бояджията отново същия проблем - таблото умряло и не пали. Явно е разбутал кабелите при ремонта. Ходих да изкарам таблото и естествено запали. Оставил съм си я за утре да я гледам и си мисля че проблема ще се окаже в задния SAM, a не в таблото както си мислех. Някак си се срива кан шината според по-горната грешка. Отделно на таблото когато работеше до последно имаше грешки за 2-те задни габаритни крушки, а те са здрави, светят и са точните ватове. Нямам много опит с мерцедеси и ще се радвам да помогнете ако сте имали такива проблеми.

Re: Mercedes W203 C220 CDI проблем с табло

Публикувано на: Пон Апр 18, 2016 12:18 pm
от Todio
Диагностиката какво показва. Всеки модул по отделно. Тест на таблото правили? Готово решение няма, търсене му е майката.

Re: Mercedes W203 C220 CDI проблем с табло

Публикувано на: Пон Апр 18, 2016 7:50 pm
от sagemmyv65
Кофтито е, че не е постоянен проблем. Днес всичко е наред и си работи перфектно. Прегледах задния Sam за корозия и сноповете с кабели към него, перфектни са. Няма грам влага или някакви други проблеми. На диагностика в моторния има:
P2200 - Инструментален клъстер
P0600 - Комуникация Can шина
P2203 - Външен качествен контрол от ESP контролен модул
В ESP/ABS са следните:
C1038 - контролен модул двигател, Не е идентифициран/неправилен контролен модул
C1027 - Can комуникация с ETC контролното устройство е повредена
C1022 - Can комуникация с двигателната система е повредена
C1029 - Can комуникация с контролното устройство EIS е повредена.
Всичките грешки са със статус "Прекъсва". След като ги изтрих повече не са се появявали.
В задния SAM не ги записах но са подобни на тея от ABS-са.
Тест на табло не съм правил. Изключих просто.
Взеха си я колата да я карат и я чакам пак да умре, тоя път дано да е за постоянно, та да излезе проблема откъде е.

Re: Mercedes W203 C220 CDI проблем с табло

Публикувано на: Вто Апр 19, 2016 11:07 am
от Todio
Добре де защо не измериш съпротивлението на тази CAN шина - най-добре е с осцилоскоп. Виж във всички модули, които се сърдят какво шаси е записано, да не би някой да е сменял модул втора радост.

Re: Mercedes W203 C220 CDI проблем с табло

Публикувано на: Вто Апр 19, 2016 9:39 pm
от sagemmyv65
Благодаря. Ще го направя като пак спре да пали. Засега върви. Като има новини ще напиша резултата какво е излязло.

Re: Mercedes W203 C220 CDI проблем с табло

Публикувано на: Чет Апр 21, 2016 6:59 am
от galin
Типично за Мерцедес...
Всичкия ми опит с тея W203 е задължително де що има щекер и контролер откачане издухване с въздух и наливам контактен спрей стабилно. Една седмица преди години си играх с една W202, ту включваше релето за помпата ту не. Откачих всичко здраво а ту пали ту не. Накрая окъпах целия заден модул със контактен спрей и до ден днешен не е спряла. Преди седмица дойде непалещо W209 таблото мигаше както си иска а стрелките тактуваха без музика. Мотора показваше 14V само на контакт. От седене на контакт пишеше колянов разпр. и дросел. И това след дъжда вечерта. Отпуших всички дренажи и залях със спрей моторния и предния сам ....и о чудо мерцедеса пали.