код P0300 - Додж стратус

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
sonny
Мнения: 6
Регистриран на: Вто Авг 31, 2010 11:11 am

код P0300 - Додж стратус

Мнение от sonny »

Здравейте колеги, мъчи ме досаден код. Колата е Додж Стратус РТ, мотора е 3.0 V6 дефакто Мицубиши. Колата идва при мен с много проблеми, преди мен са сменени палец, капачка, свещи, бубината и хол датчика, които се намират в делкото. Колата е с махнати катализатори. Записваше грешки Р0300, ламбда сонди, катализатори, ЕГР и прочие. Колата е с 4 сонди, след смяна на едната втора сонда заради изгорял подгрев, след монтиране удължителни втулки, спря да вади гришки в сондите, останаха ЕГР и Р0300, след смяна на кабели, свещи, бензинова помпа, за втори път капачка, този път с оригинална, защото новата капачка на под 1000км имаше пукнатини отвътре, останаха само ЕГР и Р0300, да отбележа, бензиновата помпа бе сменена по изискване на клиента, няма как на тая кола да се премери налягането на бензина. Та смени се и соленоида, управляващ ЕГР-а и остана само Р0300. Грешката излиза, когато колата се задържи за около 1км каране на 3000 оборота. Ако се кара до 3000, или се кара до 6, няма проблеми. Светва чека и записва на 3000 след около 1км каране. Като цяло колата и на празен ход се усеща, че има леко не равномерна работа. Вакуума е мерен с уред, 0.5, закачана на оригинална диагностика на Мицубиши, като цяло нищо притеснително, единствено колегата, който я чете, се усъмни в малко по-голямото предварение на празен ход, около 15-18 градуса, каза, че трябва да е 12. Компресията на 6те цилиндъра е 10, като ги вдига на 4то-5то завъртане. Колата е на 95000 мили, в БГ е карана около 10-15000км. има газ, но газта е сложена при наличие на проблема, на газ е същата работа, което ме навежда на мисълта, че проблем с горивната система на колата няма. Аз лично се навеждам към клапани или към центровка на делкото, ако колегата е прав за предварението. Дайте идеи, защото аз се въртя все около едни и същи неща и май пропускам нещо. Това което четох из щатските форуми е все едно и също, всеки, който го има тоя проблем е сменил същото, което е сменено и при мен, до решение никой не е стигнал. Разликата е, че там никой не е махнал катализаторите.
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: код P0300 - Додж стратус

Мнение от ivanovbg »

Еми врътни делкото с един зъб напред или назад. Мисля и че се обучаваха датчиците.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: код P0300 - Додж стратус

Мнение от bobolin4o »

Нещата изглеждат логични... 0,5 вакум, 15-18 градуса аванс... слабо разреждане е това, компа компенсира с отваряне на системата за празен ход и аванса...
Провери зацепката и газоразпределянето, провери и дали не смуче въздух от някъде.
Не видях да е сменяна бобина...
TuningMaster Изображение
0887 704 900
sonny
Мнения: 6
Регистриран на: Вто Авг 31, 2010 11:11 am

Re: код P0300 - Додж стратус

Мнение от sonny »

Бобоината е вътре в делкото, сменяна е преди мен, взех един кодочетец, с него живите данни са по-бързи и сега ще въртя делкото, да видим какво ще стане, иначе грешката се появява на 30 градуса аванс, от 2000 оборота нагоре, аванса е 30 градуса. За изпускане на вакуум съм я гледал, не хващам никъде нищо. Ще пиша какво се получава като пипна делкото
Публикувай отговор